Szkolenie

NOWOCZESNE STANDARDY ZARZĄDZANIA RELACJAMI

O szkoleniu

Udział w szkoleniu daje możliwość nabycia praktycznych umiejętności z zakresu:
* nowoczesnego zarządzania relacjami w organizacji
* skutecznego uzdrowienia atmosfery, poprzez twórcze rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w miejscu pracy
* katalogu najczęstszych źródeł oraz przyczyn konfliktogennych
* skutecznego radzenia sobie z różnego rodzaju emocjami w obliczu sytuacji konfliktowej
* skutecznych metod obrony przed manipulacją
* postaw asertywnych w kontaktach służbowych
* umiejętności radzenia sobie w „trudnych sytuacjach".
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie adresujemy do:
* menedżerów wszystkich szczebli zarządzania
* członków kadry kierowniczej
* pracujących w zespołach projektowych
* przedstawicieli sektora publicznego
* wszystkich osób odpowiedzialnych w organizacji za tworzenie pozytywnych relacji interpersonalnych.

Program szkolenia

Metody pracy wykorzystywane podczas szkolenia:
* Krótkie wykłady - będące elementem wprowadzenia w omawiane zagadnienia
* Burze mózgów
* Praca indywidualna, w parach lub grupowa
* Rozwiązywanie zadań problemowych i case study
* Wspólne poszukiwanie nowych możliwych rozwiązań
* Modelowanie - przedstawianie propozycji specyficznych zachowań, rozwiązań
* Wykorzystywanie kwestionariuszy.


Program:
1. RELACJE W ZESPOLE ORAZ RÓŻNORODNOŚĆ STOSUNKÓW MIĘDZYLUDZKICH
* analiza struktury organizacyjnej firmy i jej wpływ na relacje interpersonalne
* typologia relacji i ich wpływ na atmosferę pracy
2. UMIEJĘTNOŚĆ RADZENIA SOBIE W "TRUDNYCH SYTUACJACH"
* jak okiełznać stres? zasoby osobiste i środowiskowe
* umiejętności radzenia sobie w sytuacjach problemowych
3. KONFLIKT CZYLI "TOWARZYSZ ŻYCIA" ZAWODOWEGO I PRYWATNEGO
* istota oraz analiza konfliktu - co to jest konflikt?
* funkcje oraz dysfunkcje konfliktów - co zyskujemy a co tracimy?
4. NAJCZĘSTSZE ŹRÓDŁA ORAZ PRZYCZYNY POWSTAWANIA KONFLIKTU
* błędy w procesie komunikacji - najczęstsza przyczyna powstawania konfliktu
* zapoznanie się z płaszczyznami konfliktów
5. TYPOWE REAKCJE W OBLICZU TRUDNYCH SYTUACJI - JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ?
6. CO ROBIĆ, BY KONFLIKT PROWADZIŁ DO POZYTYWNYCH EFEKTÓW?
* efektywne i skuteczne zarządzanie konfliktami
* umiejętność dostrzegania pozytywnych stron konfliktu
7. ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM
* źródła i rodzaje konfliktów - współczesne podejście do sytuacji konfliktowej
* modele Colemana-Raidera rozwiązywania konfliktów - style komunikacji i techniki mediacji
* warunki zwiększające skuteczność działań mediacyjnych
8. OBRONA PRZED MANIPULACJĄ
* sposoby obrony przed manipulacją myśleniem i emocjami
* komunikacja manipulacyjna - istota, przejawy i sposoby rozpoznawania
9. ASERTYWNOŚĆ (W KONTAKTACH SŁUŻBOWYCH) NARZĘDZIEM WPŁYWU NA CUDZE EMOCJE
* poznaj swoją asertywność - mini-laboratorium diagnozy behawioralnej
* asertywność w pracy z klientem i pracownikiem - zajęcia warsztatowe
10. ZARZĄDZANIE EMOCJAMI
* istota zarządzania emocjami
* metody przekształcania własnych uczuć - czyli jak zmieniać i przekształcać własne uczucia?

Czas trwania

Zajęcia realizowane są wg poniższego harmonogramu:
I dzień - 10.00 - 17.00 (rejestracja uczesników od godziny 9.45)
II dzień - 9.00 - 16.30

Prelegenci

Cytat
Trenerzy:
Osoby z wieloletnim doświadczeniem praktycznym z omawianej tematyki.
Szczegółowe opisy prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.
Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.

Gdzie i kiedy

Wrocław 3 - 4 listopada 2016
Sale szkoleniowe EMPRIZ Wrocław

50-502 Wrocław

Boczna 2

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 13 - 14 października 2016
Sala szkoleniowa EMPRIZ Warszawa

00-015 Warszawa

ul. Skwer Kardynała Wyszyńskiego 7

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu do 29 września 2016 r. wynosi: 700,00 zł
700 PLN
Cena zawiera:
  • Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Zapisz się
Cena 2
Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu po 29 września 2016 r. wynosi: 790,00 zł
790 PLN
Cena zawiera:
  • Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Zapisz się

Organizator

EMPRIZ Group
00-867 Warszawa
Chłodna 29
woj. mazowieckie
Posiadamy duże doświadczenie w organizacji: - szkoleń otwartych - szkoleń zamkniętych - seminariów - warsztatów - konferencji - kursów Specjalizujemy się w projektowaniu i realizacji programów szkoleniowych tworzonych z uwzględnieniem indywi...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

RABATY!!!
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

EMPRIZ Group
00-867 Warszawa Chłodna 29
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!