Nowoczesne Strategie Sprzedaży i Komunikacji z Klientem

O szkoleniu

Serdecznie zapraszany do udziału w 2-dniowych warsztatach szkoleniowych rozwijających kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca czy specjalisty ds. sprzedaży. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje, które pozwolą sprawnie obsługiwać klientów i zwiększyć sprzedaż produktu lub usługi.

Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zachęcamy do wcześniejszej rejestracji.
Dlaczego warto wziąć udział?

Celem szkolenia jest:

  • poznać podstawowe zasady komunikacji z Klientem,
  • nabyć umiejętności rozpoznania potrzeb i oczekiwań Klienta,
  • nabyć umiejętności budowania trwałych i długofalowych relacji z Klientami,
  • poznać sposoby zwiększenia satysfakcji Klientów,
  • zdobyć umiejętności zadawania skutecznych pytań sprzedażowych,
  • poznać praktyczne techniki prezentowania produktu,
  • zdobyć umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach z Klientem.
Kto powinien wziąć udział?

Wszystkie osoby zainteresowane rozwojem warsztatu sprzedażowego, zwłaszcza przedstawiciele handlowi, specjaliści ds. sprzedaży i obsługi klienta, telesprzedawcy, Key Account Manager'owie oraz menedzerowie zarządzający zespołami handlowymi.

Program szkolenia

SKUTECZNY HANDLOWIEC - Kim właściwie jest?

  • Budowanie pierwszego wrażenia.
  • Ja – proaktywny gracz – rzecz o nastawieniu do siebie w roli sprzedawcy.

ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ I ICH WARTOŚĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY.

  • Sprzedaż przez telefon vs. sprzedaż bezpośrednia
  • Telefoniczne umawianie spotkań
  • Charakterystyka i cele poszczególnych etapów.
  • Różnicowanie modelu w kontekście obszaru interesów (motywacji) klienta.
  • Rozpoznanie potrzeb i oczekiwań klienta
  • Motywacje zakupowe klientów.
  • Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?
  • Skuteczne zamykanie sprzedaży- finalizacja transakcji

SIŁA PYTAŃ W SPRZEDAŻY, CZYLI BADANIE POTRZEB I POCZĄTEK BUDOWANIA
ZAANGAŻOWANIA KLIENTA

  • Język strat i język korzyści klienta
  • Jaki typ potrzeb naszych potencjalnych klientów jest najsilniejszy?

SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ

  • Tworzenie wartości produktu w czasie prezentacji bezpośredniej
  • Modele prezentacyjne
  • Używanie języka korzyści oraz języka strat.
  • Analiza Przewagi Konkurencyjnej.
  • Prezentacja wartości klienta.
  • Jak sterować pytaniami w kierunku naszej oferty?

MODELOWA WIZYTA HANDLOWA

  • W relacji klient – przedstawiciel handlowych jest tylko jedna osoba, która wie dlaczego
  • miałaby kupić (i z całą pewnością nie jest to przedstawiciel handlowy!).
  • Etapy procesu sprzedaży i najważniejsze techniki.
  • Lejek sprzedaży i co z niego wycieka?
  • Budowanie wartości oferty dla Klienta.
  • Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?

DZISIAJ SPRZEDAŻ TO: RELACJA I KONSEKWENCJA

  • Dlaczego jedni sprzedawcy są lepsi niż inni w tym co robią
  • Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży
  • Jak odnosić sukcesy w sprzedaży
  • Jak polubić swoich Klientów
  • Dostrajanie się do Klienta
  • Błędy w proaktywnym procesie handlowym

ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE KLIENTÓW – JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ.

  • Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty.
  • Zastrzeżenia jako wyzwania.
  • Jak powód odmowy zamienić w powód zakupu – Technika PIWO
  • Obrona ceny poprzez budowanie i argumentowanie wartości oferty.
  • Zasady prezentowania ceny.
  • Czy „NIE” oznacza koniec procesu sprzedaży?
  • „Opakowanie” produktu/ usługi za pomocą ceny

FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM

  • Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej.
  • Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży Typologia klientów.
  • Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji z klientem.

DZIAŁANIA POSPRZEDAŻOWE

  • Cel podejmowania dalszych działań.
  • Jakie i kiedy podejmować kroki.

PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA

  • Indywidualny Plan Działania

Czas trwania

2 dni, 16h zajęć1 dzień od 9:00 do 17:00 2 dzień od 9:00 do 16:00

Prelegenci

Trener Grupy Szkoleniowej SOLBERG

Gdzie i kiedy

Kraków 20-21 czerwiec 2022
Hotel Campanile

Kraków

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Gdańsk 7-8 lipiec 2022
Gdańsk

Gdańsk

woj. pomorskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 29-30 sierpień 2022
Warszawa

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Katowice 3-4 październik 2022
Hotel Quality Silesian

Katowice

woj. śląskie

Gdzie i kiedy

Wrocław 20-21 październik 2022
Wrocław

Wrocław

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Poznań 21-22 listopad 2022
Sale Omega

Poznań

woj. wielkopolskie

Gdzie i kiedy

Kraków 8-9 grudzień 2022
Hotel Campanile

Kraków

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Katowice 16-17 maj 2022
Hotel Silesian

Katowice

woj. śląskie

Gdzie i kiedy

Poznań 21-22 kwiecień 2022
Sale Omega Poznań

Poznań

woj. wielkopolskie

Gdzie i kiedy

Wrocław 7-8 kwiecień 2022
Hotel Scandic

Wrocław

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Wrocław 21-22 marzec 2022
do ustalenia

Wrocław

woj. dolnośląskie

Rejestracja

Szkolenie 2-dniowe stacjonarne
Cena szkolenia zawiera: • pakiet materiałów szkoleniowych, • obiad + przerwy kawowe (nie dotyczy szkolenia w wersji ONLINE), • certyfikat ukończenia szkolenia, • możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w dniu szkolenia
1 490
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • możliwość indywidualnych konsultacji w dniu szkolenia
  • Rozwiń
Zapisz się
Szkolenie 2-dniowe online
Cena szkolenia zawiera: • pakiet materiałów szkoleniowych, • • certyfikat ukończenia szkolenia, • możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w dniu szkolenia
1 390
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • konsultacje z trenerem
Zapisz się

Organizator

Grupa Szkoleniowa SOLBERG
43-246 Zbytków
ul. Długa 15
woj. śląskie
5 najważniejszych powodów, dla których Klienci wybierają Grupę Szkoleniową SOLBERG 1. Współpracę z partnerami biznesowymi opieramy na uczciwości i wzajemnym szacunku Chcemy stać się dla Ciebie idealnym partnerem biznesowym, dzięki któremu osiągnie...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Opłatę za udział w szkoleniu należy uiścić przelewem na rachunek bankowy ING Bank Śląski: 42 1050 1605 1000 0091 4871 7417 nie później niż 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, zaznaczając na przelewie nazwę instytucji, imię i nazwisko uczestnika oraz termin I tytuł szkolenia. W przypadku braku opłaty na 5 dni roboczych przed terminem szkolenia, faktura proforma umożliwiająca dokonanie płatności zostanie przesłana Uczestnikowi na adres email w wersji elektronicznej wraz z informacjami organizacyjnymi (5 dni przed terminem szkolenia). W przypadku jednostek budżetowych akceptujemy płatność po szkoleniu.

Jeżeli jesteś zainteresowany podniesieniem kompetencji swoich pracowników zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje dofinansowanie szkoleń.

SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Grupa Szkoleniowa SOLBERG
43-246 Zbytków ul. Długa 15
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!