Szkolenie: MS Excel – od podstaw do analiz biznesowych

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/ms-excel-od-podstaw-do-analiz-biznesowych-50043-id830

Informacje o szkoleniu

Progress Project Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

POWOŁAJ SIĘ NA PORTAL I ODBIERZ RABAT PRZEZ TELEFON
Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12

Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.

Termin szkolenia
9-11 października 2019r., Poznań - Mercure Poznań Centrum****
20-22 listopada 2019r., Warszawa - Warsaw Plaza Hotel****
11-13 grudnia 2019r., Zakopane - Mercure Kasprowy***



Głównym celem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z:
• funkcją i możliwościami jakie daje MS Excel,
• cechami i sposobem tworzenia przejrzystych i czytelnych tabel,
• różnymi możliwościami formatowania tabel,
• podstawowymi funkcjami i formułami tekstowymi i obliczeniowymi.
Ponadto każdy uczestnik szkolenia nabędzie wiedzę odnośnie tworzenia tabel, wykresów i zestawień obliczeniowych, raportów i analiz w programie Microsoft Excel. Szkolenia ma formę wykładu połączonego z ćwiczeniami pokazującymi praktyczne wykorzystanie nabytej wiedzy.

Szkolenie skierowane jest do:

-

Program szkolenia:

Dzień I

1. Wprowadzenie do MS Excel:
• co to jest?
• do czego służy?
• do czego będzie mi potrzebny?

2. Budowa MS Excel:
• skoroszyt,
• arkusz,
• kolumny,
• wiersze,
• zakres komórek,
• menu główne,
• narzędzie Wstążka.

3. Wpisywanie danych:
• tekstowych,
• liczbowych.

4. Formatowanie:
• formatowanie wpisanych danych,
• wyrównanie,
• czcionka,
• obramowanie,
• wypełnienie,
• ochrona.

5. Jak tworzyć czytelne tabele?

6. Funkcje tekstowe.

7. Obliczenia:
• podstawowe funkcje matematyczne (suma, różnica, iloczyn, iloraz, minimum, maksimum, średnia),
• zaokrąglanie,
• zliczanie,
• data i godzina.

8. Praca na tabeli:
• kopiowanie i wklejanie,
• przeciąganie danych,
• nagłówek,
• wyszukiwanie,
• zamienianie,
• sortowanie,
• filtrowanie,
• komentarze.

Dzień II i III

1. Powtórzenie podstaw programu Excel:
• wprowadzanie i edycja danych, wybieranie, wyszukiwanie komórek i grup komórek,
• kopiowanie, wklejanie, wypełnianie komórek i zakresów,
• wstawianie i praca z prostymi obiektami (grafika, ramka),
• formatowanie graficzne. Typy danych i formatowanie według typu danych,
• komentarze: wstawianie, wygląd, edycja,
• nazywanie komórek i zakresów.

2. Formuły:
• podstawowe i najczęściej używane funkcje SUMA, MAX, MIN, ŚREDNIA,
• adresowanie względne i bezwzględne,
• funkcje logiczne JEŻELI.

3. Zaawansowane formuły:
• funkcje wyszukiwania i odwołań (wyszukaj.pionowo, indeks, podaj.pozycję),
• funkcje matematyczne (suma.jeżeli),
• funkcje logiczne (jeżeli, oraz, lub),
• funkcje tekstowe.

4. Ręczne i automatyczne przypisywanie nazw zakresom komórek - profesjonalne adresowanie bezwzględne.

5. Zagnieżdżanie funkcji.

6. Nazywanie komórek, zaawansowana praca z komórkami nazwanymi:
• zakresy widoczności nazw, odwoływanie się do nazw z innych arkuszy, menedżer nazw, nazywanie powiększających się zakresów.

7. Formatowanie warunkowe.

8. Sortowanie danych i filtry:
• sortowanie zaawansowane,
• autofiltr niestandardowy,
• filtr zaawansowany.

9. Walidacja danych - sprawdzanie poprawności danych.

10. Udostępnianie skoroszytu:
• zarządzanie zmianami,
• rejestrowanie zmian, włączanie zmian, zatwierdzanie zmian.

11. Ochrona danych:
• ochrona komórek, skoroszytów i arkuszy,
• typowe scenariusze ustawiania zabezpieczeń.

12. Wizualizacja danych czyli praca z wykresami:
• podstawowe typy wykresów i określanie źródeł danych,
• formatowanie wykresów:

13. Analiza danych czyli tabele przestawne i wykresy przestawne:
• filtrowanie i sortowanie w tabelach przestawnych,
• grupowanie danych w tabelach przestawnych (grupowanie wg czasu, liczb, tekstu).

14. Rozwiązanie problemu z wydrukiem arkusza czyli ustawienia wydruku arkusza, tworzenie nagłówka, stopki, ustawienia obszaru wydruku, podział stron do wydruku.

Informacje o prelegentach:

-

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1400 - PLN + VAT

Cena zawiera:

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

-

Szkolenie, kurs: MS Excel – od podstaw do analiz biznesowych