Neuromarketing

O szkoleniu

Tradycyjnie rozumiany marketing stanowiący odpowiedź na potrzeby klienta bezpowrotnie odszedł do przeszłości. Dzisiejszy marketing nie odpowiada na potrzeby, lecz dąży do tego, by je wykreować.
Skuteczne tworzenie i uświadamianie klientom ich potencjalnych potrzeb nie przyniesie oczekiwanych rezultatów bez zrozumienia mechanizmów mózgowych, które kryją się za ludzkimi preferencjami, upodobaniami, ocenami i przede wszystkim – za podejmowaniem decyzji.
Neuromarketing to połączenie najnowszej wiedzy o mózgu człowieka z działaniami sprzedażowo-reklamowymi.
Warsztat jest przystępnem przełożeniem wyników badań naukowych z zakresu neuromarketingu i neuroekonomii na praktykę marketingową. Aby marketing był bardziej efektywny i trafny.

Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści dla uczestnika:

  1. Poznanie nowoczesnej odsłony marketingu opartego na współczesnej wiedzy o mózgu człowieka
  2. Zrozumienie funkcjonowania mózgowych ośrodków podejmowania decyzji – w tym decyzji zakupowych
  3. Rozróżnianie wybranych aparatur biometrycznych z wiedzą na temat ich potencjalnego zastosowania w badaniach klientów
  4. Praktyczne wykorzystanie wiedzy o układzie pamięci i mechanizmach generowania emocji w działaniach marketingowych
  5. Umiejętność zaprojektowania działań marketingowych w oparciu o procesy przetwarzania informacji zmysłowych przez mózg
  6. Zdolność zastosowania informacji na temat pierwotnych potrzeb ludzkiego mózgu w konstruowaniu narracji handlowych
  7. Przećwiczenie wybranych narzędzi badania potrzeb klientów
  8. Wykorzystywanie „mapy mózgu klienta” w praktyce
  9. Identyfikowanie błędów poznawczych i zdolność przeciwdziałania im w działaniach marketingowych

Korzyści z poznania zasad neuromarketingu dla Twojej firmy:

  • Przekonanie konsumentów do zakupu produktu lub usługi
  • Pogłębienie relacji na linii marka-konsument
  • Sprawdzenie skuteczności wprowadzonych innowacji i zmian
  • Tworzenie lepszych komunikatów marketingowych i reklamowych działających na klienta
Kto powinien wziąć udział?
  • Specjalistów i managerów marketingu
  • Pracowników agencji reklamowych i marketingowych
  • Specjalistów działu sprzedaży oraz merchandisingu i visual merchandisi

Program szkolenia

Neuromarketing. Jak wpływać na decyzje zakupowe klientów

PROGRAM SZKOLENIA 

MODUŁ 1. MÓZG I MARKETING NOWEJ GENERACJI

  1. Tradycja czy nowoczesność? Marketing a neuromarketing
  2. Zdrowy (nie)rozsądek? Homo oeconomicus vs homo neurobiologicus
  3. Pod sklepieniem. Przegląd metod badania aktywności mózgu i ich przydatność w marketingu
  4. W centrum wydarzeń. Mózg zakupowy i ośrodki decyzyjne
  5. Mały histeryk i wrażliwy siłacz. Wpływ emocji na wybór produktu
  6. Halo, tu baza! Poczucie bezpieczeństwa jako potrzeba pierwotna

MODUŁ 2. BŁĘDY POZNAWCZE MARKETERA, HANDLOWCA I KLIENTA

  1. Rozważny żółw i impulsywny tygrys. Dwa systemy podejmowania decyzji według Daniela Kahnemana
  2. Białe jest białe. Efekt podobieństwa i jego pułapki
  3. Im szybciej tym… gorzej. Dostępność umysłowa w dokonywaniu zakupów
  4. A więc jest tak jak myślałem. Zjawisko zakotwiczenia i dostosowania w postawie klientów
  5. Szklanka do połowy pełna. Ramy interpretacyjne odbiorcy komunikatu sprzedażowego

MODUŁ 3. ROLA ZMYSŁÓW W PODEJMOWANIU DECYZJI ZAKUPOWYCH

  1. Uczta dla zmysłów. Mechanizmy percepcji, zniekształceń i ich rola w postrzeganiu dóbr
  2. Jak w kalejdoskopie. Symbolika wybranych kolorów wykorzystywanych w kampaniach reklamowych
  3. Pepsi czy Cola? Zjawisko wyboru opartego na smaku i marce
  4. Rozcięte gardło i zgniłe płuca. Poziom skuteczności działań antymarketingowych
  5. Wiem, co myślisz! Test Utajonych Skojarzeń
  6. Bo to, co nas podnieca…. Aktualność zjawiska sex sells w marketingu
  7. Trochę kultury. Jak utarte społecznie wzorce wpływają na podejmowanie decyzji zakupowych przez jednostki

Dodatkowy bonus dla klientów:

„Mapa mózgu klienta” – wizualne narzędzie budowania rozwiązań neuromarketingowych

Czas trwania

2 dni, 9:00 - 16:00

Prelegenci

Psycholog biznesu i marketingu. Ekspert w dziedzinie neuromarketingu, autor artykułów marketingowych z tego tematu. Doktor nauk społecznych w dyscyplinie psychologii oraz doktor nauk o zdrowiu. Autor programów szkoleń i studiów z zakresu psychologii stosowanej w zarządzaniu, marketingu, edukacji i terapii. Dyrektor Instytutu Psychologii i Zarządzania Collegium Humanum w Poznaniu. Autor książek i artykułów związanych z neuronauką oraz psychologią rozwoju osobistego i zawodowego człowieka. Prelegent konferencji naukowych i branżowych o zasięgu krajowym i międzynarodowym.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie Online Platforma Clickmeeting

Rejestracja

990
cena netto + 23% VAT
960
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 990 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
Dostępne zniżki:
  • 4.04% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 9.09% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
32 profesjonalne szkolenia z marketingu i reklamy. Trenerzy eksperci i praktycy. Kilka tysięcy przeszkolonych firm. Organizujemy szkolenia otwarte i zamknięte / in company.
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Szkolenie możesz zamówić w Akademii Marketingu Atrium:
https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/neuromarketing/

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa al. Jana Pawła II 27
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!