Szkolenie

Motywowanie pracowników w branży hotelarsko-gastronomicznej

O szkoleniu

Motywowanie pracowników (zespołu) do efektywnej pracy jest procesem ciągłym i niezmiernie ważnym dla zwiększania efektywności przedsiębiorstwa hotelarsko-gastronomicznego. Powstaje więc pytanie - co szef powinien robić w swojej codziennej pracy, aby motywować skutecznie. Wynagrodzenie - które jest głównym czynnikiem motywującym do pracy - często przestaje spełniać swoją rolę. Trzeba więc poszukiwać motywatorów pozafinansowych, ale również tworzyć taki system wynagrodzenia, aby ten spełniał rolę motywacyjną.
Zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie budowania silnej, trwałej motywacji pracowników metodami finansowymi oraz pozafinansowymi. Poznanie narzędzi do skutecznej motywacji.
Kto powinien wziąć udział?
Osobom kierującym zespołem pracowników, menadżerom średniego i wyższego szczebla, szefom, dyrektorom, właścicielom.

Program szkolenia

1.czym jest motywacja i od kogo (czego) zależy jej poziom?
2.jak budować motywację swoich pracowników?
3.metody wpływania na pracowników
4.co mają wspólnego potrzeby pracowników z motywacją do pracy?
5.czy styl kierowania ma wpływ na poziom motywacji pracowników?
6.diagnoza rozwoju kompetencji i motywacji swoich pracowników
7.motywatory pozafinansowe
8.czy pensja i premia może być długofalowym motywatorem?

Czas trwania

10.00-18.00

Prelegenci

Cytat
Artur Szczygieł-Ryss - trener, konsultant - absolwent pedagogiki Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od 12 lat zajmuje się szkoleniami dla kadry zarządzającej, handlowców i personelu obsługującego klientów. Specjalizuje się w szkoleniach z różnorodnych aspektów zarządzania i kierowania pracownikami oraz zespołami, zarządzania zmianą, technik sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta. Jako konsultant zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem profili kompetencyjnych pracowników, wdrożeniami standardów profesjonalnej obsługi klienta, badaniami marketingowymi (ilościowe i jakościowe) dotyczącymi opinii nt. usług, produktów i rynkowej konkurencji. Posiada certyfikat Trenera Polskiego Towarzystwa Psychologicznego (rekomendacja nr 215).

Gdzie i kiedy

Łódź 20 marca 2015
Łódź, Hotel Ambasador Chojny

93-320 Łódź

Kosynierów Gdyńskich 8

woj. łódzkie

Gdzie i kiedy

Kraków 8 grudnia 2009
Hotel System Premium

31-241 Kraków

al. 29 Listopada 189

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Katowice 19 lutego 2009
PARK HOTEL DIAMENT ***

40-042 Katowice

ul. Wita Stwosza 37

woj. śląskie

Weź udział

Cena 1
za jedną osobę
370 PLN
Cena zawiera:
  • uczestnictwo w zajęciach,obiad,przerwy kawowe,skrypt obejmujący wiadomości przekazane w trakcie zajęć szkoleniowych,certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia,pomoc i konsultacje po szkoleniu
Weź udział

Organizator

CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr
86-105 Świecie
Kiepury 30
woj. kujawsko-pomorskie
„CEDEKA” Centrum Doskonalenia Kadr pragnie być ośrodkiem pomocnym przedsiębiorstwom w podnoszeniu skuteczności ich działania i zdobywaniu przewagi konkurencyjnej. Organizujemy profesjonalne, odpowiadające oczekiwaniom szkolenia, skierowa...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

W celu dokonania zgłoszenia należy wypełnić i wysłać formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej www.cedeka.pl w trybie on-line lub w formatach word i pdf.
Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń, forma płatności - przelew.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr
86-105 Świecie Kiepury 30
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!