NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie
O szkoleniu
Wynik negocjacji zakupowych prowadzonych przez Kupca lub osobę, której powierzono koordynowanie zakupów w firmie, przekłada się bezpośrednio na rentowność przedsiębiorstwa. Choćby z tego powodu warto profesjonalnie przygotować się do spotkań i negocjacji z dostawcami.
Szkolenie skierowane jest dla pracowników działu zakupów.
Program szkolenia
1. NEGOCJACJE ZAKUPOWE I ZNACZENIE W KOMUNIKACJI Z DOSTAWCĄ
Zdobywanie informacji jako klucz do sukcesu kupca
Błędy w komunikacji z dostawcą a ich wpływ na negocjacje i późniejsze relacje
Wizerunek kupca i jego wpływ na negocjacje zakupowe
2. PROCES NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH
Kluczowe elementy procesu ich wpływ na wynik
Uczestnicy i ich role w procesie
Obszary negocjacji zakupowych
GRA NEGOCJACYJNA – FAZA 1 - OMÓWIENIE MOCNYCH I SŁABYCH STON W PROCESIE NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH
3. UMIEJĘTNOŚĆ WŁAŚCIWEGO PRZYGOTOWANIA SIĘ DO NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH Z DOSTAWCĄ
Moja pozycja zakupowa, a pozycja dostawcy
Ustalenie swoich celów (BATNA, ZOPA , punkt "walk-away")
Możliwe scenariusze negocjacyjne
Dobór możliwie najlepszej strategii i taktyki
Omówienie narzędzi pomocnych w przygotowaniu negocjacji zakupowych
GRA NEGOCJACYJNA - FAZA 2 - PRZYGOTOWANIE SIĘ DO GRY NEGOCJACYJNEJ
4. STRATEGIE NEGOCJACYJNE W ZAKUPACH A RELACJE Z DOSTAWCĄ
W jaki sposób dobierać strategie negocjacyjne w zależności od typu dostawcy (komercyjny ,preferowany, partner, "wąskie gardło")
Zachowania dostawców w zależności od typu relacji (co możemy osiągnąć, a czego powinniśmy się wystrzegać i unikać w negocjacjach)
Trudne relacje z dostawcą, a negocjacje (konflikt z dostawcą ,eskalacja problemu, możliwe drogi wyjścia z impasu)
5. STYL NEGOCJATORA
Jaki jest mój styl i jak go w pełni wykorzystać
Styl negocjatora, a wybór odpowiedniej dla siebie taktyki
Styl "bez klasy", czyli jak sobie radzić w trudnych sytuacjach z dostawcą
GRA NEGOCJACYJNA - FAZA 3 - OMÓWIENIE i PODSUMOWANIE WYNIKÓW
6. KULTURA I JEJ WPŁYW NA PROCES NEGOCJACJI (NEGOCJACJE W AZJI A EUROPIE)
Różnice w przygotowaniu do negocjacji w Europie a Azji
Taktyki stosowane w Azji (rozpoznanie oraz umiejętne wykorzystanie w negocjacjach)
Mentalność, a wpływ na prowadzenie biznesu (wyjaśnienie i interpretacja zachowań oraz sposobów komunikacji z uwzględnieniem różnic pozwalająca na uniknięcie błędów w komunikacji)
Prelegenci


Trener - Marcin Mielniczuk
Trener praktyk. Ekspert w zakresie zarządzania zakupami, dostawcami i negocjacji kupieckich. Posiada ponad 8 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu procesami zakupowymi.
W latach 2006 - 2009 związany z Emperia Holding S.A. początkowo, jako Asystent ds. zakupów w Eldorado S.A. zarządzał grupami asortymentowymi w hurtowniach typu cash&carry, nadzorował dystrybucję produktów do sieci sklepów Stokrotka, negocjował warunkihandlowe i ceny zakupu z blisko 40 dostawcami sieci. Następnie Regionalny Menedżer Zakupu odpowiedzialny za zakupy dla wskazywanych grup asortymentowych na rynek, południowej, wschodniej i centralnej Polski. Zajmował się kształtowaniem polityki asortymentowej, doborem dostawców regionalnych i ogólnopolskich oraz prowadzeniem negocjacji handlowych.
W latach 2009 - 2010 pracował na stanowiskach menedżerskich w firmach polskich (Fantasy Park) i niemieckich (SMF Germany GmbH Group / SMF Poland).
Od końca 2010 Kupiec w Aldik Nova Sp. z o.o. (Maxima Grupe) zarządza polityką zakupu i sprzedaży w obrębie siedmiu grup asortymentowych dla całej sieci supermarketów. Jest odpowiedzialny za prowadzenie negocjacji zakupowych, osiągane wyniki zakupowe iwyniki sprzedażowe. Do jego obowiązków należy również ustalanie warunków umów z dostawcami i egzekwowanie warunków współpracy. Zarządza zespołem asystentów handlowych.
Absolwent Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie i studiów podyplomowych na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Trener współpracujący B&O NAVIGATOR.
Weź udział
- Cena szkolenia 2-dniowego zawiera: Uczestnictwo we wszystkich warsztatach podczas całego szkolenia w tym: ćwiczeniach; grach; zadaniach grupowych i indywidualnych; testach; scenkach; burzy mózgów. Materiały szkoleniowe: podręcznik; ćwiczenia; testy; hand-outy. Materiały piśmiennicze: notatnik; długopis. Certyfikat ukończenia szkolenia w ozdobnej ramce. Dwudaniowe obiady w trakcie szkolenia: do wyboru – 2 zupy; 2 drugie dania; 2 surówki. Istnieje możliwość zamówienia posiłku wegetariańskiego Deser: ciasto lub lody w zależności od pory roku Całodzienny serwis kawowy w tym: różne rodzaje ciastek; duży wybór herbat smakowych; kawa rozpuszczalna; kawa z ekspresu; 2 rodzaje soków owocowych; woda z cytryną i miętą. Dodatki: cukier; słodzik; cukier brązowy; mleko Świeże owoce sezonowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w danym szkoleniu prosimy
o wypełnienie formularza zgłoszeniowego lub kontakt telefoniczny.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
