O szkoleniu
„Nawigator Menedżera” to intensywne szkolenie, które przygotowuje kierowników do radzenia sobie z wyzwaniami współczesnego biznesu. W jego trakcie koncentrujemy się na zagadnieniach i zjawiskach, które menedżer musi doskonale rozumieć. Pracujemy też nad rozwiązaniami problematycznych sytuacji, które mogą storpedować pracę każdego menedżera. Jeżeli zarządzasz zespołem, to koniecznie weź udział w „Nawigatorze Menedżera”. Gwarantujemy, że udział w tym szkoleniu menedżerskim usystematyzuje Twoją wiedzę z zakresu zarządzania oraz pozwoli Ci poznać narzędzia, dzięki którym Ty i Twój zespół będzie regularnie osiągać satysfakcjonujące wyniki.
- Właściciele firm
- Kierownicy wyższego szczebla
- Kierownicy niższego szczebla
- Team leaderzy
Program szkolenia
Moduł 1. Siła menedżera, skuteczny pracownik i efektywność zespołu – wprowadzenie do tematu
- Pozycja menedżera w zarządzanym zespole – czym jest autorytet szefa i co go buduje.
- Style zarządzania – analiza dominujących stylów menedżerskich, ich słabe i mocne strony oraz wpływ na funkcjonowanie pojedynczych pracowników i całych zespołu.
- Skuteczny pracownik – dobre praktyki, dzięki którym menedżer może wspierać pracę podwładnego.
- Efektywny zespół – dobre praktyki, dzięki którym menedżer może wspierać pracę zespołową.
- Analiza najczęściej popełnianych przez menadżerów błędów w zakresie zarządzania zespołem.
Moduł 2. Zarządzanie pracą – jak tworzyć warunki, w których pracownicy robią to, co do nich należy
- Formułowanie celu pracy – sprawdzone zasady i techniki.
- Kamienie milowe realizacji celu – określanie punktów kontrolnych i katalog interwencji.
- Egzekwowanie zadań – co robić, aby zadanie zostało wykonane.
- Plan pracy własnej i zespołu – podstawowe zagadnienia związane z zarządzania sobą w czasie.
- Czas jako Budżet Menedżera – czyli w co menedżerowie inwestują swój czas.
- Sprawy ważne, ważniejsze i najważniejsze – kryteria i techniki nadawania ważności wykonywanym zadaniom.
- Delegowanie zadań – sprawdzone zasady i techniki.
- Proaktywność – czym jest, korzyści dla organizacji oraz jak menedżer może rozwijać takie podejście u swoich współpracowników.
Moduł 3. Komunikacja zorientowana na działanie.
- „On/Ona mnie nie rozumie!” – 10 najczęściej popełnianych przez menedżerów błędów w komunikacji z zespołem.
- Różnorodność w zespole – jak zaangażować różne osobowości we wspólne działania.
- Komunikacja międzypokoleniowa – z czego wynikają różnice i co zrobić, żeby się "dogadać".
- Techniki efektywnej komunikacji – jak mówić, aby słowa przekładały się w działanie.
- Informacja zwrotna – kiedy, jak i komu ją udzielać.
Moduł 4. Konflikt w zespole - jak sobie z nim radzić.
- Konflikty – 5 czynników, które wywołują konflikty w zespole i obniżają efektywność pracy zespołowej.
- Interwencja menedżera w sytuacji konfliktu – słabe i mocne reakcje oraz ich konsekwencje
- Sprawdzone techniki rozwiązywania konfliktów.
Czas trwania
9:00 - 17:00
Prelegenci
Jestem trenerem kompetencji menadżerskich i osobistych z ponad 20 letnim doświadczeniem. Specjalizuję się w takich tematach jak: efektywność osobista i zawodowa, komunikacja menedżerska, efektywne zarządzanie zespołami.
Z wykształcenia jestem „Socjologiem Komunikacji” oraz "Psychologiem Zarządzania". Posiadam certyfikację z takich narzędzi psychometrycznych jak "Extended DISC"; "ILM 72 Zintegrowany Model Przywództwa" czy „MTQ48 Odporność psychiczna”
Prowadziłem szkolenia m.in. dla: Bank Millennium S.A; Media Saturn Holding Group, Farmacol S.A, Amber - Glass sp. z o.o., UPC Polska, Petring sp. z o.o., SURMA SYSTEMS sp. z o.o., KLIMAT sp. z o.o. i wielu innych.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
40-148 Katowice
woj. śląskie
40-148 Katowice
woj. śląskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- konsultacje indywidualne
- Wideoszkolenie "Asertywna komunikacja"
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- Wideoszkolenie "Asertywna komunikacja"
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniach organizowanych przez Szkołę Profesjonalnej Sprzedaży (Agnieszka Śmiejka Grupa Kreatywna z siedzibą w Katowicach (40-148) przy ulicy Bytkowska 103D/42) jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia. Przesłanie formularza jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi szkoleniowej, z której rezygnacja wymaga zachowania formy pisemnej z zastrzeżeniem kolejnych punktów.
- Opłata z tytułu uczestnictwa realizowana jest przelewem na wskazane na fakturze pro forma konto bankowe. W wyjątkowych przypadkach Organizator może odmówić przyjęcia zamówienia, podając jednocześnie przyczynę odmowy.
- Płatność z tytułu uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest przed wydarzeniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki. Organizator ma prawo anulować zamówienie Klienta, jeśli nie zostanie opłacone w ciągu 14 dni od jego dokonania.
- Zgłaszający wyraża zgodę na wystawienie faktury w formie elektronicznej, która dostarczona zostanie za pośrednictwem e-maila.
- Odwołanie zgłoszenia bez ponoszenia kosztów możliwe jest najpóźniej na 7 pełnych dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i wymaga zachowania formy pisemnej. Odwołanie uczestnictwa po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty. Niektóre elementy składowe szkolenia są treściami cyfrowymi, które nie są zapisane na nośniku materialnym. W związku z tym klient zrzeka się prawa odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia (zgodnie z „Ustawą o prawach konsumenta” [Dz. U. 2014.827]).
- Brak udziału w szkoleniu bądź nie skorzystanie ze szkolenia nie stanowi odstąpienia od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty pełnej ceny uczestnictwa.
- Zastrzegamy sobie prawo wprowadzania niewielkich zmian w programie szkolenia, a także zmiany terminu i miejsca szkolenia stacjonarnego oraz jego odwołania z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zawiadomimy Zgłaszającego o zmianach na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz dokonamy zwrotu wpłaconych kwot w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego zaproponujemy inny termin realizacji szkolenia.
- Materiały szkoleniowe udostępnione w związku ze szkoleniem objęte są prawami autorskimi. Ich udostępnianie, kopiowanie i rozpowszechnianie jest prawnie zabronione.
- Nazwa firmy: Szkoła Profesjonalnej Sprzedaży
- Ulica i nr: Bytkowska 103D/42
- Kod pocztowy: 40-148
- Miejscowość: Katowice
- Numer NIP: 6342447339