O szkoleniu
Biorąc udział w tym szkoleniu poznasz sekret zwycięskich negocjacji. Dowiesz się jak przygotować się do rozmowy, jakich użyć argumentów i jak zademnostrować swoją siłę przy stole negocjacyjnym. Poznasz techniki wywierania wpływu oraz manipulacji. Po tym szkoleniu będziesz gotowy na niemal każdą sytuację negocjacyjną.
KAMERALNA GRUPA
Grupa szkoleniowa liczy maksymalnie 10 osób. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej - dokładnie tak jak na szkoleniu stacjonarnym.
ELASTYCZNA OFERTA
Możesz kupić udział w samym szkoleniu lub szkolenie z dodatkowymi bonusami. Wybierz opcję najlepszą dla siebie.
GWARANCJA JAKOŚCI
Jeżeli to szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, to otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy.
GWARANCJA TERMINU
To szkolenie odbędzie się - nawet jeżeli tylko Ty będziesz chciał wziąć w nim udział.
Sprzedawcy B2B, menedżerowie i przedsiębiorcy, którzy:
- negocjują kluczowe dla firmy umowy i kontrakty
- ustalają z klientami szczegóły współpracy
- uszczegóławiają warunki cenowe zawieranych kontraktów handlowych
Program szkolenia
Moduł 1. Skuteczne negocjacje - podstawowe zagadnienia
- Negocjacje biznesowe, negocjacje handlowe i „obrona ceny” – kiedy i w jakim zakresie można negocjować
- Strategie i techniki negocjacji – przegląd podstawowych pojęć
- Jak prawidłowo przygotować się do prowadzenia negocjacji
- BATNA, ZOPA, argumentacja i strategia ustępstw – podstawowe narzędzia profesjonalnego negocjatora
- Negocjacje handlowe a negocjacje zakupowe – odmienne perspektywy „przeciwników”
Moduł 2. Komunikacja interpersonalna w procesie negocjacji
- Argumentacja i perswazja – co i jak mówią negocjatorzy, aby przekonać do swoich propozycji
- Perswazja retoryczna i narracyjna – charakterystyka i przykłady zastosowania w rozmowach
- Asertywne reagowanie na obiekcje i kontrargumenty drugiej strony
Moduł 3. Psychologia - sekret udanych negocjacji
- Osobisty styl negocjatora – rodzaje stylów i ich charakterystyka
- Impas i konflikt – co można zrobić, gdy negocjacje wiszą na włosku
- Znaczenie osobistej „siły” w negocjacjach – jak ją pokazać przy stole negocjacyjnym
Moduł 4. Wywieranie wpływu w procesie negocjacji
- 20 najpopularniejszych technik wywierania wpływu wykorzystywanych w trakcie negocjacji – charakterystyka, możliwości zastosowania oraz metody obrony przed nimi
- Brudne chwyty negocjacyjne i manipulacja – chwyty poniżej pasa, po które czasem sięgają negocjatorzy
Czas trwania
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- dodatkowo: 2 wideoszkolenia "Organizacja procesu sprzedaży" oraz "Typologia klientów - jak czytać ludzkie zachowania"
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- dodatkowo: 2 wideoszkolenia "Organizacja procesu sprzedaży" oraz "Typologia klientów - jak czytać ludzkie zachowania" oraz indywidualna konsultacja (1h)
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniach organizowanych przez Szkołę Profesjonalnej Sprzedaży (Agnieszka Śmiejka Grupa Kreatywna z siedzibą w Katowicach (40-148) przy ulicy Bytkowska 103D/42) jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia. Przesłanie formularza jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi szkoleniowej, z której rezygnacja wymaga zachowania formy pisemnej z zastrzeżeniem kolejnych punktów.
- Opłata z tytułu uczestnictwa realizowana jest przelewem na wskazane na fakturze pro forma konto bankowe. W wyjątkowych przypadkach Organizator może odmówić przyjęcia zamówienia, podając jednocześnie przyczynę odmowy.
- Płatność z tytułu uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest przed wydarzeniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki. Organizator ma prawo anulować zamówienie Klienta, jeśli nie zostanie opłacone w ciągu 14 dni od jego dokonania.
- Zgłaszający wyraża zgodę na wystawienie faktury w formie elektronicznej, która dostarczona zostanie za pośrednictwem e-maila.
- Odwołanie zgłoszenia bez ponoszenia kosztów możliwe jest najpóźniej na 7 pełnych dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i wymaga zachowania formy pisemnej. Odwołanie uczestnictwa po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty. Niektóre elementy składowe szkolenia są treściami cyfrowymi, które nie są zapisane na nośniku materialnym. W związku z tym klient zrzeka się prawa odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia (zgodnie z „Ustawą o prawach konsumenta” [Dz. U. 2014.827]).
- Brak udziału w szkoleniu bądź nie skorzystanie ze szkolenia nie stanowi odstąpienia od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty pełnej ceny uczestnictwa.
- Zastrzegamy sobie prawo wprowadzania niewielkich zmian w programie szkolenia, a także zmiany terminu i miejsca szkolenia stacjonarnego oraz jego odwołania z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zawiadomimy Zgłaszającego o zmianach na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz dokonamy zwrotu wpłaconych kwot w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego zaproponujemy inny termin realizacji szkolenia.
- Materiały szkoleniowe udostępnione w związku ze szkoleniem objęte są prawami autorskimi. Ich udostępnianie, kopiowanie i rozpowszechnianie jest prawnie zabronione.
Masz pytania? Napisz do nas
