Szkolenie: Narzędzia marketingu politycznego

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/narzedzia-marketingu-politycznego-57799-id3086

Informacje o szkoleniu

Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Szkolenie jest „szyte na miarę” co oznacza, że dopasowujemy program do Klienta. Początkujących uczymy wszystkiego co jest związane z wyborami od momentu podjęcia decyzji o starcie lub wystawieniu listy do złożenia przysięgi. Pomagamy również wykreować wizerunek przed wyborami po dokładnej analizie informacji dostępnych w sieci. Zaawansowanym doradzamy na wyższym poziomie kreowania kampanii wyborczej.

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie adresowane jest do:
 samorządowców, którzy planują start w wyborach w 2014 roku.
 radnych, którzy planują poprawić swój wynik
 organizacji młodzieżowych wystawiających swoich kandydatów na listach partyjnych i lokalnych
 lokalnych i wojewódzkich struktur partii politycznych
 reprezentantów organizacji społecznych i związków, którzy już wiedzą, że będą członkami komitetów wyborczych
 organizacji społecznych, które planują wystawienie własnych list wyborczych lub delegowanie na nie swoich reprezentantów

Program szkolenia:

Do szkolenia używane są:
 materiały z poprzednich kampanii wyborczych
 symulacje i gry z podziałem na role konstruowane przez trenera dla konkretnego Klienta
 kamera do ćwiczeń z budowania wideobloga, spotów wyborczych, materiałów do kanału na Youtube.com i do Fejsa, „setek” dla mediów, komunikacji podczas debat wyborczych.

PROGRAM SZKOLENIA:
1) Zapomnij o definicjach marketingu politycznego.
Zamiast tego zaczynamy od analizy wizerunku i już istniejącego systemu komunikacji z wyborcami. Potem dokonamy analizy SWOT kandydata. Następnie dopasujemy wizerunek do potrzeb w 2014 roku. Na tej bazie stworzymy strategię na kilka miesięcy.

2) Mam mało rąk do pracy!
Budujemy sztab i pozyskujemy współpracowników do kampanii.

3) Mam jeszcze dużo czasu.
Marketing polityczny poprzedzający kampanię wyborczą – techniki budowaniu poparcia społecznego, czyli jak wygrać wybory przed wyborami.

4) Wydać mało i zdobyć dużo głosów.
Jak zdobyć maksymalną ilości głosów przy jak najmniejszym zużyciu środków?

5) Układamy materiały wyborcze.
Profesjonalne przygotowanie drukowanych materiałów wyborczych, od wizytówki i ulotki do bilbordu i własnej gazety.

6) Jak, gdzie, kiedy rozdawać ulotki.
Sprawdzone w czasie kampanii formy wzmocnienia niskiej skuteczności klasycznej ulotki wyborczej. Lokalizacja innych materiałów tradycyjnych, w tym ogłoszeń w gazetach.

7) Strona internetowa to już standard.
Internet jako forma komunikacji z wyborcami i inne niż tradycyjne materiały wyborcze.

8) Nie stać mnie!
Kampania w radio, przygotowanie spotu wyborczego i innych materiałów multimedialnych

9) Dziennikarze lokalni wspierają innych.
Media relations podczas wyborów. Jak zdobyć i wypowiadać się w telewizji i radio nawet wtedy, kiedy nie są nam przychylni dziennikarze lokalni.

10) Pułapki kampanii wyborczej.
Zarządzanie sytuacją kryzysową w trakcie kampanii wyborczej.

Informacje o prelegentach:

TRENER:
Maurycy Seweryn – Politolog. Rozpoczął swoją przygodę z marketingiem politycznym od roznoszenia ulotek jako licealista w czasie kampanii wyborczej Tadeusza Mazowieckiego. W 2006 i 2007 roku organizował i kierował Biurem Prasowym byłego Marszałka Sejmu – Pana Marka Borowskiego. W ostatniej kampanii w 2010 roku doradzał samorządowcom jak wygrać wybory. Poznał więc organizację kampanii od podszewki – od roznoszenia ulotek do kierowania sztabem wyborczym. Był wiceburmistrzem Dzielnicy Ochota w Warszawie. Trzykrotnie wygrał wybory samorządowe na radnego, uzyskując najwyższe poparcie społeczne w swoich okręgach wyborczych, nigdy nie startując z pierwszego miejsca. Był też radnym największej JST w Polsce – ponad milionowej Gminy Warszawa Centrum. Założyciel Warszawskiej Grupy Doradców PR i organizator Plebiscytu „Urząd Przyjazny Mediom i Społeczeństwu”

W 2013 roku zrealizował ponad 100 szkoleń dla samorządów różnego szczebla. Szkolił radnych, burmistrzów, wójtów, starostów i prezydentów z wystąpień publicznych, budowania systemu PR, kreowania wizerunku i autoprezentacji.

Wykładowca „Autoprezentacji i wystąpień publicznych” w Studium Podyplomowym oraz „Komunikacji społecznej” i „Komunikacji w polityce” na kierunku Dziennikarstwo i PR w Wyższej Szkole Handlowej w Radomiu. Wykładowca „Komunikacji społecznej” w WSBiO i WSFiZ w Warszawie. W 2012 roku przeprowadził badania na temat wiarygodności osoby wykonującej prezentacje i osoby przemawiającej. W badaniach sprawdzał różnice w postrzeganiu elementów komunikacji werbalnej i niewerbalnej przez Polaków. Komentuje mowę ciała i komunikację społeczną dla TVN „Fakty”, Polskiego Radio i dziennika.pl. Ma na koncie kilka tysięcy wystąpień publicznych.

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW i stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie. Były doktorant w Katedrze Zarządzania WSPiZ im. Leona Koźmińskiego. Absolwent Krajowego Centrum Edukacji Europejskiej oraz Studium Stosunków Międzynarodowych IPB. Ukończył Szkołę Liderów Społecznych i Politycznych Fundacji Schumana.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1000 - zł brutto

Cena zawiera:

udział w szkoleniu, • pyszną kawę oraz lunch, • materiały szkoleniowe, • imienne certyfikaty ukończenia szkolenia, • płytę DVD z nagraniem ze szkolenia, • tygodniową usługę posprzedażową.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zapytaj o formę zgłoszeń i płatności mailowo biuro@wgd-pr.pl lub telefonicznie 796479025

Wydarzenie: Narzędzia marketingu politycznego