Szkolenie

NLP - zastosowanie metaprogramów w sprzedaży

O szkoleniu

NLP w sprzedaży i marketingu to kurs o tym, jak wpływamy na klienta i jego decyzje o zakupie oraz o tym, jak sami podejmujemy decyzje i jakim wpływom ulegamy. NLP uczy narzędzi nowych, o wysokim stopniu wtajemniczenia, dzięki którym wielu ludzi na świecie osiągnęło wyjątkowe efekty w sprzedawaniu, negocjowaniu, windykowaniu... Jednak ten kurs jest nie tylko o samej sprzedaży, jest również o tym, co „niewidoczne dla oczu”, o Tobie, Twoim nastawieniu i motywacji, przekonaniach i wartościach...

Celem szkolenia jest:
Nauka o NLP, czyli o nowych narzędziach, o wysokim stopniu wtajemniczenia, dzięki którym wielu ludzi na świecie osiągnęło wyjątkowe efekty w sprzedawaniu, negocjowaniu, windykowaniu... Jednak ten kurs jest nie tylko o samej sprzedaży, jest również o tym, co „niewidoczne dla oczu”, o Tobie, Twoim nastawieniu i motywacji, przekonaniach i wartościach...
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane jest do:
Osób współpracujących z klientami korporacyjnymi i detalicznymi oraz pracowników zajmujących się pozyskiwaniem Klientów, a także do przedstawicieli handlowych, czyli do wszystkich, którzy mają do czynienia ze sprzedażą. Jednak poruszane są na nim tak ciekawe zagadnienia, że każdy, kto chce się dowiedzieć czegoś bliższego o NLP, może w nim wziąć udział.

Program szkolenia

Program szkolenia obejmuj następujące zagadnienia:
1. Techniki budowania pozytywnego nastawienia podczas wizyty handlowej.

· Praktyczne wykorzystanie zmiany submodalności do zmiany emocji „na życzenie”.

· Zmiana struktury i stanu emocjonalnego po nieudanej transakcji.

2. Nawiązanie kontaktu podczas wizyty handlowej.

· Dopasowanie i prowadzenie klienta w celu zwiększenia kontroli nad sytuacją.

· Zrywanie i odbudowywanie kontaktu w celu zwiększenia chłonności uwagi klienta.

3. Jak rozpoznać dominujący system reprezentacji klienta (ruchy gałek ocznych, postawa ciała, ton głosu i sposób mówienia, predykaty słowne)

4. Aktywne słuchanie klienta.

Sprzedawanie produktu za pomocą zadawania pytań.

5. Rola przekonań wspierających i ograniczających w codziennej pracy sprzedawcy.

Rozpoznawanie własnych wspierających i ograniczających przekonań oraz ich wpływ na osiągane rezultaty. Zamiana przekonań ograniczających na wspierające za pomocą narzędzi NLP (poziomy logiczne).

6. Umiejętność mówienia w sposób zrozumiały, czyli dopasowanie informacji słownej do sposobu myślenia klienta.

· Zwiększanie skuteczności sprzedaży poprzez stosowanie predykatów słownych preferowanych przez klienta

7. Metaprogramy - jak klient podejmuje decyzję o zakupie

· rozpoznawanie metaprogramów poprzez język i zachowanie w celu zwiększenia efektywności wpływu na motywację rozmówcy

· proaktywność i reaktywność rozmówcy

· koncentracja na celach i problemach

· autorytet zewnętrzny i wewnętrzny

· motywowanie w oparciu o metaprogram na opcje i procedury

· ogólny i szczegółowy metaprogram komunikowania się z ludźmi

· Sprzedaż zaawansowana przy pomocy odpowiednich metaprogramów

8. Zastosowanie języka metamodelu w procesie sprzedawania. Unikanie pułapek językowych stosowanych przez klienta.

· Zadawanie pytań doprecyzowujących w celu zmiany nastawienia klienta do produktu / usługi.

· Formułowanie wypowiedzi z ukrytymi założeniami, jako narzędzie perswazji.

· Ważne słowa: ale, nie i spróbuj.

9. Trzy pozycje percepcyjne - technika oglądania transakcji „oczyma klienta” i „neutralnego obserwatora”.

Czas trwania

9.30 - 16.00

Prelegenci

Cytat
Ekspert.

Gdzie i kiedy

Warszawa 21 - 22 listopada 2011
Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

00-594 Warszawa

Belwederska 46/50

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
Udział 1 osoby - 1490 zł + VAT
1490 PLN
Cena zawiera:
  • Udział w dwudniowych warsztatach w Warszawie, materiały szkoleniowe, poczęstunek podczas przerw kawowych (kawa, herbata, woda mineralna i ciasteczka), obiad w każdym dniu szkolenia (2 dania), certyfikaty.
Weź udział

Organizator

Competitive Skills Sp. z o.o.
02-942 Warszawa
ul. Konstancińska 2
woj. mazowieckie
Competitive Skills działa na polskim rynku od 2006 roku świadcząc profesjonalne usługi dla biznesu, w tym szkolenia i projekty doradcze. Naszymi Klientami są zarówno największe międzynarodowe korporacje jak również firmy z sektora MSP i urzędy państw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunkiem udziału w szkoleniu jest formalne zgłoszenie za pomocą formularza dostępnego na stronie: www.competitiveskills.pl
Płatności nalezy dokonać przed szkoleniem. W przypadku, gdy procedury Klienta mówią inaczej, termin płatności ustalany jest w trybie indywidualnym.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Competitive Skills Sp. z o.o.
02-942 Warszawa ul. Konstancińska 2
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!