Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl/szkolenie/negocjacje-z-dostawcami-z-elementami-zarzadzania-zakupami-26198-id453

Informacje o szkoleniu

Effect Group Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Zapraszamy Państwa na szkolenie z negocjacji pt: Negocjacje z dostawcami z elementami zarządzania zakupami oraz problem renegocjacji umów już zawartych



Celem szkolenia jest przedstawienie najważniejszych zasad negocjacji zakupowych, kształtowania relacji z dostawcami oraz analizowanie danych liczbowych z ofert oraz zapisów księgowych w celu przedstawienia najbardziej odpowiednich propozycji negocjacyjnych.

Uczestnicy w trakcie szkolenia zyskują wiedzę oraz wskazówki pozwalające na znalezienie odpowiedzi na pytania:

· jak negocjować z dostawcą, dla którego nie jestem głównym odbiorcą, ale go potrzebuje?

· co zrobić, gdy na współpracy z dostawcą bardziej zależy nam?

· jak rozmawiać z monopolistami?

· jak przygotować się do negocjacji, gdy chcemy renegocjować warunki umowy?

· na co zwracać uwagę podczas ustalania ceny?

· co ma dla mnie najważniejsze i istotne znaczenie w procesie zakupowym?

· co należy uwzględnić w prowadzeniu negocjacji z przedstawicielami rożnych kultur?

Szkolenie skierowane jest do:

Profil uczestników:



Szkolenie jest adresowane do osób zajmujących się zakupami w przedsiębiorstwach i zobowiązanych do kontaktów z dostawcami.



Korzyści dla uczestników:



· Poznanie strategii i metod negocjacji zakupowych

· Poznanie metod opracowywania argumentacji

· Poznanie swoich mocnych i słabych stron jako negocjatora

· Poznanie metod oceny procesu zakupów

Program szkolenia:

Wprowadzenie



· Czym różnią się negocjacje kupującego od negocjacji sprzedawcy?

· Cena czyni cuda – czyli dlaczego nie zawsze należy kierować się kryteriami ceny

· Dobry dostawca – to dostawca, o którego się troszczysz. Ile kosztuje niewłaściwy dobór dostawcy?



Negocjator – czyli „JA”



· W jaki sposób podchodzę do problemu negocjacji?

· Jaki jest preferowany przez mnie styl komunikacji?

· Co wynika z mojego stylu komunikacji – próba zdefiniowania z kim i dlaczego może mi się trudniej rozmawiać?



Mój warsztat – podstawowe umiejętności niezbędne podczas negocjacji.



· Czy potrafię stawiać właściwe pytania?

· Czy znam zasady doboru argumentów?

· Jak mogę przekonać rozmówcę do swoich racji?

· Stres i agresja – strategie radzenia sobie z sytuacjami trudnymi.



Negocjacje z przedstawicielami innych krajów?



· Czy negocjacje z przedstawicielami innych krajów są odmienne od negocjacji z partnerami krajowymi?

· Czym różnią się negocjacje z negocjatorami pochodzącymi z USA, Wielkiej Brytanii, Holandii, Japonii, Niemiec, Francji, Chin, Indii oraz państw byłego ZSRR oraz państw Afrykańskich?

· Model biznesowy negocjacji – siedem wymiarów kultury negocjacji.





Dzień II - "Negocjuj skutecznie "

Niezbędna teoria



· Modele negocjacji

· Co to jest strategia i czy ją potrzebuje?

· Co jeszcze ma wpływ na skuteczność w negocjacjach – model roli negocjacyjnej.

· Zasady budowania więzi – modele etapów

· Uwagi praktyczne - zakupy krajowe i z zagranicy – czy można je optymalizować?



Renegocjacje



· Co należy zrobić, by dobrze się przygotować?

· Jak prowadzić renegocjacje?



Kluczowe obszary negocjacji zakupowych w praktyce



· Jakie są podstawy skutecznych negocjacji zakupowych?

· Jakie są źródła skuteczności w negocjacjach zakupowych?

· Jakie techniki negocjacji mogę zastosować w mojej praktyce? - czyli kiedy użyć siły argumentów a kiedy argumentów siły?

· Co mogę negocjować? – czyli jakie są obszary negocjacji zakupowych

· Jak „postawić na swoim” czyli strategie osłabiania argumentów negatywnych



„Dobre płoty czynią dobrych sąsiadów” – czyli zestaw niezbędnych prawnych uwag praktycznych



· Co muszę wiedzieć o zasadach zawierania uwag?

· Jak zdefiniować stronę umowy?

· Jak sobie pościelisz tak się wyśpisz, czyli jak zabezpieczyć prawnie swój interes?





Obliczenia i zarządzanie



· Jak mogę ocenić proces zakupowy?

· Modele ustalania optymalnych wielkości zakupowych.

· Controlling – to brzmi groźnie, czyli kilka słów o tym jak i co można kontrolować.

· Co się kryje w liczbach – interpretacja wyników analiz.

· Jak skuteczniej kupować – poszukiwanie potencjału poprawy

Informacje o prelegentach:

trener Effect Group

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1290 - + 23 % vat

Cena zawiera:

materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

formularz zgłoszeniowy
faktura po szkoleniu

Szkolenie, kurs: Negocjacje z dostawcami z elementami zarządzania zakupami