Szkolenie

Nowelizacja Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ogłoszona 13 lipca 2016 roku - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem (wyżywienie i zakwaterowanie w cenie szkolenia).

O szkoleniu

Cel szkolenia:
Celem szkolenie jest przekazanie Uczestnikom wiedzy niezbędnej do prawidłowego przygotowywania i prowadzenia postepowań o udzielenie zamówień publicznych. Nowelizacja Ustawy związana z implementacją Dyrektywy 2014/24/UE i Dyrektywy 2014/25/UE -wprowadza istotne zmiany w dotychczasowej praktyce udzielania zamówień publicznych.
W toku szkolenia omówione zostaną zmiany przepisów będące skutkiem nowelizacji. Uczestnicy szkolenia w czasie zajęć praktycznych dokonają analizy przykładowej (starej) dokumentacji postępowania przetargowego i uzupełnią (zmienią) treść jej zapisów dostosowując ją do stanu prawnego wynikającego z nowelizacji Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Udział w szkoleniu pozwoli Uczestnikom na zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie opracowywania dokumentacji przetargowej.

Korzyści dla uczestników:
-Udział w szkoleniu pozwoli Uczestnikom dostosować swoją wiedzę i umiejętności do nowego stanu prawnego.
-Możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z ekspertem w dziedzinie zamówień publicznych.
-Ciekawe materiały szkoleniowe.
-Uzyskanie kompleksowej wiedzy w zakresie Prawa zamówień publicznych.
-Nauka praktycznych umiejętności stosowania przepisów.
-Zaletą szkolenia jest możliwość spotkania i wymiany doświadczeń z przedstawicielami różnorodnych instytucji realizującymi projekty w bliskim dla uczestników środowisku.
Kto powinien wziąć udział?
Grupa docelowa:

Program szkolenia przygotowany został z myślą o osobach, które chcą dostosować swoją wiedzę i umiejętności do nowego stanu prawnego.
Grupa docelowa:
-pracownicy wydziałów zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego i administracji rządowej;
-specjaliści ds. zamówień publicznych zatrudnieni w jednostkach służby zdrowia, szkolnictwie, służbach mundurowych, wymiarze sprawiedliwości, ośrodkach pomocy społecznej, urzędach pracy;
-przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego;
-przedstawiciele administracji rządowej;
-pracownicy firm i przedsiębiorstw będących Wykonawcami zamówień publicznych;
-pracownicy firm i przedsiębiorstw zamierzających zdobywać kontrakty w ramach zamówień publicznych;
-wszystkie osoby pragnące zdobyć kompleksową i aktualną wiedzę na temat funkcjonowania systemu zamówień publicznych.

Program szkolenia

|Program szkolenia jest własnością intelektualną SEMPER i przetwarzanie go dla celów komercyjnych bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.|
PROGRAM SZKOLENIA BĘDZIE ODPOWIEDNIO ZAKTUALIZOWANY I REALIZOWANY ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM W DNIU SZKOLENIA STANEM PRAWNYM.

1. Cele i ogólne kierunki zmian w ustawie Prawo zamówień.

2. Nowe wyłączenia obowiązku stosowania ustawy.

3. Dokumentacja Zamawiającego dot. zamówień publicznych.
- Plan zamówień na rok finansowy;
- Rejestr zamówień – podstawa sporządzania sprawozdania rocznego o udzielonych zamówieniach publicznych oraz sprawozdania dot. stosowania klauzul społecznych
- Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8 Ustawy – Prawo zamówień publicznych;
- Protokół postępowania.
Moduł ćwiczeniowy - omówienie i wypełnianie rejestru zamówień i sprawozdania rocznego.

4. Wartość zamówienia
- Nowa wartość euro dla zamówień publicznych;
- Progi kwotowe zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej;
- Znaczenie progów kwotowych przy wyborze procedury – omówienie procedur: “bez stosowania ustawy”; „krajowej” (BZP); „uproszczonej” (BIP)” ; „unijnej” (Dz.Urz.UE;
- Konsekwencje nieprawidłowego określenia wartości zamówienia.

5. Przygotowanie i wszczęcie postepowania
- Kiedy Komisja przetargowa a kiedy Zespół;
- Opracowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: nowe zasady sporządzania opisu przedmiotu; wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę – kiedy i kogo; aspekty społeczne – zatrudnienie osób społecznie marginalizowanych; wymaganie posiadania „oznakowania” przedmiotu zamówienia.
- Ogłoszenie o zamówieniu – możliwość wprowadzenia informacji fakultatywnych; zamówienia mieszane – zasady kwalifikacji
- Warunki udziału i podstawy wykluczenia - sposób dokumentowania spełnienia - Oświadczenie o spełnieniu warunków albo Jednolity Europejski Dokument Zamówienia; zmiany w katalogu podstaw wykluczenia - podział na obligatoryjne i fakultatywne; „samooczyszczenie wykonawcy”; Dokumentowanie spełnienia warunków przez wykonawców występujących wspólnie i korzystających z zasobów innych podmiotów; podwykonawstwo a udostepnienie zasobów; odpowiedzialność za nieudostępnienie zasobów.
- Zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi – odmienny sposób udzielanie;
- Zamówienia w trybie „z wolnej ręki” – zmiana przesłanek stosowania; zamówienia „in hause”.
Moduł ćwiczeniowy : konstruowanie zapisów SIWZ zgodnych nowelizacją przepisów.

6. Badanie, ocena i wybór najkorzystniejszej oferty, powiadomienie o wyniku postępowania, środki ochrony prawnej
- Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej – kryterium najniższej ceny kiedy; kryterium kosztu cyklu życia;
- Wybór oferty przed oceną spełnienia warunków udziału;
- Treść powiadomienia o wyniku postepowania;
- Odwołanie poniżej progu „unijnego” – rozszerzenie katalogu czynności podlegających zaskarżeniu; przesłanki umorzenia postępowania odwoławczego.

7. Umowy w zamówieniach publicznych
- Rodzaje umów – na dostawy , usługi oraz roboty budowlane - specyfika umów na roboty budowlane: nadrzędność projektu nad innymi elementami dokumentacji; solidarność zapłaty wynagrodzenia podwykonawcom;
- zmiana treści umów – aneksowanie w przypadku zmian niemożliwych do przewidzenia i zmian nieistotnych;
- zmiany treści umowy;
- rozwiązywanie umowy.
Moduł ćwiczeniowy: konstruowanie zapisów umowy zgodnych z treścią nowelizacji

8. Podsumowanie szkolenia – panel dyskusyjny nt. zagadnień zgłoszonych przez uczestników a wykraczających poza tematykę szkolenia.


Inwestycja:
1990 zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Koszt uczestnictwa w szkoleniu obejmuje również:
3 noclegi w Zakopanem w pokoju 2-osobowym (za dopłatą 350 zł możliwość rezerwacji pokoju 1-osobowego)
pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu
możliwość korzystania z atrakcji oferowanych przez hotel (basen, sauna)
dostęp do bezprzewodowego internetu na terenie całego Hotelu.
Dodatkowe informacje dotyczące warunków finansowych:
1690 zł netto - udział w szkoleniu bez zakwaterowania (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat, przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad w każdym dniu szkolenia);
1990 zł netto - udział w szkoleniu wraz z zakwaterowaniem w pokoju 2-osobowym (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat, pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu);
2340 zł netto - udział w szkoleniu wraz z zakwaterowaniem w pokoju 1-osobowym (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat, pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu).

Zgłoszenie:
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).
FORMULARZ ZGŁOSZENIA

UZUPEŁNIJ FORMULARZ ONLINE: formularz zgłoszenia online

POBIERZ KARTĘ ZGŁOSZENIA PDF: karta zgłoszenia do pobrania
OŚWIADCZENIE DOT. PODATKU VAT

POBIERZ OŚWIADCZENIE: oświadczenie do pobrania
Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Kontakt:
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. (61) 8 102 194
tel. (61) 6 115 034
tel. 508 393 926
fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

POLITYKA RABATOWA
Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.

Uwaga:
Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pllub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.

Czas trwania

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Szczegółowa agenda wydarzenia:
Dzień I :
Przyjazd do hotelu i zakwaterowanie uczestników (doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16.00).
Kolacja.
Czas wolny (basen, sauna, zwiedzanie okolicy).

Dzień II :
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 10.00-18.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
Czas wolny (basen, sauna, zwiedzanie okolicy).
Kolacja.

Dzień III :
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 09.00-17.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.

Dzień IV:
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 09.00-17.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
Podsumowanie wydarzenia.

Prelegenci

Cytat
Trener:

Andrzej Łukaszewicz
Specjalizacja trenerska:
Od kilkunastu lat jest praktykiem w dziedzinie zamówień publicznych. Doktorant i wykładowca uczelni wyższych. Jest autorem wielu publikacji z zakresu prawa zamówień publicznych. Prowadzi szkolenia zarówno dla zamawiających, jak i wykonawców. Konsultant Polskiego Związku Rzeczoznawców Zamówień Publicznych.
Od 1998 r. związany jest z rynkiem zamówień publicznych. Karierę zawodową rozpoczął na stanowisku specjalisty ds. zamówień publicznych. Aktualnie przeprowadza postępowania od strony wykonawcy, działając na rzecz kilkunastu firm oraz od strony zamawiającego. Doświadczony szkoleniowiec z zakresu zamówień publicznych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu zamówień publicznych na WSB Poznań, Politechnice Poznańskiej oraz Uniwersytecie Ekonomicznym. Od 2001 r. Konsultant Polskiego Związku Rzeczoznawców Publicznych. Jako publicysta stale współpracuje z Wolters Kluwer Polska- „Zamówienia Publiczne Lex” oraz Wiedzą i Praktyką- „Zamówienia publiczne od A do Z”, „Zamówienia publiczne w Orzecznictwie”, „Zamówienia publiczne w pytaniach i odpowiedziach”.


Trener:
Jan Garczyński
Specjalizacja trenerska:
Członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych, ekspert zamówień publicznych w specjalności wykładowca i doradca – Krajowa Izba Gospodarcza KIGNET. Od 1995 r. zajmuje się problematyką zamówień publicznych w jednostkach organizacyjnych administracji publicznej. Posiada kompleksową znajomość przepisów prawnych stosowanych przy udzielaniu zamówień publicznych oraz zasad prowadzenia postępowań. Pracując na stanowiskach bezpośrednio związanych z udzielaniem zamówień publicznych uzyskał bogate doświadczenie, które wykorzystuje w toku prowadzonych szkoleń. Wykładowca licznych szkoleń dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego w zakresie stosowania przepisów regulujących udzielanie zamówień publicznych. Szkoleniowiec warsztatów dedykowanych zamawiającym i wykonawcom.

Trener:
Małgorzata Niemiec
Specjalizacja trenerska:
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER w zakresie prawa zamówień publicznych. Arbiter z listy Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w latach 2004 - 2007, od 2007 roku reprezentuje strony jako pełnomocnik strony przed Krajową Izbą Odwoławczą. Certyfikowany Audytor wewnętrzny ze złożonym egzaminem państwowym - zaświadczenie Ministra Finansów Szkoleniowiec/doradca/praktyk/ z doświadczeniem w zakresie kontroli, audytu, zamówień publicznych oraz zarządzania projektami finansowanymi, w tym inwestycyjnymi ze środków UE. Kieruje zaprogramowanymi przez siebie studiami podyplomowymi o tematyce zamówień publicznych w Instytucie Ekonomicznym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu. Posiada Certyfikat Dyplomowanego Audytora Wewnętrznego II stopnia Polskiego Instytutu Kontroli Wewnętrznej oraz Certyfikat doradcy i szkoleniowca – projekt KIGNET podsieć KIGNET LEX, Członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych. Współpracuje w zakresie zamówień publicznych z licznymi jednostkami sektora finansów publicznych i przedsiębiorcami. Organizator wielu przetargów publicznych zróżnicowanych wartościowo i przedmiotowo, w tym inwestycyjnych oraz finansowanych ze środków UE.

Gdzie i kiedy

Zakopane 22 - 25 listopada 2016
-

Zakopane

Zakopane

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 27 - 30 września 2016
-

Zakopane

Zakopane

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 27 - 30 września 2016
-

Zakopane

Zakopane

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
zł netto
1990 PLN
Cena zawiera:
  • 3 noclegi w pokoju 2-osobowym (za dopłatą 350 zł możliwość rezerwacji pokoju 1-osobowego); pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu; możliwość korzystania z atrakcji oferowanych przez hotel: basen, jacuzzi, siłownia;
Zapisz się

Organizator

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań
Libelta 1a/2
woj. wielkopolskie
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER to oddany, profesjonalny zespół fachowców dogłębnie analizujący Państwa potrzeby, działając z pełną odpowiedzialnością i zaangażowaniem. To instytucja głównie specjalizująca się w realizacji projektów...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań Libelta 1a/2
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!