Szkolenie

Modern Sales Techniques

O szkoleniu

Mamy nowe czasy – i szaleństwem byłoby w nowych czasach liczyć na skuteczność dawnych metod. Kryzys, online, brak bezpieczeństwa, presja rynkowa – to wszystko wymaga nowoczesnej sprzedaży.

Trening adresowany, dla tych którzy mają za sobą tradycyjne szkolenia sprzedażowe, dla których etapy sprzedaży, badanie potrzeb i język korzyści to wiedza podstawowa, którą na własny użytek wielokrotnie zmodyfikowali kierując się intuicją i doświadczeniem sprzedażowym.

Proponujemy warsztat rozwiązań – technik, które są nowoczesne, jednocześnie sprawdzone i trafiają do współczesnego, wymagające klienta.

Klienci funkcjonują w świecie przeładowania informacyjnego, permanentnej zmiany oraz konieczności podejmowania dziesiątek decyzji.

Sprzedaż do takiego klienta wymaga innych silników niż jeszcze 5-10 lat temu:

Właściwy czas, właściwe miejsce, właściwy decydent – spełnienie tych kryteriów sprawia, że handlowiec o średnich kompetencjach zyskuje przewagę nad tym, którego umiejętności sprzedaży są doskonałe. Pokażemy jak trafiać do realnych decydentów, kiedy z nimi rozmawiać oraz jak kreować sytuacje sprzedażowe poza tradycyjnym spotkaniem sprzedażowym.
Klienci na pytanie o oczekiwania udzielają sztampowych odpowiedzi. W rzeczywistości kierują się skryptami decyzyjnymi, których często nie są sami świadomi. Poznanie ich i uwzględnienie w sprzedaży daje przewagę nad pozostałymi handlowcami.
Klientów dzielimy na tych, którzy chcą od nas kupić, tych którzy nie wiedzą czy kupią u nas oraz Ci, którzy myślą, że nie potrzebują naszych rozwiązań. Dla każdej grupy jest inna taktyka sprzedaży - do zastosowania po analizie czy warto inwestować czas w danego klienta.
Klienci nie ufają handlowcom – 80% wszystkiego co się dzieje w relacji z klientem służy zwiększaniu bądź obniżaniu kapitału zaufania. Zaufanie jest dużo ważniejsze niż dobre relacje!
Kto powinien wziąć udział?
  • kadra menedżerskia
  • handlowcy
  • pracownicy działu obsługi klienta
  • wszyscy zainteresowani zdobyciem umiejętności i wiedzy sprzedażowej

Program szkolenia

1. Profil nowoczesnego klienta

  • Czas jako zasób kluczowy dla Klienta – jak sprawić, żeby spotkanie z nami było dla niego inwestycją a nie stratą czasu
  • Klient chce być poinformowany, ale nie przeciążony.
  • Zarządzanie informacją tak, aby budować zaufanie, ale nie pozbawiać się przestrzeni na sprzedaż
  • Klient chce kupować, a nie żeby mu sprzedawano – detale, które są ważne od pierwszego kontaktu z klientem
     

2. Właściwy czas – timing to 70% sukcesu w sprzedaży

  • Klient nie chce spotykać się z wieloma dostawcami – dla klienta jest najważniejszy jest czas poświęcony na przygotowanie i podjęcie decyzji biznesowej
  • Właściwy lead – w czasie kiedy decyzja jest podejmowana to klucz do sprzedaży
  • Traktowanie kontaktu z klientem jako inwestycji czasowej
  • Określenie i rozpoznawanie momentu, w którym warto robić podejście sprzedażowe
  • Jak z braku sprzedaży robić przewagę konkurencyjną i sprawiać, że klient zaciąga u nas zobowiązanie honorowe
     

3. Właściwe miejsce / właściwa konwencja  – jeśli będziesz sprzedawał jak wszyscy to będziesz miał wyniki jak wszyscy….

  • Jak nie być desperatem w sprzedaży – relacja osoba pomagająca – osoba potrzebująca pomocy
  • Dlaczego najłatwiej się sprzedaje kiedy brakuje ci produktu lub masz zrobiony plan?
  • Rola gospodarza zamiast gościa w sprzedaży
  • Gdzie można sprzedawać skoro nie w gabinecie klienta? (w niektórych branżach)
     

5. Skrypty podejmowania decyzji

  • Poziom jawnych i półjawnych potrzeb (efekt lejka sprzedaży)
  • Skrypty podejmowania decyzji (nieświadomy poziom)
  • 4 scenariusze postępowania dla 4 skryptów
     

6. Doctor House – ludzki skaner

  • Uczestnicy będą diagnozować wcześniej przebadane osoby pod kątem skryptów podejmowania decyzji
  • Uczestnicy szkolenia będą dokonywać rozpoznania a potem weryfikować % swojej skuteczności
     

7. Podręczne techniki sprzedaży

  • Story telling – sprzedaż poprzez historie i case studies
  • Mała i wielka skala – wyobrażenia negatywne i pozytywne
  • Socjotechniki – dostosowane do skryptów decyzyjnych
  • Przez oparta na dowodach – jak sprawić, aby klient nie musiał wierzyć tylko wiedział
     

8. Taktyki sprzedaży

  • Klient, który chce kupić od nas – keep it simple – niech pierwsza sprzedaż będzie prosta i stanie się fundamentem dla kolejnych
  • Klient, który chce kupić, ale nie wie czy od nas – sprzedaż odbywa się na poziomie zaufania 80% na poziomie produktu 20%
  • Klient, który myśli, że nie potrzebuje od nas kupić – sprzedaż typu challanger – zredefiniowanie sytuacji klienta (warto robić w określonych warunkach)

Czas trwania

2 dni, 9.30 – 13.30

Prelegenci

Cytat

DYREKTOR SPRZEDAŻY DAWID DIDIUK

Dawid Didiuk, współwłaściciel firmy szkoleniowej GAMMA, odpowiedzialny za obszar sprzedaży GAMMA (wg. rankingu Gazety Finansowej 1. miejsce  w kategorii obrót za 2016 rok wśród firm szkoleniowych w Polsce). Współtwórca firmy produkującej naturalne kosmetyki Mokosh, zajmującej czołowe miejsce na Polskim i Europejskim rynku kosmetycznym. Dawid Didiuk jest twórcą największych w Polsce projektów aktywnej sprzedaży. Szkolił i wdrażał strategię sprzedaży wielu działów handlowych, które obecnie wiodą prym na rynku. Otrzymał nagrodę Partnera Honorowego za pomoc w zbudowaniu strategii sprzedażowej jednej z największych instytucji  finansowych w Polsce (wzrost sprzedaży w roku 2016/2017 o 48%).

Gdzie i kiedy

Online 29 - 30 listopada 2021

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
1200 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Gamma Sp. z o.o. Sp.k.
01-612 Warszawa
Mysłowicka 15
woj. mazowieckie
W firmie szkoleniowej Gamma dbamy, aby wszystkie realizowane przez nas projekty szkoleniowe przyczyniały się do podnoszenia efektywności osobistej ich uczestników, a także zespołów i całych przedsiębiorstw. Staramy się wspierać naszych klientów w dos...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Gamma Sp. z o.o. Sp.k.
01-612 Warszawa Mysłowicka 15
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!