Szkolenie

Nowoczesne metody i narzędzia pracy w sekretariacie

O szkoleniu

Cel warsztatów:
* gruntowe poznanie zasad pracy w nowoczesnym sekretariacie
* nabycie umiejętności zarządzania własną pracą
* poznanie sposobów organizacji pracy własnej, przełożonych i podwładnych
* zapoznanie się z regułami profesjonalnego zachowania, dostosowanego do funkcji sekretariatu
* zwiększenie poczucia odpowiedzialności za budowanie wizerunku firmy
* zwiększenie efektywności pracy, poprzez dostarczenie narzędzi komunikacji i zarządzania czasem
* poznanie zasad savoir-vivre w nowoczesnej firmie
Kto powinien wziąć udział?

Warsztaty adresujemy do osób:
* asystentek i sekretarek oraz pracowników administracji, którzy dążą do poprawy efektywności swojej codziennej pracy z przełożonym, działem, klientem zewnętrznym i wewnętrznym w firmie.

Szkolenie zwrócone jest również w kierunku osób, które planują dopiero rozpocząć pracę na stanowisku asystentki, które chciałyby poznać zasady funkcjonowania zorganizowanego i profesjonalnego sekretariatu oraz przećwiczyć podstawowe techniki sprzyjające dobrej organizacji i komunikacji w firmie

Program szkolenia

Podczas zajęć wykorzystywane są następujące techniki:
* Krótkie wykłady - będące elementem wprowadzenia w omawiane zagadnienia
* Burze mózgów
* Praca w zespołach - rozwiązywanie zadań problemowych, case study, wspólne poszukiwanie nowych możliwych rozwiązań
* Modelowanie - przedstawianie propozycji specyficznych zachowań
* Dyskusje grupowe - omawianie wyników poszczególnych ćwiczeń
* Testy i trening umiejętności

Zajęcia prowadzone są w małych, kameralnych grupach.


Program warsztatów obejmuje następujące zagadnienia:
SEKRETARIAT JAKO JEDNOSTKA NADZORUJĄCA BEZPIECZEŃSTWO INFORMACJI W FIRMIE
* istota nadzoru bezpieczeństwa
* ochrona danych przed przedostaniem się w niepowołane ręce – jak o to zadbać?
* pomiar skuteczności bezpieczeństwa
* opracowanie listy zagrożeń bezpieczeństwa w danej firmie/instytucji
* sporządzenie kwestionariusza ograniczania lub likwidacji zagrożeń bezpieczeństwa informacji

ORGANIZACJA SPOTKAŃ FIRMOWYCH
* planowanie spotkania, czyli jak skutecznie zapanować nad logistyką?
* dobór miejsca i formy spotkania
* przygotowywanie programu spotkania
* sposoby zachęcania do udziału w spotkaniach firmowych
* zachowanie w relacji z innymi pracownikami i klientami firmy

BUDOWANIE POZYTYWNEGO KONTAKTU Z KLIENTEM I PARTNEREM BIZNESOWYM - FUNKCJA ORGANIZACYJNA I REPREZENTACYJNA SEKRETARIATU W FIRMIE
* klient zewnętrzny i wewnętrzny
* jak uniknąć nieporozumień? – czyli sprawny przepływ informacji
* sekretariat jako jednostka kształtująca wizerunek firmy – zewnętrzny wygląd firmy i pracowników

MAPA MYŚLI – JAK TWORZYĆ KREATYWNE NOTATKI ABY W PELNI WYKORZYSTAĆ SWÓJ POTENCJAŁ?
* zastosowanie mapy myśli w zależności od jej rodzaju
* zasady tworzenia mapy myśli
* tworzenie mapy myśli krok po kroku
* słowa klucze – korzyści z nich płynące

TELEFONICZNA I MAILOWA OBSLUGA KLIENTA, CZYLI O SZTUCE PROWADZENIA ROZMÓW TELEFONICZNYCH I MAILOWYCH
* rozmowy telefoniczne z Klientami oraz partnerami biznesowymi
* korespondencja mailowa

PRACA W ZESPOLE POPRZEZ WSPÓŁPRACĘ, ZARZĄDZANIE ORAZ UMIEJĘTNOŚĆ PODEJMOWANIA DECYZJI
* jakie role przyjmują członkowie zespołów i dlaczego?
* czynniki wpływające na jakość pracy w zespole
* w jakich przypadkach podczas pracy zespołu należy określić lidera?
* główne aspekty pracy zespołowej
* praca pod presja czasu – jak kontrolować działania w grupie?

ASERTYWNOŚĆ I ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM PODCZAS TRUDNYCH ROZMÓW
* rola pracownika sekretariatu w sytuacji konfliktowej
* diagnoza sytuacji konfliktowej
* sposoby radzenie sobie z trudnymi sytuacjami – symulacje
* zarządzanie trudną sytuacją jako konfliktem
* zarządzanie emocjami w sytuacjach konfliktowych

Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30

Czas trwania

Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30

Prelegenci

Cytat

Trenerzy:
Osoby z wieloletnim doświadczeniem praktycznym z omawianej tematyki.
Szczegółowe opisy prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.
Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.

Gdzie i kiedy

Warszawa 4 - 5 września 2017
Centrum szkoleniowe EMPRIZ

00-015 Warszawa

Skwer Kardynała Wyszyńskiego 7

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 1 sierpnia 2017
Centrum szkoleniowe EMPRIZ

00-015 Warszawa

Skwer Kardynała Wyszyńskiego 7

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
zł netto/brutto, koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu w okresie rabatowym.
700 PLN
Cena zawiera:
  • Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Zapisz się
Cena 2
zł netto/brutto, koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu po okresie rabatowym.
790 PLN
Cena zawiera:
  • Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Zapisz się

Organizator

EMPRIZ Group
00-867 Warszawa
Chłodna 29
woj. mazowieckie
Posiadamy duże doświadczenie w organizacji: - szkoleń otwartych - szkoleń zamkniętych - seminariów - warsztatów - konferencji - kursów Specjalizujemy się w projektowaniu i realizacji programów szkoleniowych tworzonych z uwzględnieniem indywi...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

RABATY!!!
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

EMPRIZ Group
00-867 Warszawa Chłodna 29
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!