Szkolenie: NEGOCJACJE HANDLOWE W PIGUŁCE

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/negocjacje-handlowe-w-pigulce-68478

Informacje o szkoleniu

  • NEGOCJACJE HANDLOWE W PIGUŁCE


    ID szkolenia: 68478
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Sprzedaż i obsługa klienta Umiejętności osobiste
  • Adres szkolenia:

    Hotel Duet*** Wrocław
    ul. Św. Mikołaja 47-48
    50-127 Wrocław
    woj. dolnośląskie
  • Termin szkolenia:

    Data: 5.06.2017
    Godziny zajęć (czas trwania):
    PLAN SZKOLENIA:

    godz. 10.00 - 11.30 /Rozpoczęcie, zajęcia 2 godz./
    godz. 11.30 - 11.45 /przerwa na kawę/
    godz. 11.45 - 13.15 /c.d. zajęć 2 godz./
    godz. 13.15 - 14.00 /lunch/
    godz. 14.00 - 15.30 /c.d. zajęć 2 godz./
  • Organizator szkolenia:

    Fundacja Promocji Edukacyjnej ORYLION
    Aleja Warszawska 102
    20-824 Lublin
    woj. lubelskie
    O firmie Inne oferty firmy
Fundacja Promocji Edukacyjnej ORYLION
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Celem szkolenia jest omówienie i przećwiczenie w praktyce metod skutecznych negocjacji handlowych, nastawionych na budowanie długofalowych relacji z Klientami.
Podczas szkolenia uczestnicy:
• pogłębią wiedzę o procesie negocjacji, jego etapach i zasadach negocjowania,
• poznają własny styl negocjacji, jego silne i słabe strony,
• poznają wybrane technik negocjacyjne zwiększające przewagę w negocjacjach,
• nabędą umiejętności rozpoznawania pułapek negocjacyjnych
• poprawią umiejętności komunikacyjne
• poznają metody obrony przed manipulacjami,
• zdobędą możliwość zwiększenia swojej skuteczności.

Szkolenie skierowane jest do:

- przedstawiciele handlowi,
- pracownicy obsługujący Klientów (doradcy Klientów, pracownicy działów obsługi, logistyki, zakupów, sprzedaży, itp.)
- kadra menedżerska

Program szkolenia:

PROGRAM SZKOLENIA
1. Istota negocjacji handlowych, czemu służą i kiedy warto je prowadzić
• Negocjacje, a sprzedaż – na czym tak naprawdę polegają różnice?
• Reakcje ludzi w sytuacjach konfliktowych
• Decyzje negocjacyjne – jakim jestem typem negocjatora?
(w bloku przewidziano testy i ćwiczenia)

2. Elementy skutecznych negocjacji
• Czym charakteryzują się postawa kupca i sprzedawcy?
• Rozpoznawanie potrzeb klienta i budowanie współpracy
• Zasady przygotowania się do rozmów i spotkań.
• BATNA – dlaczego określenie lub rozpoznanie celów jest takie istotne?

3. Strategie negocjacyjne i obrona przed manipulacjami ze strony Klienta
• Jak nie dać się zmanipulować Klientowi - wybrane techniki manipulacji, jak się przed nimi bronić?
• Jak prezentować cenę?
• Jak stosować strategię ustępstw?
• Największe błędy podczas negocjacji handlowych, czego należy unikać.
• Żelazne zasady negocjacji handlowych w pigułce
(w bloku przewidziano ćwiczenia i symulacje)
• Wybrane techniki w negocjacjach (stosowane na rożnych poziomach negocjacji)
(w bloku przewidziano ćwiczenia i symulacje)

Wszelkie prawa autorskie do powyższego opracowania są zastrzeżone na rzecz autora; jakiekolwiek korzystanie z konstrukcji planu oraz jego powielanie przy użyciu zastosowanych lub zbliżonych znaczeniowo sformułowań jest zabronione bez pisemnej zgody autora.

Informacje o prelegentach:

Agnieszka Karasińska – Kupis
Ekspert w dziedzinie komunikacji, zarządzania i budowania wizerunku. Od wielu lat pracuje przy projektach realizowanych na rzecz instytucji rządowych (m.in. Kancelarii Prezesa Rady Ministrów), samorządowych (m.in. Urzędu m.st. Warszawa), agencji rządowych (m.in. PARP) oraz spółek prawa handlowego.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 500 - +VAT

Cena zawiera:

materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia,indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia, możliwość rezerwacji zakwaterowania za dopłatą, ankieta oceniająca szkolenie,test sprawdzający wiedzę (pre i post test)

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zgłoszenia prosimy przesyłać e-mailem, faxem, pocztą. Potwierdzenie wysyłamy zgłoszonym uczestnikom e-mailem na 7 dni przed szkoleniem, po potwierdzeniu prosimy o dokonywanie wpłat za szkolenie na konto wskazane w potwierdzeniu. Faktury zostaną przekazane uczestnikom osobiście na szkoleniu lub wysłane pocztą. Istnieje możliwość płatności gotówką w dniu szkolenia po uzgodnieniu z organizatorem.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJA SĄ DOSTĘPNE NA STRONIE: WWW.ORYLION.PL

Szkolenie, kurs: NEGOCJACJE HANDLOWE W PIGUŁCE