Szkolenie

Narzędzia marketingu politycznego

O szkoleniu

Szkolenie jest „szyte na miarę” co oznacza, że dopasowujemy program do Klienta. Początkujących uczymy wszystkiego co jest związane z wyborami od momentu podjęcia decyzji o starcie lub wystawieniu listy do złożenia przysięgi. Pomagamy również wykreować wizerunek przed wyborami po dokładnej analizie informacji dostępnych w sieci. Zaawansowanym doradzamy na wyższym poziomie kreowania kampanii wyborczej.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie adresowane jest do:
 samorządowców, którzy planują start w wyborach w 2014 roku.
 radnych, którzy planują poprawić swój wynik
 organizacji młodzieżowych wystawiających swoich kandydatów na listach partyjnych i lokalnych
 lokalnych i wojewódzkich struktur partii politycznych
 reprezentantów organizacji społecznych i związków, którzy już wiedzą, że będą członkami komitetów wyborczych
 organizacji społecznych, które planują wystawienie własnych list wyborczych lub delegowanie na nie swoich reprezentantów

Program szkolenia

Do szkolenia używane są:
 materiały z poprzednich kampanii wyborczych
 symulacje i gry z podziałem na role konstruowane przez trenera dla konkretnego Klienta
 kamera do ćwiczeń z budowania wideobloga, spotów wyborczych, materiałów do kanału na Youtube.com i do Fejsa, „setek” dla mediów, komunikacji podczas debat wyborczych.

PROGRAM SZKOLENIA:
1) Zapomnij o definicjach marketingu politycznego.
Zamiast tego zaczynamy od analizy wizerunku i już istniejącego systemu komunikacji z wyborcami. Potem dokonamy analizy SWOT kandydata. Następnie dopasujemy wizerunek do potrzeb w 2014 roku. Na tej bazie stworzymy strategię na kilka miesięcy.

2) Mam mało rąk do pracy!
Budujemy sztab i pozyskujemy współpracowników do kampanii.

3) Mam jeszcze dużo czasu.
Marketing polityczny poprzedzający kampanię wyborczą – techniki budowaniu poparcia społecznego, czyli jak wygrać wybory przed wyborami.

4) Wydać mało i zdobyć dużo głosów.
Jak zdobyć maksymalną ilości głosów przy jak najmniejszym zużyciu środków?

5) Układamy materiały wyborcze.
Profesjonalne przygotowanie drukowanych materiałów wyborczych, od wizytówki i ulotki do bilbordu i własnej gazety.

6) Jak, gdzie, kiedy rozdawać ulotki.
Sprawdzone w czasie kampanii formy wzmocnienia niskiej skuteczności klasycznej ulotki wyborczej. Lokalizacja innych materiałów tradycyjnych, w tym ogłoszeń w gazetach.

7) Strona internetowa to już standard.
Internet jako forma komunikacji z wyborcami i inne niż tradycyjne materiały wyborcze.

8) Nie stać mnie!
Kampania w radio, przygotowanie spotu wyborczego i innych materiałów multimedialnych

9) Dziennikarze lokalni wspierają innych.
Media relations podczas wyborów. Jak zdobyć i wypowiadać się w telewizji i radio nawet wtedy, kiedy nie są nam przychylni dziennikarze lokalni.

10) Pułapki kampanii wyborczej.
Zarządzanie sytuacją kryzysową w trakcie kampanii wyborczej.

Czas trwania

8

Prelegenci

Cytat
TRENER:
Maurycy Seweryn – Politolog. Rozpoczął swoją przygodę z marketingiem politycznym od roznoszenia ulotek jako licealista w czasie kampanii wyborczej Tadeusza Mazowieckiego. W 2006 i 2007 roku organizował i kierował Biurem Prasowym byłego Marszałka Sejmu – Pana Marka Borowskiego. W ostatniej kampanii w 2010 roku doradzał samorządowcom jak wygrać wybory. Poznał więc organizację kampanii od podszewki – od roznoszenia ulotek do kierowania sztabem wyborczym. Był wiceburmistrzem Dzielnicy Ochota w Warszawie. Trzykrotnie wygrał wybory samorządowe na radnego, uzyskując najwyższe poparcie społeczne w swoich okręgach wyborczych, nigdy nie startując z pierwszego miejsca. Był też radnym największej JST w Polsce – ponad milionowej Gminy Warszawa Centrum. Założyciel Warszawskiej Grupy Doradców PR i organizator Plebiscytu „Urząd Przyjazny Mediom i Społeczeństwu”

W 2013 roku zrealizował ponad 100 szkoleń dla samorządów różnego szczebla. Szkolił radnych, burmistrzów, wójtów, starostów i prezydentów z wystąpień publicznych, budowania systemu PR, kreowania wizerunku i autoprezentacji.

Wykładowca „Autoprezentacji i wystąpień publicznych” w Studium Podyplomowym oraz „Komunikacji społecznej” i „Komunikacji w polityce” na kierunku Dziennikarstwo i PR w Wyższej Szkole Handlowej w Radomiu. Wykładowca „Komunikacji społecznej” w WSBiO i WSFiZ w Warszawie. W 2012 roku przeprowadził badania na temat wiarygodności osoby wykonującej prezentacje i osoby przemawiającej. W badaniach sprawdzał różnice w postrzeganiu elementów komunikacji werbalnej i niewerbalnej przez Polaków. Komentuje mowę ciała i komunikację społeczną dla TVN „Fakty”, Polskiego Radio i dziennika.pl. Ma na koncie kilka tysięcy wystąpień publicznych.

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW i stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie. Były doktorant w Katedrze Zarządzania WSPiZ im. Leona Koźmińskiego. Absolwent Krajowego Centrum Edukacji Europejskiej oraz Studium Stosunków Międzynarodowych IPB. Ukończył Szkołę Liderów Społecznych i Politycznych Fundacji Schumana.

Gdzie i kiedy

Warszawa 13 maja 2014
Sala szkoleniowa

02-384 Warszawa

Dickensa 31a/25

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
zł brutto
1000 PLN
Cena zawiera:
  • udział w szkoleniu, • pyszną kawę oraz lunch, • materiały szkoleniowe, • imienne certyfikaty ukończenia szkolenia, • płytę DVD z nagraniem ze szkolenia, • tygodniową usługę posprzedażową.
Zapisz się

Organizator

Warszawska Grupa Doradców Public Relations
02-384 Warszawa
Dickensa 31 A/25
woj. mazowieckie
Warszawska Grupa Doradców Public Relations została założona w 2010 roku. Powstała z inicjatywy byłego burmistrza, radnego, rzecznika prasowego i dziennikarza. WGD PR oferuje doradztwo public relations, consulting wizerunkowy firm i osób, szkolenia ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zapytaj o formę zgłoszeń i płatności mailowo biuro@wgd-pr.pl lub telefonicznie 796479025

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Warszawska Grupa Doradców Public Relations
02-384 Warszawa Dickensa 31 A/25
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!