Szkolenie

NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie

O szkoleniu

Szkolenie Negocjacje Zakupowe. Profejonalne Szkolenie Kupieckie. Negocjacje zakupowe i negocjowanie warunków zakupu towarów i usług wymaga, tak jak każde inne działanie w przedsiębiorstwie, pełnego profesjonalizmu, zaangażowania i odpowiednio rozwiniętych umiejętności.

Wynik negocjacji zakupowych prowadzonych przez Kupca lub osobę, której powierzono koordynowanie zakupów w firmie, przekłada się bezpośrednio na rentowność przedsiębiorstwa. Choćby z tego powodu warto profesjonalnie przygotować się do spotkań i negocjacji z dostawcami.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest dla pracowników działu zakupów.

Program szkolenia

1. NEGOCJACJE ZAKUPOWE I ZNACZENIE W KOMUNIKACJI Z DOSTAWCĄ

Zdobywanie informacji jako klucz do sukcesu kupca
Błędy w komunikacji z dostawcą a ich wpływ na negocjacje i późniejsze relacje
Wizerunek kupca i jego wpływ na negocjacje zakupowe

2. PROCES NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH

Kluczowe elementy procesu ich wpływ na wynik
Uczestnicy i ich role w procesie
Obszary negocjacji zakupowych

GRA NEGOCJACYJNA – FAZA 1 - OMÓWIENIE MOCNYCH I SŁABYCH STON W PROCESIE NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH
3. UMIEJĘTNOŚĆ WŁAŚCIWEGO PRZYGOTOWANIA SIĘ DO NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH Z DOSTAWCĄ

Moja pozycja zakupowa, a pozycja dostawcy
Ustalenie swoich celów (BATNA, ZOPA , punkt "walk-away")
Możliwe scenariusze negocjacyjne
Dobór możliwie najlepszej strategii i taktyki
Omówienie narzędzi pomocnych w przygotowaniu negocjacji zakupowych

GRA NEGOCJACYJNA - FAZA 2 - PRZYGOTOWANIE SIĘ DO GRY NEGOCJACYJNEJ
4. STRATEGIE NEGOCJACYJNE W ZAKUPACH A RELACJE Z DOSTAWCĄ

W jaki sposób dobierać strategie negocjacyjne w zależności od typu dostawcy (komercyjny ,preferowany, partner, "wąskie gardło")
Zachowania dostawców w zależności od typu relacji (co możemy osiągnąć, a czego powinniśmy się wystrzegać i unikać w negocjacjach)
Trudne relacje z dostawcą, a negocjacje (konflikt z dostawcą ,eskalacja problemu, możliwe drogi wyjścia z impasu)

5. STYL NEGOCJATORA

Jaki jest mój styl i jak go w pełni wykorzystać
Styl negocjatora, a wybór odpowiedniej dla siebie taktyki
Styl "bez klasy", czyli jak sobie radzić w trudnych sytuacjach z dostawcą

GRA NEGOCJACYJNA - FAZA 3 - OMÓWIENIE i PODSUMOWANIE WYNIKÓW
6. KULTURA I JEJ WPŁYW NA PROCES NEGOCJACJI (NEGOCJACJE W AZJI A EUROPIE)

Różnice w przygotowaniu do negocjacji w Europie a Azji
Taktyki stosowane w Azji (rozpoznanie oraz umiejętne wykorzystanie w negocjacjach)
Mentalność, a wpływ na prowadzenie biznesu (wyjaśnienie i interpretacja zachowań oraz sposobów komunikacji z uwzględnieniem różnic pozwalająca na uniknięcie błędów w komunikacji)

Prelegenci

Cytat

Trener - Marcin Mielniczuk


Trener praktyk. Ekspert w zakresie zarządzania zakupami, dostawcami i negocjacji kupieckich. Posiada ponad 8 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu procesami zakupowymi.



W latach 2006 - 2009 związany z Emperia Holding S.A. początkowo, jako Asystent ds. zakupów w Eldorado S.A. zarządzał grupami asortymentowymi w hurtowniach typu cash&carry, nadzorował dystrybucję produktów do sieci sklepów Stokrotka, negocjował warunkihandlowe i ceny zakupu z blisko 40 dostawcami sieci. Następnie Regionalny Menedżer Zakupu odpowiedzialny za zakupy dla wskazywanych grup asortymentowych na rynek, południowej, wschodniej i centralnej Polski. Zajmował się kształtowaniem polityki asortymentowej, doborem dostawców regionalnych i ogólnopolskich oraz prowadzeniem negocjacji handlowych.



W latach 2009 - 2010 pracował na stanowiskach menedżerskich w firmach polskich (Fantasy Park) i niemieckich (SMF Germany GmbH Group / SMF Poland).



Od końca 2010 Kupiec w Aldik Nova Sp. z o.o. (Maxima Grupe) zarządza polityką zakupu i sprzedaży w obrębie siedmiu grup asortymentowych dla całej sieci supermarketów. Jest odpowiedzialny za prowadzenie negocjacji zakupowych, osiągane wyniki zakupowe iwyniki sprzedażowe. Do jego obowiązków należy również ustalanie warunków umów z dostawcami i egzekwowanie warunków współpracy. Zarządza zespołem asystentów handlowych.



Absolwent Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie i studiów podyplomowych na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Trener współpracujący B&O NAVIGATOR.

Gdzie i kiedy

Warszawa 6 - 7 lipca 2020
Centrum Żoliborz

01-552 Warszawa

Plac Inwalidów 10

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 24 - 25 lutego 2014
Centrum Konferencyjne B&O Navigator

03-110 Warszawa

Czarnocińska 31

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 24 - 25 lutego 2014
Centrum Konferencyjne B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

03-110 Warszawa

Czarnocińska 31

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 23 - 24 kwietnia 2012
Centrum Konferencyjne B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

03-257 Warszawa

Echa Leśne 27C

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
netto
1740 PLN
Cena zawiera:
  • Cena szkolenia 2-dniowego zawiera: Uczestnictwo we wszystkich warsztatach podczas całego szkolenia w tym: ćwiczeniach; grach; zadaniach grupowych i indywidualnych; testach; scenkach; burzy mózgów. Materiały szkoleniowe: podręcznik; ćwiczenia; testy; hand-outy. Materiały piśmiennicze: notatnik; długopis. Certyfikat ukończenia szkolenia w ozdobnej ramce. Dwudaniowe obiady w trakcie szkolenia: do wyboru – 2 zupy; 2 drugie dania; 2 surówki. Istnieje możliwość zamówienia posiłku wegetariańskiego Deser: ciasto lub lody w zależności od pory roku Całodzienny serwis kawowy w tym: różne rodzaje ciastek; duży wybór herbat smakowych; kawa rozpuszczalna; kawa z ekspresu; 2 rodzaje soków owocowych; woda z cytryną i miętą. Dodatki: cukier; słodzik; cukier brązowy; mleko Świeże owoce sezonowe
Weź udział

Organizator

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa
Echa Leśne 27C
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w danym szkoleniu prosimy
o wypełnienie formularza zgłoszeniowego lub kontakt telefoniczny.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wiadomość została wysłana!
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa Echa Leśne 27C
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!