Szkolenie

Negocjacje w biznesie

O szkoleniu

Na szkoleniu dowiesz się i przećwiczyć: jakie są rodzaje negocjacji, jakie są strategie negocjacyjne, jakie są psychologiczne podstawy negocjacji, jak komunikować się w negocjacji, jak przygotować się do negocjacji, jak prowadzić negocjacje.

Negocjacje niejednokrotnie kojarzą się z procesem, prowadzonym za zamkniętymi drzwiami wielkich międzynarodowych korporacji. Jest to jednak kompetencja, której rozwój może nas bardzo wzmocnić, zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Dzięki umiejętności negocjowania możemy osiągać efektywniej swoje cele biznesowe lub prywatne, przy zachowaniu dobrych relacji z partnerem negocjacyjnym, w myśl reguły „win-win”.

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnego i skutecznego prowadzenia negocjacji, które powinny być narzędziem każdego profesjonalisty – pracownika na każdym szczeblu, lidera, czy przedsiębiorcy.
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści ze szkolenia: wiedza i kompetencje, które pozwolą prowadzić skuteczne negocjacje.

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • istocie, warunkach i zasadach skutecznego procesu negocjacji, 
  • psychologicznych aspektach kluczowych do uzyskania pożądanego efektu w negocjacjach,
  • głównych czynnikach wpływających na skuteczność osoby negocjatora,
  • swojej osobowości – mocnych stronach i obszarach do rozwoju jako profesjonalnego negocjatora,
  • zasadach skutecznej komunikacji interpersonalnej w procesie negocjacji,
  • najlepszych technikach i taktykach negocjacyjnych,
  • sposobach na efektywne prowadzenie i finalizowanie procesu negocjacji.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • zbudowania postawy profesjonalnego negocjatora,
  • właściwego przygotowania się do procesu negocjacji,
  • wyznaczania celów i parametrów negocjacyjnych oraz opracowania alternatyw,
  • skutecznego komunikowania się oraz prowadzenia procesu argumentowania,
  • prowadzenia całościowego procesu negocjacyjnego zgodnie z fundamentalnymi etapami,
  • stosowania technik i taktyk negocjacyjnych oraz ich właściwego dopasowania do etapów procesu negocjacji,
  • przeciwdziałania próbom manipulacji, czy też wywierania presji w negocjacjach,
  • opanowania emocji w kluczowych momentach.
Kto powinien wziąć udział?

Adresatami szkolenia są wszystkie osoby, które zajmują się negocjacjami, uczestniczą w negocjacjach, zajmują się sprzedażą. Zapraszamy również wszystkich, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i rozwinąć umiejętności negocjacyjne.

Program szkolenia

Wprowadzenie do negocjacji:

  • istota negocjacji,
  • rodzaje negocjacji,
  • model „domu” negocjacyjnego,
  • warunki i zasady dobrych negocjacji.

Psychologiczne podstawy negocjacji:

  • podstawowe prawa psychologiczne kluczowe w negocjacjach,
  • reguły wpływu społecznego w procesie negocjacyjnym,
  • kompetencje zawodowe negocjatora,
  • budowanie profesjonalnej postawy negocjatora,
  • osobowość a wybór stylu negocjacyjnego, 
  • emocje i samoocena w negocjacjach.

Komunikacja w negocjacjach:

  • znaczenie stylu komunikacyjnego,
  • rozpoznanie warstw komunikatu w negocjacjach,
  • budowanie asertywnej postawy w komunikacji negocjatora,
  • komunikacja werbalna oraz retoryka – przekonywanie bez pokonywania,
  • aktywne słuchanie w procesie negocjacji,
  • komunikacja niewerbalna w praktyce negocjacyjnej – znaczenie mowy ciała.

Przygotowanie do negocjacji i strategia:

  • praktyczne formułowanie celów (MIL),
  •  parametry finansowe (cena i inne), w ramach których poruszamy się w negocjacjach,
  • BATNA – najlepsza alternatywa negocjowanego porozumienia,
  • argumenty i propozycje – nasze oraz drugiej strony,
  • silne i słabe strony partnerów negocjacji,
  • identyfikacja interesów i potrzeb partnera negocjacyjnego,
  • odróżnienie stanowisk od interesów negocjacyjnych – u obu stron negocjacji,
  • negocjacje jako etap procesu sprzedaży.

Prowadzenie negocjacji:

  • etapy procesu negocjacji,
  • techniki i taktyki negocjacyjne,
  • dopasowanie technik i taktyk do danej fazy w procesie negocjacji,
  • pat, impas i zastój – strategie przełamywania,
  • dochodząc do TAK – praktyczne zastosowanie zasady „win-win”,
  • efektywne finalizowanie procesu negocjacji,
  • skuteczne radzenie sobie w sytuacjach trudnych.

Czas trwania

2 dni, 9:00-15:00

Prelegenci

Cytat

Trener warsztatu umiejętności psychospołecznych Polskiego Towarzystwa Wspierania Psychoedukacji, certyfikowany trener negocjacji, certyfikowany coach oraz team coach ICF, socjolog, licencjonowany doradca zawodowy, wykładowca akademicki kierunku MBA – Zarządzanie Kapitałem Ludzkim Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu. Obecnie również licencjonowany konsultant Mental Toughness (MTQ48) – naukowego modelu badania i rozwijania odporności psychicznej. Praktyk metody Points of You, Racjonalnej Terapii Zachowania oraz Dialogu Motywującego. Ukończyła ponadto Podyplomowe Studia Menadżerskie – Zarządzanie Przedsiębiorstwem na Uniwersytecie Śląskim oraz Studia Podyplomowe – Zarządzanie Projektami na Akademii WSB. Posiada międzynarodowe certyfikaty Project Manager – International Project Management Association (IPMA®) oraz American Certification Institute® w zakresie: Certified Human Resource Management Executive® (CHRME®) oraz międzynarodowy certyfikat profesjonalnego negocjatora – Certified International Professional Negotiator (CIPN®).
Doświadczenie zawodowe oraz negocjacyjne zdobywała przez kilkanaście lat pracy głównie na stanowiskach menadżerskich w międzynarodowym środowisku, zarządzając działem HR, jak również działem sprzedaży i marketingu w branży automotive oraz nieruchomości komercyjnych i przemysłowych. 
Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów, szkoleń, wykładów, prelekcji i prezentacji nabywała od 2004 roku w różnych obszarach, zarówno jako licencjonowany doradca zawodowy, jak i podinspektor Wydziału Rozwoju i Promocji Urzędu Miasta. Następnie prowadziła liczne szkolenia wewnętrzne oraz prezentacje jako Kierownik Biura Zarządu oraz szef Działu HR. Szkolenia biznesowe były też nieodłącznym elementem jej pracy w roli Dyrektora Handlowego.  Specjalizuje się w tematyce spełnienia zawodowego, wzmacniania odporności psychicznej i przeciwdziałania stresowi, rozwijania przyjaznych środowisk pracy, nastawionych na zarządzanie w nurcie Management 3.0, komunikacji interpersonalnej, asertywności, rozwiązywania konfliktów, budowania zespołów oraz szeroko pojętym HR, w tym zarządzaniem kapitałem ludzkim. Prowadzi również szkolenia z negocjacji biznesowych i komunikacji w obsłudze klienta. 

Gdzie i kiedy

Warszawa 16-17 listopad 2021
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Online 16-17 listopad 2021

Gdzie i kiedy

Online 14-15 wrzesień 2021

Gdzie i kiedy

Warszawa 14-15 wrzesień 2021
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
1190 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

J.G. Training
02-548 Warszawa
Olesińska 21
woj. mazowieckie
Misja Misją J.G.Training jest pomoc pracownikom firm i instytucji w zdobywaniu wiedzy, informacji i umiejętności, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Obszary, z których szkolimy Tematyka naszych szkoleń dot...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

J.G. Training
02-548 Warszawa Olesińska 21
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!