Szkolenie

Nowoczesne formy marketingu

O szkoleniu

Szkolenie z nowoczesnych form marketingu ma przede wszystkim, na celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do odbiorców bez dużych nakładów finansowych.

CEL SZKOLENIA:
Zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy „tradycyjnym” marketingiem a marketingiem partyzanckim
Zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi nowoczesnego marketingu
Poznanie reguł jakimi rządzi się nowoczesny marketing
Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)
Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci
Nabycie umiejętności prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych
Kto powinien wziąć udział?

Pracownicy działów marketingu, osoby odpowiedzialne za działania marketingowe firmie.

Program szkolenia

 

Co to jest marketing partyzancki – charakterystyka

  • Kto go używa?
  • „Co” się na niego składa?
  • Do jakiego typu organizacji / urzędów / Brandów (miasto, region) jest stosowany?

Określenie relacji pomiędzy „klasycznym” marketingiem i jego nośnikami a marketingiem partyzanckim

  • Dlaczego marketing partyzancki jest bardziej efektywny niż tradycyjny?

Nowoczesny MINDSET – zmiana myślenia

  • Przełączenie się na: otwartość, kreatywność i zaangażowanie
  • Narzędzia pobudzające kreatywność

Typowe strategie i taktyki marketingu partyzanckiego:

  • Marketing personalny (buddy marketing)
  • Social media
  • Eventy i inne

Znaczenie social media w kreowaniu wizerunku firm:

  • Social media i ich rola w promocji firmy
  • Social media jako miejsce do pozyskiwania klienta
  • Social media jako miejsce kontaktu z dziennikarzami
  • Komunikacja z publicznością za pomocą social media:
  • Bezpośrednie zaangażowanie klienta – kreatywne metody
  • Budowanie lojalności za pośrednictwem social media

Najbardziej istotne portale społecznościowe w Polsce:

  • Facebook
  • Kreatywne prowadzenie fan page
  • Pomysłowa reklama na facebook
  • Kiedy i dla kogo organizować konkursy
  • Linkedin
  • Pinterest, Instagram i ich znaczenie dla budowania wizerunku firmy
  • Nowe rozwiązania: Snapchat i Periscope

Blogi i mikro blogi:

  • Rodzaje blogów i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy
  • Blogi tematyczne, eksperckie, korporacyjne i dedykowane
  • Twitter.com – czy dla wszystkich?
  • Czy i kiedy pisać bloga firmy?
  • Jak pisać dobrego bloga? – skuteczny copywriting

Vlogi oraz You Tube:

  • Case studies
  • Marketing na You Tube
  • Zwiększanie oglądalności poprzez angażowanie klienta

Skuteczna strategia marketingowe w social media

  • Budowanie efektywnej strategii dla działań w social media
  • Jak tworzyć skuteczną reklamę internetową
  • Mierzenie efektywności działań w social media

Narzędzia pozwalające na planowanie i wdrażanie strategii

  • Buffer, Hootsuite, TweeterDeck – jak wybrać najlepsze dla nas.

Narzędzia nowoczesnego marketingu:

  • Case studies pod kątem narzędzi marketingu partyzanckiego (ze względu na niekonwencjonalność tych narzędzi tylko taka forma przekazu jest możliwa i skuteczna)

Nowe kanały dotarcia do odbiorcy

  • Niekonwencjonalne sposoby dotarcia do odbiorcy (w nieoczekiwanym czasie i przy użyciu nieoczekiwanych metod, nośników – case studies)

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Cytat

Trener SGP

Gdzie i kiedy

Wrocław 18 - 19 listopada 2021
brak danych

Wrocław

woj. dolnośląskie

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
1290 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • poszkoleniowe konsultacje z trenerem
  • Rozwiń
Dostępne zniżki:
  • 7.75% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się

Organizator

SGP Training&Consulting przy SGP Sp. z o.o.
42-202 Częstochowa
Legionów 90/100
woj. śląskie
Nasze szkolenia dają możliwość wdrożenia w praktyce omawianych rozwiązań.Szkolenia prowadzą Trenerzy z ogromnym doświadczeniem, dzięki którym Państwa pracownicy staną się kluczowym czynnikiem w osiąganiu celów organizacji. Jakość i zadowolenie uczest...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

SGP Training&Consulting przy SGP Sp. z o.o.
42-202 Częstochowa Legionów 90/100
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!