O szkoleniu
Celem szkolenia jest:
* poszerzenie wiedzy dotyczącej prowadzenia efektywnej sprzedaży i negocjacji
* rozwinięcie umiejętności budowania relacji z klientem i odzyskiwania utraconych relacji
* przećwiczenie skutecznej komunikacji oraz radzenie sobie z trudnymi sytuacjami
* zapoznanie się z etapami procesu negocjacji oraz nabycie umiejętności profesjonalnego przygotowania się do negocjacji
* uczestnicy w praktyczny sposób zdobędą wiedzę z zakresu technik negocjacji
* poszerzenie wiedzy dotyczącej prowadzenia efektywnej sprzedaży i negocjacji
* rozwinięcie umiejętności budowania relacji z klientem i odzyskiwania utraconych relacji
* przećwiczenie skutecznej komunikacji oraz radzenie sobie z trudnymi sytuacjami
* zapoznanie się z etapami procesu negocjacji oraz nabycie umiejętności profesjonalnego przygotowania się do negocjacji
* uczestnicy w praktyczny sposób zdobędą wiedzę z zakresu technik negocjacji
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane jest do:
* przedstawicieli handlowych, doradców, akwizytorów, sprzedawców
* kierowników i pracowników działów sprzedaży
* kierowników działów obsługi klienta
* kupców
* wszystkich zainetresowanych poznaniem i przećwiczeniem najskuteczniejszych technik sprzedaży i negocjacyjnych.
* przedstawicieli handlowych, doradców, akwizytorów, sprzedawców
* kierowników i pracowników działów sprzedaży
* kierowników działów obsługi klienta
* kupców
* wszystkich zainetresowanych poznaniem i przećwiczeniem najskuteczniejszych technik sprzedaży i negocjacyjnych.
Program szkolenia
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
* Jak ja rozumiem sprzedaż? Zrozumienie istoty i celu sprzedaży
* Sprzedaż w ujęciu procesowym - poszczególne fazy sprzedaży
* Elastyczne podejście w procesie sprzedaży
* Budowanie relacji z Klientami: inicjowanie związków, pielęgnacja i rozwój związków
* Specyfika budowania relacji z Klientem w rozmowie telefonicznej
* Aktywne słuchanie oraz funkcje pytań
* Proces skutecznej komunikacji z Klientem - na czym polega? Dopasowanie do Klienta
* Techniki wspierające skuteczność komunikacji: aktywne słuchanie, informacja zwrotna, parafraza
* Typy Klientów: socjologiczno - psychologiczne typy Klientów - jak rozpoznać i dobrać techniki przekazu by zostać najlepiej zrozumianym
* Autodiagnoza - poznanie samego siebie - komunikacyjne i percepcyjne testy diagnostyczne
* Metody rozpoznawania potrzeb Klienta
* Metody prezentacji produktów - dwie kluczowe zasady prezentacji produktu
* Zamiana cech produktu na korzyści i przewagi - argumentowanie językiem korzyści
* Rola skutecznego przekazu i perswazji w rozmowie telefonicznej
* Budowanie bazy argumentów. Prowokowanie zastrzeżeń i odpieranie zarzutów
* Sposoby obłaskawiania Klientów
* Negocjacje w procesie sie sprzedaży. Podstawowe zasady prowadzenia negocjacji sprzedażowych
* Style negocjacyjne a typy osobowości negocjatorów
* Etapy prowadzenia negocjacji sprzedażowych
* Trudne rozmowy. Trudne zastrzeżenia i sposoby radzenia sobie z nimi
* Zachowania asertywne w procesie sprzedaży: odpieranie krytyki i obrona własnych racji
* Manipulacje i chwyty negocjacyjne, manipulowanie emocjami
* Sytuacje kryzysowe - szybkie rozwiązywanie nieprzewidzianych problemów negocjacyjnych
Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30
* Jak ja rozumiem sprzedaż? Zrozumienie istoty i celu sprzedaży
* Sprzedaż w ujęciu procesowym - poszczególne fazy sprzedaży
* Elastyczne podejście w procesie sprzedaży
* Budowanie relacji z Klientami: inicjowanie związków, pielęgnacja i rozwój związków
* Specyfika budowania relacji z Klientem w rozmowie telefonicznej
* Aktywne słuchanie oraz funkcje pytań
* Proces skutecznej komunikacji z Klientem - na czym polega? Dopasowanie do Klienta
* Techniki wspierające skuteczność komunikacji: aktywne słuchanie, informacja zwrotna, parafraza
* Typy Klientów: socjologiczno - psychologiczne typy Klientów - jak rozpoznać i dobrać techniki przekazu by zostać najlepiej zrozumianym
* Autodiagnoza - poznanie samego siebie - komunikacyjne i percepcyjne testy diagnostyczne
* Metody rozpoznawania potrzeb Klienta
* Metody prezentacji produktów - dwie kluczowe zasady prezentacji produktu
* Zamiana cech produktu na korzyści i przewagi - argumentowanie językiem korzyści
* Rola skutecznego przekazu i perswazji w rozmowie telefonicznej
* Budowanie bazy argumentów. Prowokowanie zastrzeżeń i odpieranie zarzutów
* Sposoby obłaskawiania Klientów
* Negocjacje w procesie sie sprzedaży. Podstawowe zasady prowadzenia negocjacji sprzedażowych
* Style negocjacyjne a typy osobowości negocjatorów
* Etapy prowadzenia negocjacji sprzedażowych
* Trudne rozmowy. Trudne zastrzeżenia i sposoby radzenia sobie z nimi
* Zachowania asertywne w procesie sprzedaży: odpieranie krytyki i obrona własnych racji
* Manipulacje i chwyty negocjacyjne, manipulowanie emocjami
* Sytuacje kryzysowe - szybkie rozwiązywanie nieprzewidzianych problemów negocjacyjnych
Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30
Czas trwania
Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30
Prelegenci

Osoby z wieloletnim doświadczeniem praktycznym z omawianej tematyki.
Szczegółowe opisy prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.
Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 448 73 70.
Szczegółowe opisy prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.
Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 448 73 70.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Sale Szkoleniowe EMPRIZ - Wrocław
Wrocław
Krupnicza 6/8
woj. dolnośląskie
Centrum Szkoleniowe Chłodna 29
Warszawa
Chłodna 29
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu do 3 marca wynosi: 1090,00 zł
1 090
zł
Cena zawiera:
- Cena obejmuje: * realizację programu szkolenia * materiały w formie skryptu * posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych * certyfikat ukończenia szkolenia * pakiet konferencyjny
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Cena 2
Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu po 3 marca wynosi: 1390,00 zł
1 390
zł
Cena zawiera:
- Cena obejmuje: * realizację programu szkolenia * materiały w formie skryptu * posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych * certyfikat ukończenia szkolenia * pakiet konferencyjny
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

EMPRIZ Group
00-867 Warszawa
Chłodna 29
woj. mazowieckie
Posiadamy duże doświadczenie w organizacji:
- szkoleń otwartych
- szkoleń zamkniętych
- seminariów
- warsztatów
- konferencji
- kursów
Specjalizujemy się w projektowaniu i realizacji programów szkoleniowych tworzonych z uwzględnieniem indywi...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
RABATY!!!
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
EMPRIZ Group
00-867 Warszawa
Chłodna 29
Powiadomienia o nowych terminach