Negocjacje - gry negocjacyjne
O szkoleniu
Do udziału w warsztacie zapraszamy osoby na średnio zaawansowanym poziomie wiedzy i praktyki negocjacyjnej.
Zapraszamy przede wszystkim managerów średniego szczebla oraz handlowców i kupców, którzy na codzień prowadzą negocjacje biznesowe.
Program szkolenia
Postawa, nastawienie i kompetencje skutecznego negocjatora.
- Pięć cech skutecznego negocjatora.
- Mechanizmy psychologii i cyklu sukcesu (wewnętrzna gra psychologiczna negocjatora).
- Sposoby kreowania wewnętrznej energii i motywacji negocjacyjnej.
Przygotowanie do negocjacji relacyjnych, opartych na wzajemnym szacunku partnerów.
- Zrozumienie i stosowanie kluczowych kwestii psychologii negocjacji.
- Harwardzki model negocjacyjny (wygrana-wygrana) – nastawienie na wzajemny szacunek, uczciwość i obustronne osiągnięcie korzyści (biznesowych i relacyjnych).
- Proces negocjacji i kontr-intuicyjne podejście do procesu.
- Kluczowe pojęcia i narzędzia negocjacyjne (potrzeby, interesy, lista zakupowa, LIMit negocjacyjny, BATNA, WATNA, miejsce i czas negocjacji, negocjowanie z grupą, inne).
- Matematyka negocjacyjna: przygotowanie i wykorzystywanie liczb w negocjacjach.
Sondowanie, zrozumienie i kreowanie potrzeb partnera negocjacji.
- Analiza interesów i stanowisk obu stron negocjacji.
- Pojęcia: potrzeba, wartość, cecha, zaleta, korzyść oraz zarządzanie nimi w procesie negocjacji.
- Rozróżnienie pozycji negocjacyjnej (targowanie) i potrzeby partnera (negocjowanie).
- Sztuka zadawania odpowiednich pytań w negocjacjach.
Techniki negocjacji- zaawansowana komunikacja werbalna w negocjacjach.
- Sztuka zadawania odpowiednich pytań w negocjacjach.
- „Słowa klucze” i „czerwone flagi” w negocjacjach.
- Kluczowe słowa i zwroty w negocjacjach – co oznaczają, których używać, a których unikać.
- Język korzyści i język strat oraz związane z nimi modele komunikacyjne.
Zaawansowana komunikacja niewerbalna w negocjacjach.
- Pięć złotych zasad efektywnej komunikacji niewerbalnej.
- Autoprezentacja, budowanie wizerunku i wiarygodności w negocjacjach.
- Efektywna praca głosem w trakcie negocjacji.
- Skuteczne stosowanie języka ciała jako narzędzia przekonywania w negocjacjach.
- Efektywne „czytanie” języka ciała partnera w negocjacjach.
Zarządzanie impasem i konfliktem w negocjacjach.
- Przyczyny powstawania impasu i konfliktu w negocjacjach.
- Sposoby identyfikacji „niebezpiecznych” sygnałów w negocjacjach.
- Proces powstawania i rozwiązywania sytuacji konfliktowych w negocjacjach (proces eskalacji i deeskalacji).
- Proces oraz narzędzia przełamywania impasu i blokady w trakcie negocjacji.
- Zarządzanie emocjami w trakcie negocjacji (własnymi oraz partnera negocjacji).
Gra negocjacyjna – praktyczne sprawdzenie zdobytych wiadomości
Prelegenci


Trener SGP
Weź udział
- proces szkolenia, sala szkoleniowa, materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem, wszelkie koszty związane z trenerem, imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, przerwy kawowe, obiad, poszkoleniowe konsultacje z trenerem.
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- proces szkolenia, sala szkoleniowa, materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem, wszelkie koszty związane z trenerem, imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, przerwy kawowe, obiad, poszkoleniowe konsultacje z trenerem.
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
