O szkoleniu
Celem szkolenia jest rozwinięcie i poszerzenie wiedzy dotyczącej poprawy efektywności prowadzonego nadzoru, zdobycie wiedzy praktycznej i teoretycznej w zakresie działań kontrolnych oraz podczas prowadzenia postępowań w przypadku stwierdzonych nieprawidłowości.
Efektem udziału w szkoleniu będzie zdobycie merytorycznej i praktycznej wiedzy, potrzebnej do prowadzenia postępowań administracyjnych oraz przy kierowaniu spraw do organów ścigania w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości podczas transportu zwierząt.
Szkolenie skierowane jest do pracowników Inspekcji Weterynaryjnej oraz urzędowych lekarzy weterynarii, którzy kontrolują i nadzorują podmioty zajmujące się transportem, skupem i obrotem zwierzętami.
Program szkolenia
- Podstawy prawne:
• Ustawa o ochronie zdrowia zwierząt oraz o zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt,
• Ustawa o ochronie zwierząt,
• rozporządzenia wykonawcze do ustaw,
• Rozporządzenie 1/2005,
• wytyczne GLW. - Wymagania dotyczące transportu zwierząt:
• transport na własne potrzeby,
• zatwierdzanie podmiotów zajmujących się transportem zwierząt,
• zezwolenie TYP 1 i TYP 2,
• różnice w transporcie komercyjnym i niekomercyjnym. - Kontrole w transporcie:
• w miejscu załadunku,
• podczas transportu,
• kontrole przemieszczeń,
• w miejscu przeznaczenia,
• sporządzanie protokołu kontroli – praktyczne wskazówki, omówienie przypadku. - Postępowanie w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości:
• postępowanie administracyjne,
• postępowanie w sprawach o wykroczenia,
• postępowanie karne,
• jak prowadzić postępowania i kierować sprawy do organów ścigania w praktyce. - Studium przypadków
- Konsultacje, dyskusja
- Ocena efektywności szkolenia
Czas trwania
Zajęcia w godzinach: 8:30 – 14:30.
Prelegenci
Biegły sądowy przy Sądzie Okręgowym w Gdańsku w zakresach: ochrona i dobrostan zwierząt; zootechnika: chów i hodowla zwierząt, identyfikowalność zwierząt; jeździectwo. Ekspert z wieloletnim doświadczeniem pracy w strukturach Inspekcji Weterynaryjnej, specjalista w zakresie m.in. dobrostanu zwierząt (gospodarskich, towarzyszących, w transporcie), wdrożenia i koordynowania kontroli IRZ, wymogów wzajemnej zgodności kampanii 2009-2022. Zajmowała się przede wszystkim „trudnymi” sprawami dobrostanu zwierząt, szczególnie w transporcie oraz przemieszczeniami zwierząt w obrocie krajowym oraz w handlu wewnątrzwspólnotowym. Wielokrotnie uczestniczyła w zagranicznych szkoleniach Better Training for Safer Food, m.in. z zakresu dobrostanu świń oraz brojlerów, dobrostanu w transporcie level 1 (Włochy/Słowenia), level 2 (Niemcy) i level 3 (Hiszpania), przemieszczeń zwierząt towarzyszących, identyfikacji zwierząt, TRACES oraz z zakresu produkcji pierwotnej (z uwzględnieniem kontroli wymogów wzajemnej zgodności). Przeprowadziła wiele spotkań i szkoleń zarówno dla podmiotów zewnętrznych, jak i organów państwowych m.in. PIW, ARiMR, Pomorskiego Związku Hodowców Koni, Zrzeszenia Kaszubskich Kuczerów i Hodowców Koni, Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego. Sędzia Polskiego Związku Jeździeckiego oraz osoba oficjalna (Steward) Międzynarodowej Federacji Jeździeckiej (FEI), instruktor jazdy konnej, licencjonowany kierowca/ konwojent. Doświadczony wykładowca.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Do udziału w szkoleniu wystarczy dostęp do urządzenia podłączonego do internetu, mikrofon, słuchawki/głośniki, ewentualnie kamera internetowa. Prosimy o korzystanie z najaktualniejszych wersji przeglądarek Google Chrome (zalecana) lub Mozilla Firefox.
Uczestnicy w czasie rzeczywistym widzą i słyszą wykładowcę, mogą również widzieć i słyszeć siebie wzajemnie – zapewniamy możliwość skorzystania z panelu dyskusyjnego dla wszystkich uczestników (obraz + dźwięk) w trakcie szkolenia oraz wsparcie techniczne realizowane telefonicznie lub w formie czatu podczas i przed szkoleniem.
Przed rozpoczęciem szkolenia każda zgłoszona osoba otrzyma e-maila z linkiem do wirtualnego pokoju wraz z instrukcją połączenia się z platformą szkoleniową.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- Szkolenie finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych jest zwolnione od podatku VAT.
- 7.14% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 7.14% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
I. CZĘŚĆ OGÓLNA
- Regulamin Świadczenia Usług Szkoleniowych określa zasady udziału w szkoleniach organizowanych przez firmę AMG Szkolenia s.c. z siedzibą w Lublinie, przy ul. Bursztynowej 8/44, zwaną dalej Organizatorem, która jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie.
- Oferty organizowanych przez nas szkoleń (stacjonarnych i online) są dostępne na naszej stronie www.amgszkolenia.pl i obejmują zakresy tematyczne, informacje dotyczące wykładowców oraz informacje organizacyjne. Wszystkie organizowane przez nas szkolenia zostały zaprojektowane w taki sposób, by jak najbardziej przystępnie przekazywać wiedzę, by były interesujące oraz możliwie jak najbardziej angażujące dla uczestników. Dbamy również o zaplecze techniczne, bezstresowy przebieg i atrakcyjną oprawę szkoleń.
- Udział w szkoleniach możliwy jest jedynie po akceptacji postanowień niniejszego regulaminu.
- Przesłanie do AMG Szkolenia formularza zgłoszeniowego stanowi prawnie wiążącą umowę pomiędzy podmiotem zgłaszającym a AMG Szkolenia i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie oraz podstawą do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
II. WARUNKI UCZESTNICTWA I PŁATNOŚĆ ZA SZKOLENIE
- Warunkiem udziału w szkoleniu jest przesłanie do AMG Szkolenia (Organizatora) na adres biuro@amgszkolenia.pl prawidłowo wypełnionego formularza zgłoszeniowego lub zgłoszenie uczestnictwa poprzez wypełnienie formularza online. Formularze dostępne są na stronie www.amgszkolenia.pl. Organizator potwierdzi otrzymanie formularza zgłoszeniowego wysyłając e-mail na wskazany adres. W przypadku braku informacji potwierdzającej w czasie 24 godzin – należy skontaktować się z Organizatorem.
- Korespondencja dotycząca organizacji szkolenia (potwierdzenie, odwołanie, zmiana terminu, wykładowcy itp.) odbywa się wyłącznie w formie elektronicznej. W formularzu zgłoszeniowym musi zostać podany przynajmniej jeden adres e-mail, na który będą wysyłane informacje organizacyjne.
- Płatność za szkolenie powinna być przekazana w formie przedpłaty w terminie do 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia na n/w nr konta. Dokument proforma wystawiamy na życzenie. Po uzyskaniu zgody Organizatora istnieje możliwość zapłaty po szkoleniu. W takim przypadku opłata za szkolenia uiszczana jest na podstawie faktury wystawionej po zakończeniu szkolenia. Termin płatności wynosi od 7 dni do 14 dni od daty wystawienia faktury.
Nr konta: PL 37 1020 3176 0000 5602 0283 5627 - Przysługujące zniżki należy zaznaczyć na formularzu zgłoszeniowym. Brak wpisanej informacji o rabacie lub promocji spowoduje, że nie zostaną one uwzględnione.
- Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu. Rezygnacja z udziału w szkoleniu odbywa się wyłącznie w formie pisemnej i musi wpłynąć do Organizatora najpóźniej na 7 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia online lub najpóźniej na 14 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia stacjonarnego. Organizator musi pisemnie potwierdzić otrzymanie informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania pełnej opłaty.
- Organizator potwierdzi realizację szkolenia w zaplanowanym terminie: w formie online nie później niż 3 dni a w formie stacjonarnej nie później niż 7 dni przed datą jego rozpoczęcia.
- Organizator zastrzega sobie prawo zmiany miejsca szkolenia stacjonarnego lub terminu szkolenia z przyczyn organizacyjnych (szkolenie w formie online nie później niż 3 dni a w formie stacjonarnej nie później niż 7 dni przed datą jego rozpoczęcia), a także do wyznaczenia równoważnego zastępstwa w przypadku, gdy wykładowca nie będzie mógł prowadzić zajęć z ważnych przyczyn losowych. Zmiany te wymagają pisemnej akceptacji. Brak akceptacji Organizator traktuje jako bezkosztową rezygnację ze szkolenia.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy (szkolenie w formie online nie później niż 3 dni a w formie stacjonarnej nie później niż 7 dni przed datą jego rozpoczęcia). W takim przypadku zwrot ewentualnej przedpłaty będzie dokonany w terminie do 7 dni od daty odwołania. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- W przypadku braku realizacji szkolenia z przyczyn niezależnych od Organizatora i bez wymaganego zgodnie z Regulaminem wcześniejszego powiadomienia, podmiot zgłaszający nie ponosi kosztów szkolenia, z wyjątkiem sytuacji, gdy strony postanowią inaczej.
- Wsparcie poszkoleniowe: w ciągu 7 dni od daty zakończenia szkolenia uczestnikom szkolenia umożliwiamy kontakt z wykładowcą w celu uzyskania pomocy w rozwiązywaniu problemów dotyczących zakresu tematycznego szkolenia.
- Uczestnik szkolenia może złożyć reklamację w ciągu 7 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamację w formie pisemnej należy wysłać na adres biuro@amgszkolenia.pl Organizator ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji i w tym czasie może zwrócić się do składającego reklamację o dodatkowe pisemne wyjaśnienia. Organizator zastrzega sobie prawo braku odpowiedzi na złożoną reklamację w przypadku, gdy będzie niezrozumiała lub będzie sprzeczna z innymi zapisami Regulaminu. Organizator udzieli odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej drogą elektroniczną i w przypadku uznania zasadności reklamacji zaproponuje wybraną formę rekompensaty.
Formy rekompensaty: 10%, 20% lub 50% zniżki na udział w szkoleniu zaproponowanym przez Organizatora i zaakceptowanym przez składającego reklamację. - Treści szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi. Na jakąkolwiek formę ich utrwalania, kopiowania, dalszej odsprzedaży, rozpowszechniania i udostępniania oraz nagrywania przebiegu szkolenia AMG Szkolenia nie wyraża zgody.
III. RODO
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych są wspólnicy spółki cywilnej AMG Szkolenia Agnieszka Ochmańska i Grzegorz Ochmański, z siedzibą w Lublinie, przy ul. Bursztynowej 8/44, kod pocztowy 20-576, www.amgszkolenia.pl, e-mail: biuro@amgszkolenia.pl, tel. 789 172 032. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie wyłącznie w celu zawarcia umowy (formularz zgłoszeniowy) i realizacji szkolenia. Dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji umowy. Ma Pani/Pan prawo do: dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i usunięcia podanych danych.
- Pozostałe informacje dostępne są na stronie www.amgszkolenia.pl w zakładkach Polityka prywatności i Bezpieczeństwo.
- Nazwa firmy: AMG Szkolenia
- Ulica i nr: Bursztynowa 8/44
- Kod pocztowy: 20-576
- Miejscowość: Lublin
- Numer NIP: 7123419993
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
