Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/nowoczesne-formy-marketingu-74032-id1217

Informacje o szkoleniu

SGP Training&Consulting przy SGP Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Szkolenie z nowoczesnych form marketingu ma przede wszystkim, na celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do odbiorców bez dużych nakładów finansowych. CEL SZKOLENIA: Zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy „tradycyjnym” marketingiem a marketingiem partyzanckim Zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi nowoczesnego marketingu Poznanie reguł jakimi rządzi się nowoczesny marketing Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media) Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci Nabycie umiejętności prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych FORMA PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ: wykład – konsultacje warsztaty case studies

Szkolenie skierowane jest do:

Pracownicy działów marketingu, osoby odpowiedzialne za działania marketingowe  firmie.

Program szkolenia:

Co to jest marketing partyzancki – charakterystyka

  • Kto go używa?
  • „Co” się na niego składa?
  • Do jakiego typu organizacji/ urzędów/ Brandów (miasto, region) jest stosowany?


Określenie relacji pomiędzy „klasycznym” marketingiem i jego nośnikami a marketingiem partyzanckim

  • Dlaczego marketing partyzancki jest bardziej efektywny niż tradycyjny?

Nowoczesny MINDSET – zmiana myślenia

  • Przełączenie się na: otwartość, kreatywność i zaangażowanie
  • Narzędzia pobudzające kreatywność


Typowe strategie i taktyki marketingu partyzanckiego:

  • Marketing personalny (buddy marketing)
  • Social media
  • Eventy i inne


Znaczenie social media w kreowaniu wizerunku firm:

  • Social media i ich rola w promocji firmy
  • Social media jako miejsce do pozyskiwania klienta
  • Social media jako miejsce kontaktu z dziennikarzami
  • Komunikacja z publicznością za pomocą social media:
  • Bezpośrednie zaangażowanie klienta – kreatywne metody
  • Budowanie lojalności za pośrednictwem social media



Najbardziej istotne portale społecznościowe w Polsce:

  • Facebook
  • Kreatywne prowadzenie fan page
  • Pomysłowa reklama na facebook
  • Kiedy i dla kogo organizować konkursy
  • Linkedin
  • Pinterest, Instagram i ich znaczenie dla budowania wizerunku firmy
  • Nowe rozwiązania: Snapchat i Periscope


Blogi i mikro blogi:

  • Rodzaje blogów i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy
  • Blogi tematyczne, eksperckie, korporacyjne i dedykowane
  • Twitter.com – czy dla wszystkich?
  • Czy i kiedy pisać bloga firmy?
  • Jak pisać dobrego bloga? – skuteczny copywriting

Vlogi oraz You Tube:

  • Case studies
  • Marketing na You Tube
  • Zwiększanie oglądalności poprzez angażowanie klienta


Skuteczna strategia marketingowe w social media

  • Budowanie efektywnej strategii dla działań w social media
  • Jak tworzyć skuteczną reklamę internetową
  • Mierzenie efektywności działań w social media


Narzędzia pozwalające na planowanie i wdrażanie strategii

  • Buffer, Hootsuite, TweeterDeck – jak wybrać najlepsze dla nas.


Narzędzia nowoczesnego marketingu:

  • Case studies pod kątem narzędzi marketingu partyzanckiego (ze względu na niekonwencjonalność tych narzędzi tylko taka forma przekazu jest możliwa i skuteczna)


Nowe kanały dotarcia do odbiorcy

  • Niekonwencjonalne sposoby dotarcia do odbiorcy (w nieoczekiwanym czasie i przy użyciu nieoczekiwanych metod, nośników – case studies)
  • Tworzenie planu działania z uwzględnieniem kreatywnych rozwiązań.

Informacje o prelegentach:

Trener SGP

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1290 zł + 23% VAT za osobę
  • 1190 zł + 23% VAT za osobę przy zgłoszeniu powyżej 2 osób

Cena zawiera:

proces szkolenia, sala szkoleniowa, materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem, wszelkie koszty związane z trenerem, imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, przerwy kawowe, obiad, poszkoleniowe konsultacje z trenerem.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Wydarzenie: Nowoczesne formy marketingu