Szkolenie: Negocjacje handlowe

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/negocjacje-handlowe-64824

Informacje o szkoleniu

Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Plusy ze szkolenia:
uczestnicy poznają najbardziej skuteczne techniki perswazyjne i będą potrafić obronić się przed takimi technikami
poznają cały proces dochodzenia do wspólnych rozwiązań, które można wykorzystać od zaraz w pracy zawodowej, jak i w życiu prywatnym (któż chce kupić samochód z 20% upustem?)
uczestnicy dowiedzą się , że kluczem do sukcesu w negocjacjach jest profesjonalne przygotowanie a sam proces dobrze wyreżyserowanym spektaklem
po szkoleniu uczestnicy będą gotowi stanąć do negocjacji z każdym partnerem biznesowym
nauczą się kontrolować emocje i wzbudzać w drugiej stronie negocjacji pozytywne emocje
uczestnicy nauczą się konstruować i wykorzystywać najbardziej efektywne narzędzie negocjacyjne, jakim jest Tabela Zmiennych.

Szkolenie skierowane jest do:

Key Account Managerów
National Key Account Managerów
Dyrektorów sprzedaży
Managerów marketingu
Kupców z sieci krajowych oraz międzynarodowych
Osób reprezentujących działy zakupów

Program szkolenia:

Moduł 1. Wstęp do procesu negocjacyjnego – negocjacje są jak powietrze – występują zawsze i wszędzie

Czy to już negocjacje? Skąd wiemy, że zaczynamy proces negocjacyjny?
Negocjacje czy Sprzedaż– różnice w procesach. Dlaczego negocjujemy, czego oczekujemy, jakie mamy zadania w odniesieniu do konkretnych partnerów biznesowych (definiowanie KPI )
Każdy jest negocjatorem – kim jest negocjator, czym są negocjacje, opis kompetencji
2 podejścia do procesu negocjacji: podejście racjonalne i emocjonalne
Negocjacje indywidualne i grupowe – efektywność wyboru metody
Specyfika negocjacji międzynarodowych
„No Logo” – zawsze człowiek a nie instytucja (przełamywanie stereotypów)
Metodologia procesu – jak dojść najprostszą drogą do celu (SMART, 6xW)
Etapy procesu negocjacji i co z tego wynika?
Przygotowanie do procesu, jako klucz do sukcesu: zbieranie informacji, budowanie zespołu, ustalanie ról w negocjacjach grupowych, oraz budowa strategii.
Czynniki osłabiające czujność negocjacyjną: rutyna i wieloletnia znajomość z partnerem biznesowym
Negocjacje nie jedno imię mają – porównanie tego samego procesu w kategoriach biznesowych i zagrożenia życia.
Negocjacje a sztuki walki – dlaczego takie porównanie?

Moduł 2. Sposoby dochodzenia do wspólnych rozwiązań – wywieranie wpływu oraz budowa efektywnego narzędzia negocjacyjnego – „Tabeli Zmiennych”

Skuteczne techniki negocjacji jako narzędzie pracy ale także pomoc w życiu prywatnym
Wywieranie wpływu, perswazja, manipulacja – czy to ma jakieś znaczenie? Czy te mechanizmy różnią się od siebie?
Obrona przed najbardziej popularnymi technikami perswazji.
Etyczna perswazja – czy to możliwe? Granice poruszania się w biznesie.
Budowa i zastosowanie „Tabeli Zmiennych” jako podstawowego narzędzia w procesie negocjacji: definiowanie zakresu, ilości i wartości zmiennych negocjacyjnych. Określanie wartości progowych min i max, definiowanie statusu współpracy.

Moduł 3. Komunikacja w procesie negocjacji – komunikacja i emocje – czy negocjator może być przygotowany w 100% do procesu?

Idealny model komunikacji – jeszcze nieodkryty?
Rodzaje komunikacji
Rola narzędzi i komunikatów pozawerbalnych jako forma perswazji emocjonalnej (świadoma lub przypadkowa)
Co to znaczy słuchać? Jak można słuchać efektywnie?
Impas i co dalej?
Magia słów i sztuka zadawania pytań – jak mówić aby być zrozumianym, bariery w komunikacji
Rozmowa – klucz do sukcesu
Strach ma wielkie oczy (obawa przed: długimi przerwami – milczenie, zadawaniem niewygodnych pytań)
Człowiek, jako największe wyzwanie w komunikacji (uprzedzenia, powierzchowność oceny, oddzielenie emocji i problemu od osoby)

Moduł 4. Rola emocji w procesie porozumiewania – wstęp do negocjacji zaawansowanych emocjonalnie

Znaczenie emocji w procesie komunikacji
Inteligencja emocjonalna – jako zdolność rozumienia siebie i własnych emocji.
Emocje w życiu człowieka i w biznesie – sztuka, technika czy konieczność?
Stres – wróg czy przyjaciel dla negocjatora?
Kłamstwo: motywy, rodzaje, sygnały, rozpoznawanie.
Rola kłamstwa w procesie negocjacji i komunikacji.
Sylwetka Kłamcy, maskowanie kłamstwa, błąd Otella, ryzyko Brokowa
Mikroemocje jako przyszłość psychologii negocjacji – wyjaśnienie zjawiska
Różnica między emocjami a mikroemocjami

http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/negocjacje-handlowe/

Informacje o prelegentach:

Krzysztof Kałucki
Socjolog, certyfikowany trener sprzedaży, aktywny negocjator. Od ponad 19 lat w sprzedaży.
Zarządzał zespołami sprzedażowymi oraz pracował na samodzielnych stanowiskach w firmach ogólnopolskich, europejskich oraz globalnych korporacjach. Posiada doświadczenie w pracy z każdym kanałem sprzedaży, w tym od 15 lat bezpośrednio związany z kanałem Modern Trade. Spędził ponad tysiąc godzin na bezpośrednich negocjacjach z sieciami krajowymi i międzynarodowymi. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku socjologia.
W roku 2011 ukończył MBA w Polskiej Akademii Nauk w kooperacji z Vienna Institute for International Economic Studies. Ukończył także Akademię Trenerów Sprzedaży.
Zainteresowania zawodowe: etyka biznesu, negocjacje z naciskiem na elementy perswazji oraz manipulacji, komunikacja w życiu i w biznesie. Prowadzi szkolenia z negocjacji handlowych i Key Account Managementu.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1590 zł - +

Cena zawiera:

Udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikaty, przerwy kawowe i lunche

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zgłoszenia można dokonać na postawie formularza dostępnego na stronie www.szkoleniaatrium.pl

Szkolenie, kurs: Negocjacje handlowe