Negocjacje w Pracy

O szkoleniu

Czy zawsze potrafisz przekonać drugą stronę do proponowanych przez Ciebie rozwiązań? Potrafisz tak prowadzić rozmowę, by osiągać wyznaczony cel i zachować partnerskie relacje? Szkolenie z technik negocjacji pozwoli Ci zapanować nad sytuacją i nauczy, jak dobierać właściwe argumenty, by pertraktacje przebiegły po Twojej myśli. Warsztaty „Negocjacje w pracy” zaprojektowane przez nasze eksperckie grono, które od wielu lat z sukcesami prowadzi kursy z negocjacji i szkolenia sprzedażowe, to praktyczne treningi niezwykle użytecznej w pracy i w życiu osobistym umiejętności. Sztuka negocjacji oferuje liczne korzyści – niezależnie, czy będziesz prowadzić rozmowy w sprawie warunków ważnej dla firmy umowy, czy negocjował cenę w sklepie, Twoje szanse na przekonanie innych do własnych racji znacznie wzrosną!

Dlaczego warto wziąć udział?

Dzięki szkoleniu Negocjacje w Pracy rozwiniesz kompetencje związane z:

  • Negocjowaniem.
  • Wywieraniem wpływu.
  • Komunikacją interpersonalną.
  • Współpraca zespołowa.
  • Ukierunkowanie na realizację celów stanowiskowych.
Kto powinien wziąć udział?

Adresaci szkolenia:

  • Osoby chcące nauczyć się skutecznie negocjować,
  • Prowadzić rozmowę tak, by osiągać wyznaczony cel i zachować partnerskie relacje,
  • Przekonać drugą stronę do proponowanych przez Ciebie rozwiązań.

Program szkolenia

Dzień I

Rozpoczęcie, omówienie celów szkolenia oraz potrzeb uczestników.

Moduł I. Negocjacje w pracy– istota problemu.

  • Definicje i pojęcia podstawowe.
  • Znaczenie i sens negocjacji.
  • Procesy percepcji społecznej.
  • Zawodowe i osobiste aspekty kontaktów w pracy.
  • Różnice między pozycyjnym stylem negocjowania a negocjacjami według zasad.
  • Korzyści i straty.

Moduł II. Negocjacje w pracy. Dynamika procesu negocjacyjnego.

Fazy negocjacji

Przygotowanie negocjacji – jak to zrobić:

  • Poznanie drugiej strony.
  • Opracowanie i analiza możliwych scenariuszy.
  • Przygotowanie planu działania.
  • Opracowanie argumentów.

Przebieg negocjacji – jak prowadzić rozmowy:

  • Zdobywanie wiedzy o rozmówcach.
  • Rozpoczęcie negocjacji.
  • Prezentacja ofert.
  • Negocjacje właściwe.

Zakończenie negocjacji i zawarcie kontraktu.

Moduł III. Negocjacje w pracy. Style  prowadzenia  negocjacji.

  • Style negocjacji ich dobór i ich zastosowanie.
  • Twardy i miękki styl negocjowania (korzyści i straty).
  • Koncepcja „BATNA”(najlepsza z alternatyw negocjowanego porozumienia) i jej rola w negocjacjach.
  • Styl efektywny.
  • Style rozwiązywania konfliktów negocjacyjnych.

Moduł IV. Negocjacje w pracy. Mechanizmy zachowań  społecznych w procesie negocjacji.

  • Wybrane elementy  osobowości  negocjatora.
  • Cechy dobrego negocjatora.
  • Źródła wiedzy  o  partnerze i motywy zachowań partnera.
  • Przewidywanie motywów zachowań i celów negocjacyjnych partnera.
  • Ocena stylu negocjacyjnego partnera – sposoby postępowania.
  • Zmiana taktyki w zależności od działań drugiej strony.
  • Konflikt i sposoby zarządzania nim.
  • Jak unikać konfliktu podczas rozmów.
  • Sytuacje trudne w negocjacjach i sztuka ich pokonywania.

Moduł V. Negocjacje w pracy. Komunikacja w negocjacjach i techniki prowadzenie rozmów.

Komunikacja werbalna i niewerbalna

Język ciała jako element autoprezentacji i skutecznego wywierania wpływu:

  • Rola języka ciała w negocjacjach.
  • Panowanie nad własnymi zachowaniami i odczytywanie zachowań rozmówcy.
  • Budowanie wiarygodności poprzez dopasowywanie języka ciała do słów.
  • Rozpoznawanie emocji i postaw partnera na podstawie języka ciała.

Podsumowanie i wypracowanie osobistej check – listy.

Dzień II

Rozpoczęcie, omówienie pierwszego dnia szkolenia.

Moduł V. Negocjacje w pracy. Komunikacja w negocjacjach i techniki prowadzenie rozmów.

Zasady skutecznej argumentacji i przekazywania informacji – komunikacja werbalna:

  • Zasady budowy sugestywnej wypowiedzi.
  • Komunikacja jedno i dwukierunkowa.
  • Wywieranie wpływu na rozmówców.

Moduł VII. Negocjacje w pracy. Manipulacje w negocjacjach.

  • Manipulacje i chwyty w negocjacjach.
  • Rozpoznawanie manipulacji.
  • Manipulacje samooceną i emocjami.
  • Manipulacje czasem, informacją, miejscem.
  • Zasady przeciwstawiania się manipulacjom.

Moduł VIII. Negocjacje w pracy. Uwarunkowania w negocjacjach.

  • Jakie jest znaczenie czynników zewnętrznych.
  • Czas, miejsce, publiczność.
  • Trafność doboru miejsca i czasu.

Moduł IX. Negocjacje w pracy. Najczęstsze błędy w negocjacjach.

  • Najczęstsze błędy i techniki przeciwdziałania.

Moduł X. Negocjacje w pracy. Zakończenie negocjacji.

  • Zamykanie negocjacji,
  • formułowanie umowy,
  • kontrakt negocjacyjny – unikanie pułapek.

 Moduł XI. Negocjacje w pracy. Autodiagnostyka.

  • Analiza cech osobowości i nawyków decydujących o umiejętności oddziaływania na innych oraz o podatności na wpływ w procesie negocjacji.

Podsumowanie szkolenia i wypracowanie osobistej check – listy.

Czas trwania

09:00 - 16:00

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Human Skills

00-023 Warszawa

Widok 18/2

woj. mazowieckie

Human Skills

00-023 Warszawa

Widok 18/2

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena 1
1 585
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 635 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Human Skills
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Human Skills We Make You Grow Dlaczego warto nam zaufać? - Gazeta Finansowa przyznała nam wyróżnienie Firma szkoleniowa roku 2019 r., 2021 r. oraz ponownie w 2022 r. - Prowadzimy szkolenia dla firm, administracji i osób prywatnych. - Jesteśm...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia.
  2. Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne.
  3. Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie.
  4. Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia.

BUR, KFS

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Human Skills
00-023 Warszawa Widok 18/2
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!