Szkolenie: NEGOCJACJE HANDLOWE W PIGUŁCE

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/negocjacje-handlowe-w-pigulce-70030

Informacje o szkoleniu

  • NEGOCJACJE HANDLOWE W PIGUŁCE


    ID szkolenia: 70030
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Sprzedaż i obsługa klienta Umiejętności osobiste
  • Adres szkolenia:

    Hotel Novotel Gdańsk Marina
    Jelitkowska 20
    80-324 Gdańsk
    woj. pomorskie
  • Termin szkolenia:

    Data: 18.04.2018
    Godziny zajęć (czas trwania):
    PLAN SZKOLENIA:
    godz. 10.00 - 11.30 /Rozpoczęcie, zajęcia 2 godz./
    godz. 11.30 - 11.45 /przerwa na kawę/
    godz. 11.45 - 13.15 /c.d. zajęć 2 godz./
    godz. 13.15 - 14.00 /lunch/
    godz. 14.00 - 15.30 /c.d. zajęć 2 godz./
  • Organizator szkolenia:

    Fundacja Promocji Edukacyjnej ORYLION
    Aleja Warszawska 102
    20-824 Lublin
    woj. lubelskie
    O firmie Inne oferty firmy
Fundacja Promocji Edukacyjnej ORYLION
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Głównym celem szkolenia jest omówienie i przećwiczenie w praktyce metod skutecznych negocjacji handlowych, nastawionych na budowanie długofalowych relacji z Klientami.

Cele szczegółowe:

- Uzyskanie wiedzy o procesie negocjacji, jego etapach i zasadach negocjowania, w tym poznanie metod obrony przed manipulacjami.

- Nabycie umiejętności technik negocjacyjnych, rozpoznawania pułapek negocjacyjnych, silnych i słabych stron Klienta.

- Nabycie kompetencji zwiększających przewagę w negocjacjach

Uczestnicy po szkoleniu zwiększą swoją skuteczność w procesie negocjacji z Klientem, poprzez wypracowanie własnego stylu negocjacji.

Szkolenie skierowane jest do:

• przedstawiciele handlowi,
• pracownicy obsługujący Klientów (doradcy Klientów, pracownicy działów obsługi, logistyki, zakupów, sprzedaży, itp.)
• kadra menedżerska

Program szkolenia:

1. Istota negocjacji handlowych, czemu służą i kiedy warto je prowadzić
• Negocjacje, a sprzedaż – na czym tak naprawdę polegają różnice?
• Reakcje ludzi w sytuacjach konfliktowych
• Decyzje negocjacyjne – jakim jestem typem negocjatora?
(w bloku przewidziano testy i ćwiczenia)

2. Elementy skutecznych negocjacji
• Czym charakteryzują się postawa kupca i sprzedawcy?
• Rozpoznawanie potrzeb klienta i budowanie współpracy
• Zasady przygotowania się do rozmów i spotkań.
• BATNA – dlaczego określenie lub rozpoznanie celów jest takie istotne?

3. Strategie negocjacyjne i obrona przed manipulacjami ze strony Klienta
• Jak nie dać się zmanipulować Klientowi - wybrane techniki manipulacji, jak się przed nimi bronić?
• Jak prezentować cenę?
• Jak stosować strategię ustępstw?
• Największe błędy podczas negocjacji handlowych, czego należy unikać.
• Żelazne zasady negocjacji handlowych w pigułce
(w bloku przewidziano ćwiczenia i symulacje)
• Wybrane techniki w negocjacjach (stosowane na rożnych poziomach negocjacji)
(w bloku przewidziano ćwiczenia i symulacje)

Wszelkie prawa autorskie do powyższego opracowania są zastrzeżone na rzecz autora; jakiekolwiek korzystanie z konstrukcji planu oraz jego powielanie przy użyciu zastosowanych lub zbliżonych znaczeniowo sformułowań jest zabronione bez pisemnej zgody autora

Informacje o prelegentach:

Agnieszka Karasińska – Kupis
Ekspert w dziedzinie komunikacji, zarządzania i budowania wizerunku. Od wielu lat pracuje przy projektach realizowanych na rzecz instytucji rządowych (m.in. Kancelarii Prezesa Rady Ministrów), samorządowych (m.in. Urzędu m.st. Warszawa), agencji rządowych (m.in. PARP) oraz spółek prawa handlowego.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 700 zł - netto

Cena zawiera:

Materiały szkoleniowe; imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia; indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia; ankieta/test oceniająca szkolenie i wiedzę.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zgłoszenia prosimy przesyłać e-mailem, faxem, pocztą. Potwierdzenie wysyłamy zgłoszonym uczestnikom e-mailem na 7 dni przed szkoleniem, po potwierdzeniu prosimy o dokonywanie wpłat za szkolenie na konto wskazane w potwierdzeniu. Faktury zostaną przekazane uczestnikom osobiście na szkoleniu lub wysłane pocztą. Istnieje możliwość płatności gotówką w dniu kursu po uzgodnieniu z organizatorem.

Szkolenie, kurs: NEGOCJACJE HANDLOWE W PIGUŁCE