Szkolenie: NOWOCZESNE METODY I NARZĘDZIA PRACY W SEKRETARIACIE

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/nowoczesne-metody-i-narzedzia-pracy-w-sekretariacie-69389

Informacje o szkoleniu

  • NOWOCZESNE METODY I NARZĘDZIA PRACY W SEKRETARIACIE


    ID szkolenia: 69389
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Umiejętności osobiste Zarządzanie
  • Adres szkolenia:

    Centrum szkoleniowe EMPRIZ
    Skwer Kardynała Wyszyńskiego 7
    00-015 Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 1.08.2017
    Godziny zajęć (czas trwania):
    Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
    I dzień - 10.00 - 17.00
    II dzień - 9.00 - 16.30
  • Organizator szkolenia:

    EMPRIZ Group
    Chłodna 29
    00-867 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
EMPRIZ Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Cel warsztatów:
* gruntowe poznanie zasad pracy w nowoczesnym sekretariacie
* nabycie umiejętności zarządzania własną pracą
* poznanie sposobów organizacji pracy własnej, przełożonych i podwładnych
* zapoznanie się z regułami profesjonalnego zachowania, dostosowanego do funkcji sekretariatu
* zwiększenie poczucia odpowiedzialności za budowanie wizerunku firmy
* zwiększenie efektywności pracy, poprzez dostarczenie narzędzi komunikacji i zarządzania czasem
* poznanie zasad savoir-vivre w nowoczesnej firmie

Szkolenie skierowane jest do:

Warsztaty adresujemy do osób:
* asystentek i sekretarek oraz pracowników administracji, którzy dążą do poprawy efektywności swojej codziennej pracy z przełożonym, działem, klientem zewnętrznym i wewnętrznym w firmie.

Szkolenie zwrócone jest również w kierunku osób, które planują dopiero rozpocząć pracę na stanowisku asystentki, które chciałyby poznać zasady funkcjonowania zorganizowanego i profesjonalnego sekretariatu oraz przećwiczyć podstawowe techniki sprzyjające dobrej organizacji i komunikacji w firmie

Program szkolenia:

Podczas zajęć wykorzystywane są następujące techniki:
* Krótkie wykłady - będące elementem wprowadzenia w omawiane zagadnienia
* Burze mózgów
* Praca w zespołach - rozwiązywanie zadań problemowych, case study, wspólne poszukiwanie nowych możliwych rozwiązań
* Modelowanie - przedstawianie propozycji specyficznych zachowań
* Dyskusje grupowe - omawianie wyników poszczególnych ćwiczeń
* Testy i trening umiejętności

Zajęcia prowadzone są w małych, kameralnych grupach.


Program warsztatów obejmuje następujące zagadnienia:
SEKRETARIAT JAKO JEDNOSTKA NADZORUJĄCA BEZPIECZEŃSTWO INFORMACJI W FIRMIE
* istota nadzoru bezpieczeństwa
* ochrona danych przed przedostaniem się w niepowołane ręce – jak o to zadbać?
* pomiar skuteczności bezpieczeństwa
* opracowanie listy zagrożeń bezpieczeństwa w danej firmie/instytucji
* sporządzenie kwestionariusza ograniczania lub likwidacji zagrożeń bezpieczeństwa informacji

ORGANIZACJA SPOTKAŃ FIRMOWYCH
* planowanie spotkania, czyli jak skutecznie zapanować nad logistyką?
* dobór miejsca i formy spotkania
* przygotowywanie programu spotkania
* sposoby zachęcania do udziału w spotkaniach firmowych
* zachowanie w relacji z innymi pracownikami i klientami firmy

BUDOWANIE POZYTYWNEGO KONTAKTU Z KLIENTEM I PARTNEREM BIZNESOWYM - FUNKCJA ORGANIZACYJNA I REPREZENTACYJNA SEKRETARIATU W FIRMIE
* klient zewnętrzny i wewnętrzny
* jak uniknąć nieporozumień? – czyli sprawny przepływ informacji
* sekretariat jako jednostka kształtująca wizerunek firmy – zewnętrzny wygląd firmy i pracowników

MAPA MYŚLI – JAK TWORZYĆ KREATYWNE NOTATKI ABY W PELNI WYKORZYSTAĆ SWÓJ POTENCJAŁ?
* zastosowanie mapy myśli w zależności od jej rodzaju
* zasady tworzenia mapy myśli
* tworzenie mapy myśli krok po kroku
* słowa klucze – korzyści z nich płynące

TELEFONICZNA I MAILOWA OBSLUGA KLIENTA, CZYLI O SZTUCE PROWADZENIA ROZMÓW TELEFONICZNYCH I MAILOWYCH
* rozmowy telefoniczne z Klientami oraz partnerami biznesowymi
* korespondencja mailowa

PRACA W ZESPOLE POPRZEZ WSPÓŁPRACĘ, ZARZĄDZANIE ORAZ UMIEJĘTNOŚĆ PODEJMOWANIA DECYZJI
* jakie role przyjmują członkowie zespołów i dlaczego?
* czynniki wpływające na jakość pracy w zespole
* w jakich przypadkach podczas pracy zespołu należy określić lidera?
* główne aspekty pracy zespołowej
* praca pod presja czasu – jak kontrolować działania w grupie?

ASERTYWNOŚĆ I ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM PODCZAS TRUDNYCH ROZMÓW
* rola pracownika sekretariatu w sytuacji konfliktowej
* diagnoza sytuacji konfliktowej
* sposoby radzenie sobie z trudnymi sytuacjami – symulacje
* zarządzanie trudną sytuacją jako konfliktem
* zarządzanie emocjami w sytuacjach konfliktowych

Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30

Informacje o prelegentach:

Trenerzy:
Osoby z wieloletnim doświadczeniem praktycznym z omawianej tematyki.
Szczegółowe opisy prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.
Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 700 - netto/brutto, koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu w okresie rabatowym.
  • 790 - netto/brutto, koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu po okresie rabatowym.

Cena zawiera:

Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

RABATY!!!
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!

Szkolenie, kurs: NOWOCZESNE METODY I NARZĘDZIA PRACY W SEKRETARIACIE