Szkolenie

Najskuteczniejsze techniki sprzedaży

O szkoleniu

Celem szkolenia jest:
poszerzenie wiedzy dotyczącej prowadzenia efektywnej sprzedaży i negocjacji
rozwinięcie umiejętności budowania relacji z klientem i odzyskiwania utraconych relacji
przećwiczenie skutecznej komunikacji oraz radzenie sobie z trudnymi sytuacjami
zapoznanie się z etapami procesu negocjacji oraz nabycie umiejętności profesjonalnego przygotowania się do negocjacji w procesie sprzedaży
uczestnicy w praktyczny sposób zdobędą wiedzę z zakresu podstawowych technik negocjacji handlowych
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane jest do:
przedstawicieli handlowych, doradców, akwizytorów, sprzedawców
kierowników i pracowników działów sprzedaży
kierowników działów obsługi klienta
kupców
wszystkich zainetresowanych poznaniem i przećwiczeniem najskuteczniejszych technik sprzedaży i negocjacyjnych.

Program szkolenia

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:


jak ja rozumiem sprzedaż? zrozumienie istoty sprzedaży
w tej relacji obie strony wychodzą zwycięsko
podejście tradycyjne kontra koncepcyjne - które podejście gwarantuje sukces w sprzedaży?
sprzedaż w ujęciu procesowym - poszczególne fazy sprzedaży
czy każdy etap jest istotny dla każdej sytuacji? Elastyczne podejście w procesie sprzedaży
cel sprzedaży - istota i znaczenie określenia celu sprzedaży
kryteria dobrze sformułowanego celu sprzadaży
autodiagnoza - poznanie samego siebie - komunikatywne i percepcyjne testy diagnostyczne
komunikacja z klientem - budowanie pozytywnych relacji
proces skutecznej komunikacji z klientem - na czym polega? dopasowanie do klienta
w jakim celu komunikujemy się z klientem? - cele pośrednie i cel główny
jak rozpoznać i dobrać techniki przekazu by zostać najlepiej zrozumianym
metody prezentacji produktów - dwie kluczowe zasady prezentacji produktu
zamiana cech produktu na korzyści i przewagi
język korzyści - werbalizacja korzyści i mowa ciała
techniki perswazyjne
budowanie bazy argumentów. Prowokowanie zastrzeżeń i odpieranie zarzutów
sposoby obłaskawiania klientów
negocjacje w procesie sprzedaży. Podstawowe zasady prowadzenia negocjacji sprzedażowych
style negocjacyjne a typy osobowości negocjatorów
etapy prowadzenia negocjacji sprzedażowych
trudne rozmowy. Trudne zastrzeżenia i sposoby radzenia sobie z nimi
zachowania asertywne w procesie sprzedaży - odpieranie krytyki i obrona własnych racji
finalizacja . Etapy komunikacji po-zakupowej
reklamacja - słuszna i niesłuszna
podtrzymywanie relacji
czym są negocjacje?
sposoby prowadzenia negocjacji
style negocjacji (rywalizacja, kooperacja, styl rzeczowy, negocjacje integracyjne)
propozycja modelu negocjacyjnego
fazy procesu negocjacji: przygotowanie - zbieranie informacji o kliencie, zdefiniowanie celów negocjacji, analiza sytuacji klienta, określenie obszarów negocjacji i wybór strategii, utrzymanie sytuacji komfortu negocjacyjnego, wzajemna wymiana stanowisk, zastosowanie typów presji negocjacyjnych i technik perswazyjnych, sposoby podtrzymywania tempa i dynamiki negocjacji, testowanie limitów ustępstw, zakończenie procesu negocjacji z obustronnym poczuciem satysfakcji
ćwiczenie technik negocjacyjnych - nagrywanie scenek i ich analiza
komunikacja w procesie negocjacji: nadawca, przekaz negocjacyjny, prezentacja przekazu
manipulacje i chwyty negocjacyjne, manipulowanie emocjami
wojna psychologiczna, wywieranie presji
kłamstwo w negocjacjach, odgadywanie kłamstwa, oznaki kłamstwa
prezentacja częściowo prawdziwych faktów lub zmiana kontekstu
jak efektywnie prowadzić spór?
model grit, strategia batna
aspekt odporności psychicznej w negocjacjach
cechy dobrego negocjatora
"autodiagnoza" własnych predyspozycji negocjacyjnych: przygotowanie do negocjacji - cele, analiza sytuacji, moja siła, siła partnera, własny styl negocjacji
sytuacje kryzysowe - szybkie rozwiązywanie nieprzewidzianych problemów negocjacyjnych

Czas trwania

9.00-16.30 - 1 dzień

Prelegenci

Cytat
Szkolenie prowadzi ekspert z wieloletnim doświadczeniem

Gdzie i kiedy

Warszawa 8 - 9 grudnia 2011
Hotel "Parkowa"

Warszawa

Belwederska 46/50

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
cena netto
1490 PLN
Cena zawiera:
  • Cena szkolenia obejmuje koszt wynajecia sali, wynagrodzenie trenera, 4 przerwy kawowe i 2 przerwy obiadowe oraz materiały szkoleniowe dla uczestników w formie skryptu
Weź udział

Organizator

Competitive Skills Sp. z o.o.
02-942 Warszawa
ul. Konstancińska 2
woj. mazowieckie
Competitive Skills działa na polskim rynku od 2006 roku świadcząc profesjonalne usługi dla biznesu, w tym szkolenia i projekty doradcze. Naszymi Klientami są zarówno największe międzynarodowe korporacje jak również firmy z sektora MSP i urzędy państw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Koszt udziału jednej osoby w dwudniowym szkoleniu wynosi 1 490 zł + VAT.W przypadku zgłoszenia większej liczby osób z jednej firmy, proponujemy atrakcyjne zniżki:

W przypadku zgłoszenia 2 osób z jednej firmy - zniżka 10%
W przypadku zgłoszenia 3 lub więcej osób z jednej firmy - zniżka 15%
Dodatkowo proponujemy zniżkę w wysokości 5% osobom zgłoszonym najpóźniej 21 dni przed planowanym terminem szkolenia. Warunkiem otrzymania tej zniżki jest uiszczenie opłaty za szkolenie nie później niż 21 dni przed jego rozpoczęciem.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Competitive Skills Sp. z o.o.
02-942 Warszawa ul. Konstancińska 2
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!