Szkolenie: NEGOCJACJE DLA MENEDŻERÓW

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/negocjacje-dla-menedzerow-48257-id71

Informacje o szkoleniu

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Szkolenie o wysokim stopniu zaawansowania ukierunkowane jest na rozwiązywanie problemów negocjacyjnych i sytuacji konfliktowych, na zasadzie kooperacji, która warunkuje poprawną współpracę i relacje po ustaniu negocjacji lub konfliktu.

Cele szkolenia:

zdobycie umiejętności budowania scenariuszy negocjacyjnych połączonych z analizą i doborem wariantów realizacji w kontekście korzyści i strat będących skutkiem negocjowania bądź renegocjowania
zrozumienie zasad współpracy w czasie procesu negocjacyjnego
doskonalenie zdolności i umiejętności negocjacyjnych: argumentacja, perswazja, socjotechniki
nabycie umiejętności przeciwdziałania i postępowania w sytuacji konfliktu
uzyskanie poczucia kompetencji w rozwiązywaniu trudnych sytuacji z wykorzystaniem technik asertywnych przez uczestników szkolenia
utrzymanie lub naprawienie relacji z klientem

Szkolenie skierowane jest do:

członków zarządu,
menedżerów,
kadry zarządzającej
osób negocjujących strategiczne porozumienia na wysokim szczeblu z określeniem warunków bieżącej lub przyszłej współpracy z klientami w sytuacjach budujących napięcie i konflikty

Program szkolenia:

1. Określenie relacji pomiędzy partnerami negocjacji

Sprzeczność, czy wspólnota interesów
sprzeczność pozorna, a rzeczywista
typowe zachowania w sytuacji konfliktu interesów
Sposoby reagowania na sytuacje konfrontacyjne
Mechanizmy ucieczki i walki

2. Przygotowanie do negocjacji. Analiza uwarunkowań

Ocena dotychczasowych relacji i perspektywy współpracy z klientem
Analiza wariantów negocjacyjnych w kontekście korzyści i strat
Opracowanie możliwych scenariuszy postępowania
Ocena pozycji własnej jako partnera negocjacyjnego
Decyzje i postępowanie z klientami wg kluczy identyfikacji
przygotowanie planu działania
opracowanie dokumentów

3. Taktyki negocjacji

Zastosowanie różnych taktyk w sytuacjach negocjacyjnych
Impas i metody jego przełamywaniaUstępstwa w negocjacjach
Manipulacje w negocjacjach
Możliwości ograniczania chwytów i gier

4. Techniki wpływu na partnera negocjacji

Ustępstwa racjonalne i emocjonalne
Reguła wzajemności
Czynniki podkopujące pewność siebie
techniki presji pozycyjnej
wzbudzanie zaangażowania i konsekwencji

5. Konflikty negocjacyjne

Źródła i powstawanie konfliktu
Przebieg i uwarunkowania konfliktów
Nieuzasadnione reklamacje, nieuprawnione roszczenia

6. Postępowanie w sytuacji konfliktu

Narzędzia asertywnej komunikacji
Osłabianie emocji klienta
Techniki asertywne
asertywna odmowa, zdarta płyta
komunikat "Ja"
wyrażanie oczekiwań (technika FUO)
stawianie granic
asertywne wyrażanie i przyjmowanie krytyki
oddzielanie faktów od opinii
Utrzymanie pozycji negocjacyjnej i zawarcie porozumienia w sytuacji konfliktu
Co zrobić by "nie dać wejść sobie na głowę" - ćwiczenia na podstawie własnych doświadczeń zawodowych tożsamych dla uczestników szkolenia

7. Mój styl negocjowania - test autodiagnostyczny

Informacje o prelegentach:

Praktyk, specjalista w zakresie zarządzania terminowymi projektami oraz sprzedażą i dystrybucją, B2B, B2C, negocjacji oraz obsługi klienta. Konsultant gospodarczy w zakresie zarządzania, zarządzania sprzedażą i dystrybucją. Senior trener oraz wykładowca na wyższych uczelniach, konsultant i współpracownik wielu firm. Absolwent WSRP obecnego Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach i Akademii Zarządzania w Warszawie - Szkoły Trenerów. Prowadził własną działalność gospodarczą, pracował w zakupach Drosedu, a następnie w Alfa Laval Agri Polska, należącej do koncernu Tetra Laval Group jako regionalny przedstawiciel sprzedaży zarządzający sprzedażą FS na terenie 1/3 Polski, a następnie okręgowy menedżer sprzedaży odpowiedzialny m.in. za szkolenia sieci dealerskiej i personelu punktów sprzedaży w regionie warszawskim. Wielokrotnie nagradzany za osiągnięcia w sprzedaży. Uczestniczył w szeregu szkoleń specjalistycznych z zakresu sprzedaży i dystrybucji: kurs dla menedżerów sprzedaży - Kansas City, USA 1996, zarządzanie siecią dealerską - Toronto, Kanada 1997. Absolwent kursu zarządzania przedsiębiorstwem organizowanego przez Purdue University (1999). Pracował kolejno jako dyrektor ds. handlu i marketingu w jednej ze spółek należącej do Rolimpex S.A., następnie jako prezes zarządu. Z rynkiem doradztwa i szkoleń związany od trzynastu lat, najpierw jako trener, później senior trener Midwest Business Training Sp. z o.o., następnie senior trener zarządzający działalnością szkoleniową Turnaround Sp. z o.o. Autor akredytowanego przez PHARE programu „Zarządzanie przez cele" przeznaczonego dla przedsiębiorstw przekształcanych w formie leasingu pracowniczego (2002). W latach 2000 - 2010 realizował szereg zakończonych sukcesem projektów związanych z restrukturyzacją i reorganizacją zarządzania, sprzedaży i dystrybucji. Obecnie project manager przedsięwzięcia dotyczącego grupowych zakupów wolumenowych dla sektora prywatnego i publicznego.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 2390,00 - zł netto + 23% VAT

Cena zawiera:

Pobyt: od 16.06.2013 r. (kolacja) do 19.06.2013 r.(obiad), zakwaterowanie w pokojach 2-os. o wysokim standardzie, do pok. 1-os. dopłata 360 zł +VAT, pełne wyżywienie, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, imprezę integracyjną, uczestnicy mogą BEZPŁATNIE korzystać z AQUA PARKU (3-torowy basen sportowy, 3 x jacuzzi, kompleks 5 saun, basen z licznymi atrakcjami wodnymi tj.: podwodne bicze, przeciwprądy, kaskady wodne, strumienice, parasole z tryskającą z góry wodą oraz brodzik ze zjeżdżalnią dla najmłodszych) oraz profesjonalnej siłowni.

Dostępne zniżki:

  • 5% rabat przy zgłoszeniu 1 os.,7% rabat przy zgłoszeniu 2 os - Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 17.05.2013 r.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem

Szkolenie, kurs: NEGOCJACJE DLA MENEDŻERÓW