Szkolenie

Negocjacje w czasach kryzysu

O szkoleniu

Pakiet składa się z:

Webinaru „Renegocjuj! Negocjacje w czasach kryzysu”, czas trwania 90 minut
Warsztatu „Negocjowanie w sytuacjach trudnych emocjonalnie”, czas trwania 3 godziny
Sesji indywidualnej poświęconej przygotowaniu do konkretnych rozmów negocjacyjnych, czas trwania 1 godzina

Cele szkolenia:

Przygotowanie do renegocjowania warunków umowy
Pomoc w odnalezieniu się w nowej rzeczywistości biznesowej, w której umowy i kontrakty wymagają ponownych negocjacji
Szkolenie pokazuje jak renegocjować w sposób wspierający budowanie dobrych relacji z kontrahentami i klientami przy jednoczesnej realizacji własnych celów
Poznanie technik skutecznego negocjowania w sytuacjach trudnych emocjonalnie
Kto powinien wziąć udział?

Pracownicy różnych szczebli i specjalizacji negocjujący z klientem zewnętrznym i wewnętrznym

Program szkolenia

  • Podczas webinaru: 

    • Dowiesz się, jak dobrze przygotować się, jeśli chcesz renegocjować warunki umowy lub spodziewasz się, że Twój kontrahent będzie chciał z Tobą renegocjować
    • Poznasz strategie negocjacyjne i dowiesz się, którą z nich w jakiej sytuacji warto wybrać
    • Przygotujesz się do konkretnych (re)negocjacji
       

       

Warsztat „Negocjowanie w sytuacjach trudnych emocjonalnie”

  • Podczas warsztatu:
    • Przeanalizujesz czynniki, które wpływają na budowanie porozumienia w trudnych sytuacjach
    • Poznasz narzędzia, które pomogą Ci nabrać dystansu emocjonalnego do negocjacji
    • Dowiesz się jak jasno komunikować swoje potrzeby i wywierać wpływ na partnera negocjacyjnego, który przeżywa trudne emocje
    • Przygotujesz swoją potencjalną argumentację i alternatywne rozwiązania/propozycje dla drugiej strony pozwalające Ci uniknąć wprowadzenia niekorzystnych dla Ciebie zapisów do umowy
    • Przećwiczysz:aikido – metodę obrony przed atakiem, przeformułowania - zmianę spojrzenia oraz interpretacji sytuacji i zachowania partnera, przełamywanie impasu w relacjach, metoda „Idź na galerię”, identyfikowanie i wyrażanie własnych emocji
    • Odnajdziesz równowagę pomiędzy dwoma przeciwstawnymi wymiarami siły: umiejętnością asertywnego komunikowania własnych potrzeb oraz umiejętnością docierania do potrzeb drugiej strony.

Czas trwania

2 dni, webinar (do 90 minut) i warsztat (do 3 godzin) rozpoczynają się o godzinie 10:30

Prelegenci

Cytat

Ewa Kastory

senior partner

Odpowiedzialna za rozwój merytoryczny rozwiązań z obszaru negocjacji i budowania porozumienia. Wraz ze współpracownikami, w 2005 roku stworzyła pierwszą w Polsce roczną Szkołę negocjacji opartą na praktyce biznesowej, a w 2018 Szkołę przywództwa opartą na budowaniu kapitału społecznego. Jest autorką unikatowych programów i projektów rozwojowych w obszarze negocjacji, zarządzania konfliktem i budowania porozumienia. Wdraża politykę negocjacyjną w przedsiębiorstwach, doradza zespołom zarządzającym, a także negocjuje w imieniu klientów.

Ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w realizacji projektów doradczych i szkoleniowych. W ciągu ostatnich 10 lat zrealizowała około 500 dni szkoleniowych i doradczych w projektach negocjacyjnych. Realizuje projekty koncentrujące się na budowaniu przywództwa opartego na zaufaniu i współpracy.

Lidia Krzemień - Zimand

konsultantka wiodąca

Absolwentka Zarządzania Projektami na SGH, Psychologii społecznej w zarządzaniu organizacją na SWPS, Andragogiki na Uniwersytecie Warszawskim.
W latach 2005 - 2016, zajmowała kierownicze stanowiska w firmach i organizacjach różnej wielkości odpowiadając za budowanie strategii rozwoju marki/organizacji; negocjowanie z kontrahentami oraz rozwój zespołu pracowników. Jako trenerka prowadziła projekty rozwojowe dla największych organizacji pozarządowych w Polsce.

Prywatnie mama Leny i Szymka, zakochana w skandynawskich kryminałach, grach planszowych i tenisie ziemnym.

Ludzie

  • house of skills
  • / Cały zespół

Małgorzata Łukaszuk

konsultantka wiodąca

Posiada 6-letnie, poparte wieloma sukcesami doświadczenie w sprzedaży oraz 5-letnie doświadczenie jako trener sprzedawców i menedżerów wyższego i niższego szczebla zdobyte w dużej korporacji finansowej.

Tam też zdobyła doświadczenie w szkoleniach zarówno negocjacyjno-sprzedażowych (gdzie bazowała na własnym, wieloletnim doświadczeniu), jak i w szkoleniach z umiejętności intra- i interpersonalnych.

W prowadzonych szkoleniach stawia sobie za cel rozwijanie możliwości uczestników poprzez: zwiększanie ich pewności siebie, wspieranie w określaniu celów, pomoc w pracy nad samodoskonaleniem, dawanie inspiracji.

Prowadzi zajęcia w Rocznej Szkole Negocjacji i Szkole Kapitału Społecznego.

W House of Skills zajmuje się szeroko pojętym doradztwem i szkoleniami z zakresu negocjacji, rozwiązywania konfliktów oraz procesów grupowych.

Joanna Sobczyk-Dyjak

konsultantka wiodąca

Jest absolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, Szkoły Trenerów Biznesu oraz Szkoły Treningu Grupowego. Jako trener i konsultant jest rekomendowana przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Autorka wielu programów szkoleniowych oraz współzałożycielka Szkoły Negocjacji. W zawodzie trenera i konsultanta pracuje od ponad 10 lat.

Długoletnie doświadczenie pozwala jej na skuteczną identyfikację potrzeb klienta oraz wdrażanie efektywnych rozwiązań, niezależnie od branży i kultury korporacyjnej. W pracy kieruje się obiektywizmem i empatią.

W House of Skills zajmuje się obszarem szeroko pojętych negocjacji, prezentacji i wystąpień publicznych.

Maciej Strzelecki

trener / konsultant

Psycholog i trener. Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie (specjalizacja: psychologia optymalnego działania i psychoedukacja) oraz Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego w Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA. Od początku kariery zawodowej związany z pracą zorientowaną na rozwój umiejętności psychospołecznych.

Od 2014 roku jest odpowiedzialny za koordynację i realizację projektów rozwojowych z zakresu budowania porozumienia i negocjacji dedykowanych siłom sprzedażowym, zakupowym, menadżerom średniego i wysokiego szczebla, a także ich zespołom.

Wielki fan sportu, zarówno oglądania, jak i aktywnego uczestnictwa. Dzięki sportowi zrozumiał jaką wartość ma wytrwałość w dążeniu do celu, dobra organizacja i współpraca w zespole. Uważa, że te lekcje można z powodzeniem przenosić do świata biznesu.

Gdzie i kiedy

Online 30 - 31 sierpnia 2021

Gdzie i kiedy

Online 6 - 7 maja 2021

Gdzie i kiedy

Online 9 - 10 lutego 2021

Weź udział

Cena
1090 PLN
+23% vat
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa

Organizator

House of Skills
02-247 Warszawa
Flisa 4
woj. mazowieckie
House of Skills to wiodąca na polskim rynku firma szkoleniowo-doradcza, którą wyróżnia oferta łącząca specjalizację i kompleksowość oraz zindywidualizowane doradztwo biznesowe. Firma pracuje zgodnie z międzynarodowymi standardami oferując licencjonow...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Zoom (interaktywne sesje wirtualne z trenerem)
Portal Blanchard Exchange

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

House of Skills
02-247 Warszawa Flisa 4
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!