O szkoleniu
Szkolenie negocjacje handlowe służy opanowaniu sztuki negocjacji, uczy i ćwiczy wszystkie jej elementy: ustanawianie celu, planowanie, proces negocjacji, kontrolę – jako porównanie wykonania z celem z nastawieniem na wykrycie różnic – oraz przygotowanie i wdrożenie środków korygujących w odpowiedzi na wykryte różnice. Trening negocjacji ukazuje i uczy jak osiągać założone cele nie ulegając wpływowi i nie wywołując agresji.
Kurs negocjacje handlowe prowadzone są wg najnowszych technik uczenia ludzi dorosłych. Zaletą szkolenia jest jego bardzo dynamiczny przebieg i przemyślany dobór ćwiczeń, dzięki któremu uzyskujemy dużą skuteczność wpływania na zmiany postaw uczestników.
Jak w każdej dziedzinie, w której człowiek stara się postępować rozumnie, tak i w negocjacjach, utworzenie celu, zdanie sobie sprawy jaki jest cel, co chcemy osiągnąć, co nas zadowala (a zatem także co jest niezadowalające!) ma znaczenie decydujące. Negocjacje to sztuka osiągania założonego celu, która z jednej strony nie unika konfrontacji, lecz z drugiej strony nie doprowadza do agresji i zniszczenia.
Szkolenie negocjacje handlowe, które Państwu proponujemy, wyposaża uczestników w umiejętność przygotowania i przeprowadzania negocjacji w taki sposób, by osiągnąć zakładane cele.
Uzyskane umiejętności
- Uczestnik rozumie różnicę między treścią negocjacji (jej przedmiotem) a procesem negocjacji
- Uczestnik umie ustalać dla negocjacji cele w formie SMART i potrafi posługiwać się celami SMART.
- Uczestnik wie, czym jest BATNA i wykorzystuje tę wiedzę dla przygotowania i przeprowadzania negocjacji
- Uczestnik w toku negocjacji posługuje się strukturą: cel - plan - negocjowanie - kontrola i reakcja na nieosiąganie celu
- Uczestnik potrafi negocjować w modelu harwardzkim
- Uczestnik rozumie interesy stojącej za sporem, nie unika trudnych tematów, jest asertywny w komunikacji – umie komunikować nie wzbudzając agresji i jednocześnie osiągając założone cele.
- Uczestnik w toku negocjacji porównuje wykonanie z celem. Umie rozpoznać przyczynę odpowiedzialną za różnicę. Zna sposoby jej usuwania.
- Uczestnik wykorzystuje wpływ społeczny w toku negocjacji i umie rozpoznać i odpowiadać na wpływ wywierany na niego
Na szkolenie zapraszamy:
- handlowców
- osób zajmujących się negocjowaniem umów, warunków itp.
Program szkolenia
Negocjacje, to wytrwanie w dialogu, na przekór czy to chęci ucieczki, czy chęci walki
Cel negocjacji jest najważniejszy
- Jakie cele negocjacji przygotować
- Ile celów przygotować
- Co to jest BATNA
Treść i proces negocjacji
- Model harwardzki
Negocjacje są komunikacją
- Perswazja i wywieranie wpływu
- Budowanie relacji
- Pytania otwarte,
- Aktywne słuchanie
- Dostrajanie
- Skuteczność oddziaływania
Negocjacje to wywieranie wpływu
- Wpływ oparty o wzajemność
- Wpływ oparty o zaangażowanie i konsekwencję
- Wpływ nacisku społecznego
- Wpływ wynikający z bycia lubianym
- wpływ autorytetu
- Wpływ, który pociąga ograniczenie dostępu, niepowtarzalność, bez powrotność
Sztuczki w negocjacjach
- Odwoływanie się do siły wyższej
- Krople drążące skałę
- Plasterki salami
- Pochlebstwa
- Ostatni mur
- Dobry i zły policjant
- Lekceważenie, spóźnianie się, ataki
Czas trwania
2 dni, 9:15-15:15
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
90-430 Łódź
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
90-430 Łódź
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
90-430 Łódź
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
90-430 Łódź
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
90-430 Łódź
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Jeśli strony nie ustalą inaczej opłata za szkolenie powinna być wniesiona przed rozpoczęciem szkolenia na podstawie faktury proforma dostarczonej mailowo.
W przypadku rezygnacji z udziału w zajęciach w terminie późniejszym niż 7 dni robocze przed jego rozpoczęciem zobowiązuję się do uiszczenia 50% wartości szkolenia.
- Nazwa firmy: KM Studio
- Ulica i nr: Piotrkowska 125
- Kod pocztowy: 90-430
- Miejscowość: Łódź
- Numer NIP: 7721563286