O szkoleniu
Motywowanie pracowników jest częstym tematem kursów. Nie ma w tym nic dziwnego – dobrze dobrane metody i techniki motywowania pracowników to najskuteczniejsze narzędzia poprawy efektywności zespołu i całej organizacji. Jednak często przypisujemy motywacji zbyt duże zasługi. Wydaje nam się, że, gdy tylko będziemy znali odpowiednie magiczne techniki, wtedy zawsze będzie chciało nam się chcieć. Nic bardziej mylnego. Motywacja to przede wszystkim znajomość siebie i zespołu oraz adekwatne korzystanie z narzędzi. Trzeba też dokładnie wiedzieć, co motywuje pracownika i co zrobić, gdy motywacja pracownika zupełnie nie zadziała. Warto wówczas sięgnąć m.in. po umiejętność budowania nawyków.
Dzięki szkoleniu online Motywowanie Pracowników rozwiniesz kompetencje:
- Diagnozą swojego zespołu i doboru odpowiednich narzędzi motywowania do osoby.
- Udzielaniem motywującej i rozwojowej informacji zwrotnej.
- Menedżerowie, którzy chcą oddziaływać na zespoły w sposób pozytywny i wzmacniać zaangażowanie ludzi.
- Liderzy i osoby pracujące w teamach, którzy chcą rozumieć co ma wpływ na poziom motywacji.
- Szefowie, którzy chcą zaangażować ludzi do realizacji celów.
- Osoby, które w przyszłości chciałby zarządzać zespołami i które chcą lepiej zrozumieć swoje kotwice motywacyjne i wiedzieć w jaki sposób budować nawyki.
Program szkolenia
Rozpoczęcie szkolenia, ustalenie celów i potrzeb uczestników w zakresie Motywowania i budowania nawyków.
Moduł I – Motywowanie pracowników. Wpływ menedżera na motywację pracowników.
- Czy jako menedżer mogę motywować ludzi? Istota motywacji zewnętrznej i wewnętrznej.
- Moja strefa wpływu jako menedżera – gdzie i jak mogę wspierać mój zespół, jak tworzyć warunki?
- Analiza sytuacji motywujących i demotywujących w realności uczestników– ćwiczenie indywidualne.
- Co zrobić kiedy motywacja nie działa – o budowaniu nawyków. 7 nawyków skutecznego działania S.R. Covey.
Przerwa
Moduł II -Motywowanie pracowników. Teorie motywowanie – klasyczne vs nowoczesne.
- Klasyczne koncepcje motywacji – czyli co wiemy od lat, koncepcja Maslowa, Herzberga.
- Motywacja 3.0. wg Pinka – budowanie poczucia mistrzostwa, sensu i autonomii.
- Co motywuje młodych ludzi (pokolenie Z) – mini wykład.
- 12 pytań Gallupa – czyli jak skupiać wokół siebie najlepszych pracowników – praca z kwestionariuszem.
Przerwa na obiad
Moduł III – Motywowanie pracowników. Komunikacja motywująca.
- Znaki rozpoznania (głaski) warunkowe/ bezwarunkowe, pozytywne/negatywne – mini wykład.
- Jak budować motywujące komunikaty i jak unikać tworzenia komunikatów demotywujących – praca w podgrupach.
- Jak tworzyć motywującą i wzmacniającą informację zwrotną – zasady.
- Stwórz wzmacniającą informację zwrotną – ćwiczenie indywidualne.
- Doceń – Pochwal – Wzmocnij – ćwiczenie.
Przerwa
Moduł IV – Rola menedżera w motywowaniu pracowników: Dopasowanie motywatorów do poszczególnych osób.
- Kotwice motywacyjne Scheina – kwestionariusz.
- Diagnoza swoich motywatorów – analiza indywidualna wyników kwestionariusza.
- Działania menedżerskie wspierające poszczególne motywatory.
- Jak diagnozować swój zespół? – analiza case study.
- Bank działań motywacyjnych (co akcentować podczas rozmów z poszczególnymi osobami).
Podsumowanie szkolenia z zakresu motywowania i budowania nawyków.
Czas trwania
09:16:00
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-023 Warszawa
ul. Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
ul. Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
ul. Widok 18/2
woj. mazowieckie
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 895 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia.
Masz pytania? Napisz do nas
