O szkoleniu
Tradycyjnie rozumiany marketing stanowiący odpowiedź na potrzeby klienta bezpowrotnie odszedł do przeszłości. Dzisiejszy marketing nie odpowiada na potrzeby, lecz dąży do tego, by je wykreować.
Skuteczne tworzenie i uświadamianie klientom ich potencjalnych potrzeb nie przyniesie oczekiwanych rezultatów bez zrozumienia mechanizmów mózgowych, które kryją się za ludzkimi preferencjami, upodobaniami, ocenami i przede wszystkim – za podejmowaniem decyzji.
Neuromarketing to połączenie najnowszej wiedzy o mózgu człowieka z działaniami sprzedażowo-reklamowymi.
Warsztat jest przystępnem przełożeniem wyników badań naukowych z zakresu neuromarketingu i neuroekonomii na praktykę marketingową. Aby marketing był bardziej efektywny i trafny.
Korzyści dla uczestnika:
- Poznanie nowoczesnej odsłony marketingu opartego na współczesnej wiedzy o mózgu człowieka
- Zrozumienie funkcjonowania mózgowych ośrodków podejmowania decyzji – w tym decyzji zakupowych
- Rozróżnianie wybranych aparatur biometrycznych z wiedzą na temat ich potencjalnego zastosowania w badaniach klientów
- Praktyczne wykorzystanie wiedzy o układzie pamięci i mechanizmach generowania emocji w działaniach marketingowych
- Umiejętność zaprojektowania działań marketingowych w oparciu o procesy przetwarzania informacji zmysłowych przez mózg
- Zdolność zastosowania informacji na temat pierwotnych potrzeb ludzkiego mózgu w konstruowaniu narracji handlowych
- Przećwiczenie wybranych narzędzi badania potrzeb klientów
- Wykorzystywanie „mapy mózgu klienta” w praktyce
- Identyfikowanie błędów poznawczych i zdolność przeciwdziałania im w działaniach marketingowych
Korzyści z poznania zasad neuromarketingu dla Twojej firmy:
- Przekonanie konsumentów do zakupu produktu lub usługi
- Pogłębienie relacji na linii marka-konsument
- Sprawdzenie skuteczności wprowadzonych innowacji i zmian
- Tworzenie lepszych komunikatów marketingowych i reklamowych działających na klienta
- Specjalistów i managerów marketingu
- Pracowników agencji reklamowych i marketingowych
- Specjalistów działu sprzedaży oraz merchandisingu i visual merchandisi
Program szkolenia
Neuromarketing. Jak wpływać na decyzje zakupowe klientów
PROGRAM SZKOLENIA
MODUŁ 1. MÓZG I MARKETING NOWEJ GENERACJI
- Tradycja czy nowoczesność? Marketing a neuromarketing
- Zdrowy (nie)rozsądek? Homo oeconomicus vs homo neurobiologicus
- Pod sklepieniem. Przegląd metod badania aktywności mózgu i ich przydatność w marketingu
- W centrum wydarzeń. Mózg zakupowy i ośrodki decyzyjne
- Mały histeryk i wrażliwy siłacz. Wpływ emocji na wybór produktu
- Halo, tu baza! Poczucie bezpieczeństwa jako potrzeba pierwotna
MODUŁ 2. BŁĘDY POZNAWCZE MARKETERA, HANDLOWCA I KLIENTA
- Rozważny żółw i impulsywny tygrys. Dwa systemy podejmowania decyzji według Daniela Kahnemana
- Białe jest białe. Efekt podobieństwa i jego pułapki
- Im szybciej tym… gorzej. Dostępność umysłowa w dokonywaniu zakupów
- A więc jest tak jak myślałem. Zjawisko zakotwiczenia i dostosowania w postawie klientów
- Szklanka do połowy pełna. Ramy interpretacyjne odbiorcy komunikatu sprzedażowego
MODUŁ 3. ROLA ZMYSŁÓW W PODEJMOWANIU DECYZJI ZAKUPOWYCH
- Uczta dla zmysłów. Mechanizmy percepcji, zniekształceń i ich rola w postrzeganiu dóbr
- Jak w kalejdoskopie. Symbolika wybranych kolorów wykorzystywanych w kampaniach reklamowych
- Pepsi czy Cola? Zjawisko wyboru opartego na smaku i marce
- Rozcięte gardło i zgniłe płuca. Poziom skuteczności działań antymarketingowych
- Wiem, co myślisz! Test Utajonych Skojarzeń
- Bo to, co nas podnieca…. Aktualność zjawiska sex sells w marketingu
- Trochę kultury. Jak utarte społecznie wzorce wpływają na podejmowanie decyzji zakupowych przez jednostki
Dodatkowy bonus dla klientów:
„Mapa mózgu klienta” – wizualne narzędzie budowania rozwiązań neuromarketingowych
Czas trwania
2 dni, 9:00 - 16:00
Prelegenci
Psycholog biznesu i marketingu. Ekspert w dziedzinie neuromarketingu, autor artykułów marketingowych z tego tematu. Doktor nauk społecznych w dyscyplinie psychologii oraz doktor nauk o zdrowiu. Autor programów szkoleń i studiów z zakresu psychologii stosowanej w zarządzaniu, marketingu, edukacji i terapii. Dyrektor Instytutu Psychologii i Zarządzania Collegium Humanum w Poznaniu. Autor książek i artykułów związanych z neuronauką oraz psychologią rozwoju osobistego i zawodowego człowieka. Prelegent konferencji naukowych i branżowych o zasięgu krajowym i międzynarodowym.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 990 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
- 4.04% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 9.09% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Szkolenie możesz zamówić w Akademii Marketingu Atrium:
https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/neuromarketing/
Masz pytania? Napisz do nas
