O szkoleniu
Warsztaty skierowane są do osób, które na co dzień zarządzają pracownikami, motywują ich oraz oceniają efekty ich pracy. Udział w szkoleniu umożliwi ugruntowanie posiadanej wiedzy na temat zasad skutecznego wpływania na pracowników i realizowania stawianych celów.
Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
• właściwie dobierać metody motywowania członków zespołu,
• budować spójny system motywacji dla firmy,
• przekazywać konstruktywną informację zwrotną,
• projektować właściwy System Ocen Pracowniczych (wybrać metodologię i stosować techniki,
• unikać błędów przy wdrażaniu systemu i podczas rozmowy oceniającej.
Metody szkolenia:
• ćwiczenia indywidualne i grupowe,
• odgrywanie ról,
• analiza postaw oraz zachowań,
• studia przypadku,
• moderowane dyskusje,
• prezentacja,
• testy,
• burza mózgów.
Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
• właściwie dobierać metody motywowania członków zespołu,
• budować spójny system motywacji dla firmy,
• przekazywać konstruktywną informację zwrotną,
• projektować właściwy System Ocen Pracowniczych (wybrać metodologię i stosować techniki,
• unikać błędów przy wdrażaniu systemu i podczas rozmowy oceniającej.
Metody szkolenia:
• ćwiczenia indywidualne i grupowe,
• odgrywanie ról,
• analiza postaw oraz zachowań,
• studia przypadku,
• moderowane dyskusje,
• prezentacja,
• testy,
• burza mózgów.
Kto powinien wziąć udział?
kierownicy wszystkich szczebli zarządzania
Program szkolenia
1. Dobra komunikacja podstawą wszystkich procesów zzl
• Preferencje psychologiczne i ich wpływ na zachowania.
• Percepcja – czym jest percepcja i dlaczego jest tak istotna w procesie komunikacji.
• Charakterystyka poszczególnych energii kolorystycznych wg metodologii Insighst Discovery- Od Hipokratesa do Junga - cztery temperamenty i cztery energie kolorystyczne.
2. Jak określić typ osobowości pracownika?
• „Energie kolorystyczne znanych i (nie)lubianych” - Rozpoznawanie osób reprezentujących poszczególne energie kolorystyczne.
• Rozpoznawanie dominujących energii kolorystycznych na podstawie zachowania, mowy ciała, stylu wypowiedzi, funkcjonowania w stresie.
3. Miejsce systemu ocen w polityce personalnej firmy
• Cele oceny a cele strategiczne firmy
• Uwarunkowania systemu ocen
• Kontrowersje wokół systemu ocen
• System ocen a prawo
• Ustalanie kryteriów oceny
4. Czas na rozmowę oceniającą
• Jak sprawić, by ocena była obiektywna?
• Zasady prowadzenia rozmów
• Etapy rozmowy oceniającej
• Ustalanie celów i tworzenie planów rozwojowych
• Błędy w procesie oceniania
5. Potęga motywacji
• Analiza własnej motywacji
• Jak motywować samego siebie?
• Styl kierowania a motywacja
• Typologia i hierarchia źródeł motywacji Maslowa, Herzberga
6. Wybrane narzędzia do motywowania pracowników
• Motywowanie finansowe
• Skuteczna komunikacja
• Szefie, chwal mnie!
• Konstruktywna krytyka
• Ambitne cele
• Nietypowe formy motywacji
7. Indywidualna motywacja pracownika
• Czynniki wywołujące zadowolenie i niezadowolenie z pracy
• Badanie źródeł motywacji u pracownika
• Style motywowania w oparciu o typologię pracownika wg McGregora
• Preferencje psychologiczne i ich wpływ na zachowania.
• Percepcja – czym jest percepcja i dlaczego jest tak istotna w procesie komunikacji.
• Charakterystyka poszczególnych energii kolorystycznych wg metodologii Insighst Discovery- Od Hipokratesa do Junga - cztery temperamenty i cztery energie kolorystyczne.
2. Jak określić typ osobowości pracownika?
• „Energie kolorystyczne znanych i (nie)lubianych” - Rozpoznawanie osób reprezentujących poszczególne energie kolorystyczne.
• Rozpoznawanie dominujących energii kolorystycznych na podstawie zachowania, mowy ciała, stylu wypowiedzi, funkcjonowania w stresie.
3. Miejsce systemu ocen w polityce personalnej firmy
• Cele oceny a cele strategiczne firmy
• Uwarunkowania systemu ocen
• Kontrowersje wokół systemu ocen
• System ocen a prawo
• Ustalanie kryteriów oceny
4. Czas na rozmowę oceniającą
• Jak sprawić, by ocena była obiektywna?
• Zasady prowadzenia rozmów
• Etapy rozmowy oceniającej
• Ustalanie celów i tworzenie planów rozwojowych
• Błędy w procesie oceniania
5. Potęga motywacji
• Analiza własnej motywacji
• Jak motywować samego siebie?
• Styl kierowania a motywacja
• Typologia i hierarchia źródeł motywacji Maslowa, Herzberga
6. Wybrane narzędzia do motywowania pracowników
• Motywowanie finansowe
• Skuteczna komunikacja
• Szefie, chwal mnie!
• Konstruktywna krytyka
• Ambitne cele
• Nietypowe formy motywacji
7. Indywidualna motywacja pracownika
• Czynniki wywołujące zadowolenie i niezadowolenie z pracy
• Badanie źródeł motywacji u pracownika
• Style motywowania w oparciu o typologię pracownika wg McGregora
Czas trwania
9:00 - 17:00
2 dni, 16 godzin
Aktualne terminy szkoleń znajdą Państwo na stronie
http://www.wikconsulting.pl
2 dni, 16 godzin
Aktualne terminy szkoleń znajdą Państwo na stronie
http://www.wikconsulting.pl
Prelegenci

Katarzyna Konieczna
Trener i konsultant zarządzania, trener Praktyk NLP, prawnik ze specjalizacją z prawa pracy, menedżer z 13-letnim doświadczeniem w biznesie, b. redaktor naczelna „Personelu i Zarządzania”, licencjonowany konsultant „Insights Discovery”. Posiada wiedzę i doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi oraz ponad ośmioletnią praktykę w zakresie prowadzenia szkoleń biznesowych i prawa pracy.
Pracując na stanowiskach menedżerskich nabyła kompetencje z zakresu rekrutacji, zarządzania szkoleniami, budowy i wdrażania systemów ocen, systemów wynagradzania i motywowania, budowy i zarządzania zespołami pracowniczymi. Przez wiele lat była członkiem kapituły programu Inwestor w Kapitał Ludzki, organizowała eventy, prowadziła debaty podczas konferencji. Jest także autorką wielu artykułów z zakresu prawa pracy i HR publikowanych m.in. w „Rzeczpospolitej”, INFOR PL, Wiedza i Praktyka.
Jako trener specjalizuje się w zagadnieniach komunikacji interpersonalnej, umiejętności menedżerskich, zarządzania czasem, asertywności, zarządzania szkoleniami, zarządzania zmianą. W pracy trenerskiej stawia sobie za cel wspieranie uczestników szkoleń w docieraniu do własnych zasobów, umożliwiających nowe, skuteczne funkcjonowanie.
Prowadziła szkolenia z prawa pracy i zarządzania dla pracowników: Dalkia, Leroy Merlin, Citibank Handlowy, Peugeot Polska, LOT Grant Serwis, Unilever Polska, Henkel Polska, OBI Polska, PSA Finanse, TVP S.A., Siemens Sp. z o.o., Sodexo Polska Sp. z o.o., TP Internet, Polkomtel S.A., Polska Telefonia Cyfrowa Sp. zo.o., AGORA S.A., Ikea Polska oraz na studiach MBA HR w Wyższej Szkole Handlu i Prawa i. R. Łazarskiego oraz podyplomowych dla trenerów i coachów w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem.
Ukończyła profesjonalną szkołę trenerów biznesu prowadzoną przez G.T. MENTOR (VI The European Qualifications Framework). Absolwentka prawa UMCS w Lublinie, podyplomowego studium zarządzania zasobami ludzkimi w Szkole Głównej Handlowej, uczestniczka licznych szkoleń biznesowych.
Trener i konsultant zarządzania, trener Praktyk NLP, prawnik ze specjalizacją z prawa pracy, menedżer z 13-letnim doświadczeniem w biznesie, b. redaktor naczelna „Personelu i Zarządzania”, licencjonowany konsultant „Insights Discovery”. Posiada wiedzę i doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi oraz ponad ośmioletnią praktykę w zakresie prowadzenia szkoleń biznesowych i prawa pracy.
Pracując na stanowiskach menedżerskich nabyła kompetencje z zakresu rekrutacji, zarządzania szkoleniami, budowy i wdrażania systemów ocen, systemów wynagradzania i motywowania, budowy i zarządzania zespołami pracowniczymi. Przez wiele lat była członkiem kapituły programu Inwestor w Kapitał Ludzki, organizowała eventy, prowadziła debaty podczas konferencji. Jest także autorką wielu artykułów z zakresu prawa pracy i HR publikowanych m.in. w „Rzeczpospolitej”, INFOR PL, Wiedza i Praktyka.
Jako trener specjalizuje się w zagadnieniach komunikacji interpersonalnej, umiejętności menedżerskich, zarządzania czasem, asertywności, zarządzania szkoleniami, zarządzania zmianą. W pracy trenerskiej stawia sobie za cel wspieranie uczestników szkoleń w docieraniu do własnych zasobów, umożliwiających nowe, skuteczne funkcjonowanie.
Prowadziła szkolenia z prawa pracy i zarządzania dla pracowników: Dalkia, Leroy Merlin, Citibank Handlowy, Peugeot Polska, LOT Grant Serwis, Unilever Polska, Henkel Polska, OBI Polska, PSA Finanse, TVP S.A., Siemens Sp. z o.o., Sodexo Polska Sp. z o.o., TP Internet, Polkomtel S.A., Polska Telefonia Cyfrowa Sp. zo.o., AGORA S.A., Ikea Polska oraz na studiach MBA HR w Wyższej Szkole Handlu i Prawa i. R. Łazarskiego oraz podyplomowych dla trenerów i coachów w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem.
Ukończyła profesjonalną szkołę trenerów biznesu prowadzoną przez G.T. MENTOR (VI The European Qualifications Framework). Absolwentka prawa UMCS w Lublinie, podyplomowego studium zarządzania zasobami ludzkimi w Szkole Głównej Handlowej, uczestniczka licznych szkoleń biznesowych.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszaswa
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszaswa
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
netto od osoby
1 290
zł
Cena zawiera:
- materiały szkoleniowe, certyfikaty, lunch, przerwy kawowe
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Cena 2
netto od osoby
1 290
zł
Cena zawiera:
- materiały szkoleniowe, certyfikaty, lunch, przerwy kawowe
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

WIK Consulting
62-510 Konin
Różyckiego 2/23
woj. wielkopolskie
WIK Consulting to grono wysoko wykwalifikowanych konsultantów oraz trenerów z doświadczeniem menedżerskim i biznesowym, wyniesionym z różnych branż, posiadających na swoim koncie wiele zrealizowanych z sukcesem projektów doradczych i szkoleniowych.
...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia można uzyskać drogą telefoniczną lub mailową kontakt:
Tel: +48 509 667798
Tel: +48 22 299 77 07
Fax: +48 22 379 64 83
mail: szkolenia@wikconsulting.pl
www.wikconsulting.pl
Tel: +48 509 667798
Tel: +48 22 299 77 07
Fax: +48 22 379 64 83
mail: szkolenia@wikconsulting.pl
www.wikconsulting.pl
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
WIK Consulting
62-510 Konin
Różyckiego 2/23
Powiadomienia o nowych terminach