O szkoleniu
Czy zawsze potrafisz przekonać drugą stronę do proponowanych przez Ciebie rozwiązań? Potrafisz tak prowadzić rozmowę, by osiągać wyznaczony cel i zachować partnerskie relacje? Szkolenie z technik negocjacji pozwoli Ci zapanować nad sytuacją i nauczy, jak dobierać właściwe argumenty, by pertraktacje przebiegły po Twojej myśli. Warsztaty „Negocjacje w pracy” zaprojektowane przez nasze eksperckie grono, które od wielu lat z sukcesami prowadzi kursy z negocjacji i szkolenia sprzedażowe, to praktyczne treningi niezwykle użytecznej w pracy i w życiu osobistym umiejętności. Sztuka negocjacji oferuje liczne korzyści – niezależnie, czy będziesz prowadzić rozmowy w sprawie warunków ważnej dla firmy umowy, czy negocjował cenę w sklepie, Twoje szanse na przekonanie innych do własnych racji znacznie wzrosną!
Dzięki szkoleniu Negocjacje w Pracy rozwiniesz kompetencje związane z:
- Negocjowaniem.
- Wywieraniem wpływu.
- Komunikacją interpersonalną.
- Współpraca zespołowa.
- Ukierunkowanie na realizację celów stanowiskowych.
Adresaci szkolenia:
- Osoby chcące nauczyć się skutecznie negocjować,
- Prowadzić rozmowę tak, by osiągać wyznaczony cel i zachować partnerskie relacje,
- Przekonać drugą stronę do proponowanych przez Ciebie rozwiązań.
Program szkolenia
Dzień I
Rozpoczęcie, omówienie celów szkolenia oraz potrzeb uczestników.
Moduł I. Negocjacje w pracy– istota problemu.
- Definicje i pojęcia podstawowe.
- Znaczenie i sens negocjacji.
- Procesy percepcji społecznej.
- Zawodowe i osobiste aspekty kontaktów w pracy.
- Różnice między pozycyjnym stylem negocjowania a negocjacjami według zasad.
- Korzyści i straty.
Moduł II. Negocjacje w pracy. Dynamika procesu negocjacyjnego.
Fazy negocjacji
Przygotowanie negocjacji – jak to zrobić:
- Poznanie drugiej strony.
- Opracowanie i analiza możliwych scenariuszy.
- Przygotowanie planu działania.
- Opracowanie argumentów.
Przebieg negocjacji – jak prowadzić rozmowy:
- Zdobywanie wiedzy o rozmówcach.
- Rozpoczęcie negocjacji.
- Prezentacja ofert.
- Negocjacje właściwe.
Zakończenie negocjacji i zawarcie kontraktu.
Moduł III. Negocjacje w pracy. Style prowadzenia negocjacji.
- Style negocjacji ich dobór i ich zastosowanie.
- Twardy i miękki styl negocjowania (korzyści i straty).
- Koncepcja „BATNA”(najlepsza z alternatyw negocjowanego porozumienia) i jej rola w negocjacjach.
- Styl efektywny.
- Style rozwiązywania konfliktów negocjacyjnych.
Moduł IV. Negocjacje w pracy. Mechanizmy zachowań społecznych w procesie negocjacji.
- Wybrane elementy osobowości negocjatora.
- Cechy dobrego negocjatora.
- Źródła wiedzy o partnerze i motywy zachowań partnera.
- Przewidywanie motywów zachowań i celów negocjacyjnych partnera.
- Ocena stylu negocjacyjnego partnera – sposoby postępowania.
- Zmiana taktyki w zależności od działań drugiej strony.
- Konflikt i sposoby zarządzania nim.
- Jak unikać konfliktu podczas rozmów.
- Sytuacje trudne w negocjacjach i sztuka ich pokonywania.
Moduł V. Negocjacje w pracy. Komunikacja w negocjacjach i techniki prowadzenie rozmów.
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Język ciała jako element autoprezentacji i skutecznego wywierania wpływu:
- Rola języka ciała w negocjacjach.
- Panowanie nad własnymi zachowaniami i odczytywanie zachowań rozmówcy.
- Budowanie wiarygodności poprzez dopasowywanie języka ciała do słów.
- Rozpoznawanie emocji i postaw partnera na podstawie języka ciała.
Podsumowanie i wypracowanie osobistej check – listy.
Dzień II
Rozpoczęcie, omówienie pierwszego dnia szkolenia.
Moduł V. Negocjacje w pracy. Komunikacja w negocjacjach i techniki prowadzenie rozmów.
Zasady skutecznej argumentacji i przekazywania informacji – komunikacja werbalna:
- Zasady budowy sugestywnej wypowiedzi.
- Komunikacja jedno i dwukierunkowa.
- Wywieranie wpływu na rozmówców.
Moduł VII. Negocjacje w pracy. Manipulacje w negocjacjach.
- Manipulacje i chwyty w negocjacjach.
- Rozpoznawanie manipulacji.
- Manipulacje samooceną i emocjami.
- Manipulacje czasem, informacją, miejscem.
- Zasady przeciwstawiania się manipulacjom.
Moduł VIII. Negocjacje w pracy. Uwarunkowania w negocjacjach.
- Jakie jest znaczenie czynników zewnętrznych.
- Czas, miejsce, publiczność.
- Trafność doboru miejsca i czasu.
Moduł IX. Negocjacje w pracy. Najczęstsze błędy w negocjacjach.
- Najczęstsze błędy i techniki przeciwdziałania.
Moduł X. Negocjacje w pracy. Zakończenie negocjacji.
- Zamykanie negocjacji,
- formułowanie umowy,
- kontrakt negocjacyjny – unikanie pułapek.
Moduł XI. Negocjacje w pracy. Autodiagnostyka.
- Analiza cech osobowości i nawyków decydujących o umiejętności oddziaływania na innych oraz o podatności na wpływ w procesie negocjacji.
Podsumowanie szkolenia i wypracowanie osobistej check – listy.
Czas trwania
09:00 - 16:00
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 635 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia.
Masz pytania? Napisz do nas
