Szkolenie: NEGOCJACJE Z ZAGRANICZNYMI PARTNERAMI

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/negocjacje-z-zagranicznymi-partnerami-48596-id71

Informacje o szkoleniu

  • NEGOCJACJE Z ZAGRANICZNYMI PARTNERAMI

    ID szkolenia: 48596
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Marketing i PR
  • Adres szkolenia:

    Hotel Wersal ***
    Tetmajera
    34-500 Zakopane
    woj. małopolskie
  • Termin szkolenia:

    Data: 21-23.02.2013
    Godziny zajęć (czas trwania):
    3 dni (20 godz.)

    Promocja cenowa! (*)
    5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1758,00 zł netto + VAT)
    7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1721,00 zł netto + VAT)
    Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 21.01.2013 r.
  • Organizator szkolenia:

    Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
    Strażacka 8/90
    20-012 Lublin
    woj. lubelskie
    O firmie Inne oferty firmy
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

W szkoleniu przedstawione zostaną metody negocjacyjne i ulubione taktyki stosowane przez kupców z Europy, Azji i Rosji, które będą praktycznie wykorzystywane podczas symulacji negocjacyjnych.

Celem szkolenia jest:
osiągnięcie sprawności w przygotowaniu się do negocjacji
nabycie umiejętności prawidłowego rozpoznawania struktur organizacyjnych potencjalnych partnerów negocjacyjnych i czynników wpływających na proces podejmowania decyzji oraz zastosowania odpowiednich strategii działania
poznanie procesów negocjacji grupowych cechujące klientów korporacyjnych, budowy zespołów negocjacyjnych i podziału ról taktycznych i merytorycznych.

Szkolenie skierowane jest do:

Do udziału w szkoleniu zapraszamy:
menedżerów zarządzających działami sprzedaży,
członków zarządu,
specjalistów odpowiedzialnych za porozumienia z zagranicznymi partnerami.

Program szkolenia:

1. Etapy negocjacji
planowanie
- jakie są nasze cele?
- z kim będziemy negocjować?
- jaki jest najlepszy termin negocjacji?
- jakie są nasze aspiracje i oferty wyjściowe?
- jakie rezultaty zamierzamy osiągnąć?
- na ilu płaszczyznach będziemy się poruszać?
przygotowanie do negocjacji
- poznanie drugiej strony
- wybór właściwej strategii negocjacyjnej
- opracowanie i analiza możliwych scenariuszy
- opracowanie argumentów
rozpoczęcie negocjacji
- psychologia tworzenia pierwszego wrażenia i kierowanie wrażeniem
- procedury otwarcia negocjacji
- prezentacja ofert
- tworzenie właściwego klimatu negocjacji - wzbudzenie sympatii i zaufania
negocjacje zasadnicze
- kolejność poruszanych problemów
- strategia ustępstw
- wychodzenie z impasu
- ceny graniczne partnerów a wstępna oferta cenowa
- „arabski targ" i inne schematy w negocjacjach cenowych
- odpieranie obiekcji i zastrzeżeń
- argumenty pozacenowe w negocjowaniu cen
zakończenie negocjacji

2. Mechanizmy zachowań społecznych w procesie negocjacji handlowych
wybrane elementy osobowości negocjatora
źródła wiedzy o partnerze
motywy zachowań partnera
ryzyko a osobowość
rola wizerunku negocjatora

3. Trudne sytuacje negocjacyjne
trudni negocjatorzy
manipulowanie emocjami
konflikty negocjacyjne
- źródła
- dynamika i konsekwencje konfliktu
- sposób zachowania się w sytuacji konfliktowej (unikanie, rywalizacja, akomodacja, kompromis, współpraca)
zaufanie stron jako warunek skutecznych negocjacji

4. Jak negocjować z silniejszym partnerem?
reguły i techniki negocjacyjne stosowane przy braku równowagi negocjacyjnej stron
czynniki siły w negocjacjach
jak przygotować BATNA?
typowe techniki presji stosowane przez silniejszego partnera
rozpoznawanie manipulacji w negocjacjach

5. Etykieta biznesu w negocjacjach jako międzynarodowy język kurtuazji
etykieta biznesu a etykieta towarzyska - świadomość różnic
poszerzenie umiejętności interpersonalnych pomocnych w kontaktach służbowych, na przyjęciach z udziałem klientów, gości honorowych
elementy protokołu dyplomatycznego
organizacja spotkań negocjacyjnych

6. Specyfika negocjacji z partnerem zagranicznym
różnice kulturowe w negocjacjach
sposoby porównywania kultur
kulturowe różnice w stylach negocjowania
komunikacja w negocjacjach z uwzględnieniem różnic kulturowych.

Informacje o prelegentach:

Ceniony specjalista w zakresie negocjacji oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Prezes Fundacji Rozwoju Kultury Negocjacji. Współzałożyciel Mazowieckiego Polsko - Amerykańskiego Klubu Przedsiębiorczości, były wiceprezes Klubu Przedsiębiorców Polskich. Ekspert firm konsultingowych, wykładowca polskich i międzynarodowych szkół menedżerskich. Praktyk - przez kilka lat pracował na stanowiskach kierowniczych w przedsiębiorstwach rożnej wielkości. Autor szeregu ekspertyz organizacyjnych, kierownik i wykonawca projektów badawczych i doradczych. Autor kilkunastu opracowań i publikacji naukowych. Przeprowadził liczne szkolenia dla wielu firm polskich i międzynarodowych koncernów.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1850 - zł netto + 23% VAT

Cena zawiera:

zakwaterowanie w pokojach 2-os. do pok. 1-os. dopłata 300 zł + VAT (ograniczona ilość) pełne wyżywienie materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną w karczmie góralskiej

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem.

Szkolenie, kurs: NEGOCJACJE Z ZAGRANICZNYMI PARTNERAMI