Szkolenie

Negocjacje handlowe

O szkoleniu

Plusy ze szkolenia:
uczestnicy poznają najbardziej skuteczne techniki perswazyjne i będą potrafić obronić się przed takimi technikami
poznają cały proces dochodzenia do wspólnych rozwiązań, które można wykorzystać od zaraz w pracy zawodowej, jak i w życiu prywatnym (któż chce kupić samochód z 20% upustem?)
uczestnicy dowiedzą się , że kluczem do sukcesu w negocjacjach jest profesjonalne przygotowanie a sam proces dobrze wyreżyserowanym spektaklem
po szkoleniu uczestnicy będą gotowi stanąć do negocjacji z każdym partnerem biznesowym
nauczą się kontrolować emocje i wzbudzać w drugiej stronie negocjacji pozytywne emocje
uczestnicy nauczą się konstruować i wykorzystywać najbardziej efektywne narzędzie negocjacyjne, jakim jest Tabela Zmiennych.
Kto powinien wziąć udział?
Key Account Managerów
National Key Account Managerów
Dyrektorów sprzedaży
Managerów marketingu
Kupców z sieci krajowych oraz międzynarodowych
Osób reprezentujących działy zakupów

Program szkolenia

Moduł 1. Wstęp do procesu negocjacyjnego – negocjacje są jak powietrze – występują zawsze i wszędzie

Czy to już negocjacje? Skąd wiemy, że zaczynamy proces negocjacyjny?
Negocjacje czy Sprzedaż– różnice w procesach. Dlaczego negocjujemy, czego oczekujemy, jakie mamy zadania w odniesieniu do konkretnych partnerów biznesowych (definiowanie KPI )
Każdy jest negocjatorem – kim jest negocjator, czym są negocjacje, opis kompetencji
2 podejścia do procesu negocjacji: podejście racjonalne i emocjonalne
Negocjacje indywidualne i grupowe – efektywność wyboru metody
Specyfika negocjacji międzynarodowych
„No Logo” – zawsze człowiek a nie instytucja (przełamywanie stereotypów)
Metodologia procesu – jak dojść najprostszą drogą do celu (SMART, 6xW)
Etapy procesu negocjacji i co z tego wynika?
Przygotowanie do procesu, jako klucz do sukcesu: zbieranie informacji, budowanie zespołu, ustalanie ról w negocjacjach grupowych, oraz budowa strategii.
Czynniki osłabiające czujność negocjacyjną: rutyna i wieloletnia znajomość z partnerem biznesowym
Negocjacje nie jedno imię mają – porównanie tego samego procesu w kategoriach biznesowych i zagrożenia życia.
Negocjacje a sztuki walki – dlaczego takie porównanie?

Moduł 2. Sposoby dochodzenia do wspólnych rozwiązań – wywieranie wpływu oraz budowa efektywnego narzędzia negocjacyjnego – „Tabeli Zmiennych”

Skuteczne techniki negocjacji jako narzędzie pracy ale także pomoc w życiu prywatnym
Wywieranie wpływu, perswazja, manipulacja – czy to ma jakieś znaczenie? Czy te mechanizmy różnią się od siebie?
Obrona przed najbardziej popularnymi technikami perswazji.
Etyczna perswazja – czy to możliwe? Granice poruszania się w biznesie.
Budowa i zastosowanie „Tabeli Zmiennych” jako podstawowego narzędzia w procesie negocjacji: definiowanie zakresu, ilości i wartości zmiennych negocjacyjnych. Określanie wartości progowych min i max, definiowanie statusu współpracy.

Moduł 3. Komunikacja w procesie negocjacji – komunikacja i emocje – czy negocjator może być przygotowany w 100% do procesu?

Idealny model komunikacji – jeszcze nieodkryty?
Rodzaje komunikacji
Rola narzędzi i komunikatów pozawerbalnych jako forma perswazji emocjonalnej (świadoma lub przypadkowa)
Co to znaczy słuchać? Jak można słuchać efektywnie?
Impas i co dalej?
Magia słów i sztuka zadawania pytań – jak mówić aby być zrozumianym, bariery w komunikacji
Rozmowa – klucz do sukcesu
Strach ma wielkie oczy (obawa przed: długimi przerwami – milczenie, zadawaniem niewygodnych pytań)
Człowiek, jako największe wyzwanie w komunikacji (uprzedzenia, powierzchowność oceny, oddzielenie emocji i problemu od osoby)

Moduł 4. Rola emocji w procesie porozumiewania – wstęp do negocjacji zaawansowanych emocjonalnie

Znaczenie emocji w procesie komunikacji
Inteligencja emocjonalna – jako zdolność rozumienia siebie i własnych emocji.
Emocje w życiu człowieka i w biznesie – sztuka, technika czy konieczność?
Stres – wróg czy przyjaciel dla negocjatora?
Kłamstwo: motywy, rodzaje, sygnały, rozpoznawanie.
Rola kłamstwa w procesie negocjacji i komunikacji.
Sylwetka Kłamcy, maskowanie kłamstwa, błąd Otella, ryzyko Brokowa
Mikroemocje jako przyszłość psychologii negocjacji – wyjaśnienie zjawiska
Różnica między emocjami a mikroemocjami

http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/negocjacje-handlowe/

Czas trwania

10:00 - 17:00

Prelegenci

Cytat
Krzysztof Kałucki
Socjolog, certyfikowany trener sprzedaży, aktywny negocjator. Od ponad 19 lat w sprzedaży.
Zarządzał zespołami sprzedażowymi oraz pracował na samodzielnych stanowiskach w firmach ogólnopolskich, europejskich oraz globalnych korporacjach. Posiada doświadczenie w pracy z każdym kanałem sprzedaży, w tym od 15 lat bezpośrednio związany z kanałem Modern Trade. Spędził ponad tysiąc godzin na bezpośrednich negocjacjach z sieciami krajowymi i międzynarodowymi. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku socjologia.
W roku 2011 ukończył MBA w Polskiej Akademii Nauk w kooperacji z Vienna Institute for International Economic Studies. Ukończył także Akademię Trenerów Sprzedaży.
Zainteresowania zawodowe: etyka biznesu, negocjacje z naciskiem na elementy perswazji oraz manipulacji, komunikacja w życiu i w biznesie. Prowadzi szkolenia z negocjacji handlowych i Key Account Managementu.

Gdzie i kiedy

Warszawa 18 - 19 maja 2017
Atrium Centrum

00-867 Warszawa

al. Jana Pawła II 27

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
+
1590 PLN
Cena zawiera:
  • Udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikaty, przerwy kawowe i lunche
Weź udział

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
Naszą misją jest dzielenie się aktualną wiedzą i doświadczeniem z obszaru marketingu i reklamy. W Akademii Marketingu ATRIUM podążamy za aktualnymi trendami i kierunkami zmian w dziedzinie marketingu i reklamy i staramy się je przedstawić w trakcie o...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zgłoszenia można dokonać na postawie formularza dostępnego na stronie www.szkoleniaatrium.pl

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa al. Jana Pawła II 27
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!