O szkoleniu
Szkolenie otwarte
Kto powinien wziąć udział?
Wszystkich zainteresowanych tematyką szkolenia
Program szkolenia
Geneza, zakres i ciężar gatunkowy zmian w prawie konsumenckim oraz w dziedzinie rękojmi za wady
Co to są umowy zawierane w okolicznościach nietypowych? (poza lokalem przedsiębiorstwa i na odległość)
Rozszerzenie obowiązków informacyjnych względem konsumenta oraz sposób ich wypełnienia (pojęcie trwałego nośnika; sankcje za niedochowanie tych obowiązków)
Profilaktyka nieuczciwych praktyk rynkowych w przedsiębiorstwie (kodeksy dobrych praktyk)
O czym każdy telemarketer (i jego szef) wiedzieć powinien?
Wymogi prawne wobec organizatorów sprzedaży „na pokazach”
Przesłanki, termin i sposób wykonania przez konsumenta prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa oraz obowiązki przedsiębiorcy z tym związane
Rozliczenie kosztów przesyłek w związku z konsumenckim odstąpieniem od umowy
Konsumenckie prawo odstąpienia od umowy a zużycie towaru
Wymogi informacyjne i prawo odstąpienia przy umowach dotyczących usług finansowych, zawieranych na odległość
Definicja konsumenta
Kto ponosi ryzyko uszkodzenia towaru w trakcie przewozu?
Nowa definicja wady fizycznej oparta na niezgodności z umową
Obniżenie ceny, odstąpienie od umowy, wymiana towaru na nowy wolny od wad, naprawa - z których uprawnień może korzystać kupujący w ramach rękojmi, kiedy i w jakiej kolejności?
Terminy realizacji uprawnień z rękojmi
Skutki udzielenia gwarancji, możliwość kształtowania obowiązków gwaranta
Prawidłowy przebieg postępowania reklamacyjnego
Właściwy regulamin sprzedaży – czyli dlaczego metoda „kopiuj-wklej” nie popłaca?
Część warsztatowa: odpowiedź na kłopotliwą reklamację (praca w grupach)
Wpływ przestrzegania standardów ochrony konsumenta na rynkowy wizerunek przedsiębiorcy
Dyskusja, pytania uczestników
Co to są umowy zawierane w okolicznościach nietypowych? (poza lokalem przedsiębiorstwa i na odległość)
Rozszerzenie obowiązków informacyjnych względem konsumenta oraz sposób ich wypełnienia (pojęcie trwałego nośnika; sankcje za niedochowanie tych obowiązków)
Profilaktyka nieuczciwych praktyk rynkowych w przedsiębiorstwie (kodeksy dobrych praktyk)
O czym każdy telemarketer (i jego szef) wiedzieć powinien?
Wymogi prawne wobec organizatorów sprzedaży „na pokazach”
Przesłanki, termin i sposób wykonania przez konsumenta prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa oraz obowiązki przedsiębiorcy z tym związane
Rozliczenie kosztów przesyłek w związku z konsumenckim odstąpieniem od umowy
Konsumenckie prawo odstąpienia od umowy a zużycie towaru
Wymogi informacyjne i prawo odstąpienia przy umowach dotyczących usług finansowych, zawieranych na odległość
Definicja konsumenta
Kto ponosi ryzyko uszkodzenia towaru w trakcie przewozu?
Nowa definicja wady fizycznej oparta na niezgodności z umową
Obniżenie ceny, odstąpienie od umowy, wymiana towaru na nowy wolny od wad, naprawa - z których uprawnień może korzystać kupujący w ramach rękojmi, kiedy i w jakiej kolejności?
Terminy realizacji uprawnień z rękojmi
Skutki udzielenia gwarancji, możliwość kształtowania obowiązków gwaranta
Prawidłowy przebieg postępowania reklamacyjnego
Właściwy regulamin sprzedaży – czyli dlaczego metoda „kopiuj-wklej” nie popłaca?
Część warsztatowa: odpowiedź na kłopotliwą reklamację (praca w grupach)
Wpływ przestrzegania standardów ochrony konsumenta na rynkowy wizerunek przedsiębiorcy
Dyskusja, pytania uczestników
Czas trwania
8h lekcyjnych
Prelegenci

Przemysław Olek - prawnik, praktyk z 10 letnim doświadczeniem zawodowym w prawie cywilnym, handlowym i konsumenckim. Absolwent studiów doktoranckich na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, przygotowujący się do obrony pracy doktorskiej z dziedziny prawa cywilnego w ramach otwartego przewodu doktorskiego. Posiada dorobek naukowy (publikacje) z dziedziny rękojmi, sprzedaży konsumenckiej i niezgodności z umową. Legitymuje się doświadczeniem w zakresie opracowania i prowadzenia szkoleń z tematyki obsługi reklamacji dla gestorów sklepów sieciowych z branży wystroju wnętrz. Na zasadzie outosourcingu obsługi prawnej opracowuje zagadnienia z dziedziny „compliance” na potrzeby banków, głównie na płaszczyźnie wzorców umownych w obrocie konsumenckim oraz profilaktyki nieuczciwych praktyk rynkowych. Autor bloga popularnonaukowego PrawoB2C.pl, poświęconego prawnym aspektom e -biznesu, reklamacjom oraz standardom ochrony konsumenta.
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
n
32
zł
Cena zawiera:
- Udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Cena 2
n
32
zł
Cena zawiera:
- Udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator
EDUTAG
43-100 Tychy
Lwa Tołstoja 60 lok. 36
woj. śląskie
Więcej informacji na stronie www.edutag.pl
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie zgłoszenia.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
EDUTAG
43-100 Tychy
Lwa Tołstoja 60 lok. 36