Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/negocjacje-z-dostawcami-z-elementami-zarzadzania-zakupami-35547-id453
Informacje o szkoleniu
-
Negocjacje z dostawcami z elementami zarządzania zakupami
ID szkolenia: 35547
Typ: Szkolenia
Branża/temat: Zaopatrzenie, zakupy -
Adres szkolenia:
hotel
Belwederska
Warszawa
woj. mazowieckie
-
Termin szkolenia:
Data: 26-27.03.2012
Godziny zajęć (czas trwania):10-17
9-16 -
Organizator szkolenia:
Effect Group Sp. z o.o.
Erazma Ciołka 16
01-443 Warszawa
woj. mazowieckie
O firmie Inne oferty firmy
Opis szkolenia
Informacje podstawowe o szkoleniu:
Zapraszamy Państwa na szkolenie z negocjacji pt: Negocjacje z dostawcami z elementami zarządzania zakupami oraz problem renegocjacji umów już zawartych
Celem szkolenia jest przedstawienie najważniejszych zasad negocjacji zakupowych, kształtowania relacji z dostawcami oraz analizowanie danych liczbowych z ofert oraz zapisów księgowych w celu przedstawienia najbardziej odpowiednich propozycji negocjacyjnych.
Uczestnicy w trakcie szkolenia zyskują wiedzę oraz wskazówki pozwalające na znalezienie odpowiedzi na pytania:
· jak negocjować z dostawcą, dla którego nie jestem głównym odbiorcą, ale go potrzebuje?
· co zrobić, gdy na współpracy z dostawcą bardziej zależy nam?
· jak rozmawiać z monopolistami?
· jak przygotować się do negocjacji, gdy chcemy renegocjować warunki umowy?
· na co zwracać uwagę podczas ustalania ceny?
· co ma dla mnie najważniejsze i istotne znaczenie w procesie zakupowym?
· co należy uwzględnić w prowadzeniu negocjacji z przedstawicielami rożnych kultur?
Profil uczestników:
Szkolenie skierowane jest do:
Szkolenie jest adresowane do osób zajmujących się zakupami w przedsiębiorstwach i zobowiązanych do kontaktów z dostawcami.
Korzyści dla uczestników:
· Poznanie strategii i metod negocjacji zakupowych
· Poznanie metod opracowywania argumentacji
· Poznanie swoich mocnych i słabych stron jako negocjatora
· Poznanie metod oceny procesu zakupów
Program szkolenia:
Dzień I - "Negocjacje w praktyce "
Wprowadzenie
· Czym różnią się negocjacje kupującego od negocjacji sprzedawcy?
· Cena czyni cuda – czyli dlaczego nie zawsze należy kierować się kryteriami ceny
· Dobry dostawca – to dostawca, o którego się troszczysz. Ile kosztuje niewłaściwy dobór dostawcy?
Negocjator – czyli „JA”
· W jaki sposób podchodzę do problemu negocjacji?
· Jaki jest preferowany przez mnie styl komunikacji?
· Co wynika z mojego stylu komunikacji – próba zdefiniowania z kim i dlaczego może mi się trudniej rozmawiać?
Mój warsztat – podstawowe umiejętności niezbędne podczas negocjacji.
· Czy potrafię stawiać właściwe pytania?
· Czy znam zasady doboru argumentów?
· Jak mogę przekonać rozmówcę do swoich racji?
· Stres i agresja – strategie radzenia sobie z sytuacjami trudnymi.
Negocjacje z przedstawicielami innych krajów?
· Czy negocjacje z przedstawicielami innych krajów są odmienne od negocjacji z partnerami krajowymi?
· Czym różnią się negocjacje z negocjatorami pochodzącymi z USA, Wielkiej Brytanii, Holandii, Japonii, Niemiec, Francji, Chin, Indii oraz państw byłego ZSRR oraz państw Afrykańskich?
· Model biznesowy negocjacji – siedem wymiarów kultury negocjacji.
Dzień II - "Negocjuj skutecznie "
Niezbędna teoria
· Modele negocjacji
· Co to jest strategia i czy ją potrzebuje?
· Co jeszcze ma wpływ na skuteczność w negocjacjach – model roli negocjacyjnej.
· Zasady budowania więzi – modele etapów
· Uwagi praktyczne - zakupy krajowe i z zagranicy – czy można je optymalizować?
Renegocjacje
· Co należy zrobić, by dobrze się przygotować?
· Jak prowadzić renegocjacje?
Kluczowe obszary negocjacji zakupowych w praktyce
· Jakie są podstawy skutecznych negocjacji zakupowych?
· Jakie są źródła skuteczności w negocjacjach zakupowych?
· Jakie techniki negocjacji mogę zastosować w mojej praktyce? - czyli kiedy użyć siły argumentów a kiedy argumentów siły?
· Co mogę negocjować? – czyli jakie są obszary negocjacji zakupowych
· Jak „postawić na swoim” czyli strategie osłabiania argumentów negatywnych
„Dobre płoty czynią dobrych sąsiadów” – czyli zestaw niezbędnych prawnych uwag praktycznych
· Co muszę wiedzieć o zasadach zawierania uwag?
· Jak zdefiniować stronę umowy?
· Jak sobie pościelisz tak się wyśpisz, czyli jak zabezpieczyć prawnie swój interes?
Obliczenia i zarządzanie
· Jak mogę ocenić proces zakupowy?
· Modele ustalania optymalnych wielkości zakupowych.
· Controlling – to brzmi groźnie, czyli kilka słów o tym jak i co można kontrolować.
· Co się kryje w liczbach – interpretacja wyników analiz.
· Jak skuteczniej kupować – poszukiwanie potencjału poprawy.
Informacje o prelegentach:
trener Effect Group
Koszt i warunki udziału
Ceny:
- 1290 - +23% vat
Cena zawiera:
materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe
Dofinansowanie z UE:
Nie.
Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:
formularz zgłoszeniowy
faktura po szkoleniu