Szkolenie: MS Excel, poziom podstawowy

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/ms-excel-poziom-podstawowy-71523-id512

Informacje o szkoleniu

EDU-SKILLS SZKOLENIA
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chciałyby rozpocząć pracę ze Excelem lub dawno nie korzystały z programu, a chciałyby odświeżyć podstawową wiedzę na ten temat.

Celem szkolenia jest poznanie programu MS Excel oraz nauczenie się jego podstawowych funkcji. Dzięki szkoleniu uczestnicy będą potrafili wykorzystywać program Excel w codziennej pracy m.in. wprowadzać dane, opracowywać funkcje, tworzyć wykresy i tabele oraz wiele innych. Znajomość programu Excel jest przydatna nie tylko w pracy zawodowej ale również w życiu codziennym.

Szkolenie z Excela odbywa się przy użyciu komputerów, które zapewnia organizator w cenie szkolenia. Jeśli mają Państwo życzenie przyjść na szkolenie z własnym komputerem – prosimy o wcześniejszą informację. W cenie szkolenia uczestnicy otrzymują książkę tematyczną zawierającą poruszane na szkoleniu zagadnienia oraz inne przydatne informacje w obsłudze programu MS Excel.

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie kierujemy do wszystkich osób na co dzień korzystających z programu MS Excel w pracy zawodowej na poziomie podstawowym.

Korzyści wynikające z udziału w szkoleniu:
- udział w szkoleniu pozwoli nabyć umiejętność sprawnego poruszania się po podstawowych funkcjach MS Excel,
- w trakcie zajęć omawiane jest zastosowanie programu na wielopoziomowym obszarze,
- zajęcia prowadzone są w formie praktycznych ćwiczeń,
- każdy z uczestników ma możliwość konsultacji z trenerem,
- biorąc udział w szkoleniu zwiększają Państwo swoje kompetencje zawodowe oraz atrakcyjność na rynku pracy.

Program szkolenia:

1. Zapoznanie się z programem Excel (40 min)
Omówienie okna programu Excel – wstążka
Omówienie zagadnień czym jest: arkusz, skoroszyt
Omówienie Narzędzi głównych
Omówienie podstawowych ustawień programu
Tworzenie, zapisywanie oraz edycja plików

2. Wprowadzanie danych (70 min)
Wprowadzanie danych liczbowych, tekstowych oraz dat
Autouzupełnianie danych liczbowych, tekstowych oraz dat
Edycja, usuwanie, kopiowanie, wycinanie oraz wklejanie danych
Opcje specjalne wklejania oraz zaznaczania
Wstawianie komentarzy oraz ich edycja

3. Praca na arkuszach (40 min)
Dodawanie, usuwanie, kopiowanie, przenoszenie, zaznaczanie, ukrywanie oraz odkrywanie arkuszy
Wstawianie, usuwanie, przenoszenie, ukrywanie: komórek, wierszy, kolumn
Wyszukiwanie danych w arkuszach
Przechodzenie do danego adresu komórki

4. Formatowanie komórek oraz danych (40 min)
Style czcionki
Obramowanie komórek
Formatowanie danych liczbowych, zaokrąglenia, separatory
Formatowanie procentowe, walutowe oraz księgowe
Formatowanie dat
Wyrównanie, zawijanie oraz zmiana orientacji tekstu
Scalanie komórek, malarz formatów

5. Wstęp do formuł oraz funkcji (140 min)
Omówienie adresu komórki na przykładzie odwołania
Użycie adresu względnego w formule
Użycie adresu bezwzględnego w formule
Zastosowanie adresów mieszanych w formułach
Autouzupełnianie formuł
Odwołania do innych arkuszy
Odwołania do innych skoroszytów

6. Funkcje (150 min)
Wprowadzenie do funkcji
Kategorie oraz kreator funkcji
Wyszukiwarka funkcji oraz opisy działania poszczególnych funkcji
Funkcje podstawowe: SUMA, ŚREDNIA, MIN, MAX
Funkcje statystyczne: MIN.K, MAX.K
Funkcje matematyczne: ZAOKR., LICZBA.CAŁK.
Funkcja logiczna: JEŻELI

7. Analiza danych za pomocą sortowania i filtrowania tabel (60 min)
Sortowanie danych tekstowych
Sortowanie danych liczbowych
Sortowanie danych typu data
Sortowanie wielopoziomowe
Pozostałe rodzaje sortowania
Filtrowanie danych tekstowych
Filtrowanie danych liczbowych
Filtrowanie danych typu data
Edycja oraz wyłączanie filtrowania

8. Tabele automatyczne (30 min)
Tworzenie automatycznej tabeli
Wstawianie, usuwanie kolumn i wierszy w tabeli automatycznej
Formatowanie tabel automatycznych

9. Wykresy (40 min)
Tworzenie wykresu
Rodzaje wykresów
Formatowanie wyglądu wykresu
Edycja wykresów

10. Drukowanie (40 min)
Ustawienia orientacji oraz skalowania dokumentu
Ustawienia marginesów
Ustawienia nagłówka i stopki
Ustawienia obszaru drukowania
Ustawienia tytułów wydruku
Dodatkowe ustawienia drukowania

11. Ochrona plików, arkuszy oraz komórek (40 min)
Ochrona arkusza
Ochrona pliku
Ograniczenie komórek przed edycją
Bezpieczeństwo na podstawie typów plików

12. Zarządzanie widokiem (30 min)
Praca na kilku oknach z jednego pliku
Podział okna
Blokowanie okienek

Informacje o prelegentach:

Marcin Kaczmarek - Absolwent Informatyki. Prowadzi własną działalność gospodarczą skupiającą się na obsłudze firm z zakresu informatyki – administrowanie serwerami, serwisem komputerowym, szkoleniami informatycznymi, obsługą szkoleń – organizacja oraz wynajem sprzętu komputerowego. Od 2008 roku trener IT w specjalizacji Microsoft Office z certyfikatem Microsoft Office Specjalisty z zakresu Excel, Word oraz PowerPoint na wszystkich poziomach zaawansowania. Trener i egzaminator ECDL z uprawnieniami Core oraz Advanced. Posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z obsługi platform e-learningowych oraz specjalnych programów Administracji Państwowej oraz Urzędów Miast i Gmin. Ponadto prowadzi szkolenia z obsługi podpisu elektronicznego oraz przepisów prawa dotyczących jego funkcjonowania. Prowadził zajęcia w ramach wielu projektów dofinansowanych przez Unię Europejską oraz Krajowy Fundusz Szkoleniowy. Zrealizował łącznie ponad 8000 godzin szkoleń.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1290 zł z VAT - cena za 1 os.

Cena zawiera:

- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis kawowy i obiadowy

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia online dostępnego na górze strony.

Wydarzenie: MS Excel, poziom podstawowy