Negocjacje dla działu zakupów

O szkoleniu

Szkolenie negocjacje dla działu zakupów uczy uczstników określać cel oraz sporządzać strategie negocjacjyjne w zależności od sytuacji. Warsztaty umożliwiają praktyczne ćwiczenie odpowiednich technik strategii negocjacyjnych specyficznych dla działu zakupów także w odniesieniu do własnej osobowości, celu, charakteru i stylu pracy. Uczestnicy dowiadują się jak działać w sytuacji gdy mają zdecydowanie silniejszą a jak gdy maja słabszą niż oponent pozycję wyjściową.

Dlaczego warto wziąć udział?

Uzyskane umiejetności podczas szkolenia negocjacje dla działu zakupów:

  • umiejętność opracowywania strategii negocjacyjnej w zależności od sytuacji
  • umiejętność negocjowania w skali mikro  i makro
  • stosowanie w praktyce różnych technik negocjacyjnych
Kto powinien wziąć udział?

Na szkolenie zapraszamy:

  • handlowców
  • osób zajmujących się negocjowaniem umów, warunków itp.

Program szkolenia

Przygotowanie do rozmów

  • poznanie partnera/przeciwnika rozmów
  • nauka precyzowania zadań negocjacyjnych i celu negocjacji

Osoba dostawcy – analiza osobowości

  • Sprzedawcą nikt się nie rodzi, ale nie wszyscy się do tego zawodu nadają.
  • Ukierunkowanie na korzyści swojej organizacji, brak sentymentów, znajomość psychologii, chłodna kalkulacja, cechy analityczne – podstawowe cechy dobrego negocjatora.
  • Z drugiej strony dostawca to też człowiek – coś go motywuje. Umiejętność odkrywania indywidualnych czynników motywacyjnych i ważnych dla klienta wartości – metoda analizy lingwistycznej
  • Hobby dostawcy – czyli co nieprzyjemnego może nas spotkać ze strony dostawcy

Siadamy do stołu, czyli jak korzystać z technik negocjacyjnych

  • rola pierwszego wrażenia – zasady budowania dobrego kontaktu z klientem/partnerem negocjacyjnym
  • jak mówić i co mówić, aby być przekonującym i zdobyć zaufanie partnera negocjacyjnego
  • ćwiczenia z komunikacji werbalnej:
    • plan wypowiedzi
    • treść negocjacji
    • dobór słów
    • układ słów
    • sztuka zadawania pytań i uzyskiwania satysfakcjonujących odpowiedzi
    • odpowiednie przedstawianie faktów
    • rozwijanie umiejętności korzystania z przykładów
    • dobieranie treści i sposobu mówienia do celu negocjacji rodzaju odbiorców
    • ćwiczenie odpowiedniego stylu wypowiadania się podczas negocjacji:
      • stosowanie odpowiednich form gramatycznych
      • używanie pojęć i terminów
      • analiza błędów i korygowanie nawyków językowych
      • manieryzmy językowe
  • ćwiczenia z komunikacji niewerbalnej:
    • postawa ciała
    • sposób poruszania się
    • ton i siła głosu,  ( ćwiczenie dykcji, modulacji i emisji głosu) gestykulacja
    • tempo wymowy
    • kontrola nad kontaktem wzrokowym
    • wskazówki dotyczące wyglądu: ubioru, atrybutów, fryzury, itd.
    • praca nad utrzymywaniem odpowiedniego wyrazu twarzy podczas negocjacji
  • techniki wywierania wpływu
  • techniki manipulacji ( jak z nich korzystać i jak się im nie dać)
  • taktyki negocjacyjne, czyli jak radzić sobie z trudnymi przeciwnikami
  • negocjacje z partnerem roszczeniowym
  • negocjacje z partnerem atakującym
  • negocjacje z partnerem niezdecydowanym
  • negocjacje z partnerem niezaangażowanym i mało zainteresowanym
  • techniki perswazji

Rozwijanie cech dobrego negocjatora

  • określanie indywidualnego stylu negocjacyjnego uczestników
  • określanie mocnych i słabych stron jeśli chodzi o umiejętności negocjacyjne uczestników
  • praca nad uświadamianiem sobie własnych emocji towarzyszących negocjajom
  • radzenie sobie z utratą motywacji w negocjacjach (sporządzanie listy czynników osłabiających i wzmacniających)
  • rozwijanie asertywności negocjatora
  • ćwiczenia z aktywnego słuchania, parafrazowania i klasyfikowania wypowiedzi partnera negocjacyjnego

Złote zasady prowadzenia negocjacji

  • oddzielanie ludzi od problemu
  • koncentracja na interesach
  • opracowywanie możliwości korzystnych dla obu stron
  • stosowanie obiektywnych kryteriów

Zakończenie negocjacji

  • techniki negocjacyjne przydatne w fazie zamykania procesu negocjacji
  • ćwiczenie umiejętność pozwalających zachęcać klientów/ partnerów negocjacyjnych do dalszej współpracy

Czas trwania

2 dni, 9:15-15:15

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Komputer z dostępem do internetu
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Komputer z dostępem do internetu
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Komputer z dostępem do internetu
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Potrzebny jest komputer z dostępem do internetu
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Komputer z dostępem do internetu
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Komputer z dostępem do internetu

Rejestracja

Szkolenie stacjonarne
za osobę
1 500
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

  • Jeśli strony nie ustalą inaczej opłata za szkolenie powinna być wniesiona przed rozpoczęciem szkolenia na podstawie faktury proforma dostarczonej mailowo.
  • W przypadku rezygnacji z udziału w zajęciach w terminie późniejszym niż 7 dni robocze przed jego rozpoczęciem zobowiązuję się do uiszczenia 50% wartości szkolenia.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: KM Studio
  • Ulica i nr: Piotrkowska 125
  • Kod pocztowy: 90-430
  • Miejscowość: Łódź
  • Numer NIP: 7721563286

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

KM Studio
90-430 Łódź, Polska
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
KM Studio organizuje szkolenia dla pracowników dużych, średnich i małych firm, a także dla osób indywidualnych od 2004 roku. W ofercie KM Studio można znaleźć szkolenia z zakresu rozwoju osobistego, zarządzania, sprzedaży, zarządzania czasem, zar...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!