Nowoczesne strategie sprzedaży i komunikacji z klientem

O szkoleniu

Serdecznie zapraszany do udziału w dwudniowych warsztatach szkoleniowych rozwijających kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca czy specjalisty ds. sprzedaży. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje, które pozwolą sprawnie obsługiwać klientów i zwiększyć sprzedaż produktu lub usługi.

Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zachęcamy do wcześniejszej rejestracji.

Dlaczego warto wziąć udział?

Celem szkolenia jest:

  • poznać podstawowe zasady komunikacji z Klientem,
  • nabyć umiejętności rozpoznania potrzeb i oczekiwań Klienta,
  • nabyć umiejętności budowania trwałych i długofalowych relacji z Klientami,
  • poznać sposoby zwiększenia satysfakcji Klientów,
  • zdobyć umiejętności zadawania skutecznych pytań sprzedażowych,
  • poznać praktyczne techniki prezentowania produktu,
  • zdobyć umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach z Klientem.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

  • Zwiększysz swoją efektywność prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych,
  • Nauczysz się dostosowywać strategię sprzedaży do specyfiki Twoich klientów oraz branży w której pracujesz,
  • Zweryfikujesz swoje podejście do prowadzonych szans handlowych, poznając najnowsze wyniki badań w zakresie modelu decyzyjnego oraz myślenia klientów o zakupie,
  • Nauczysz się neutralizować początkowe obiekcje klientów
  • Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć najskuteczniejsze schematy diagnozy potrzeb klientów (odkrywania ich rzeczywistych korzyści i motywów zakupu),
  • Nabędziesz wiedzę potrzebną do delegowania zadań i uprawnień,
  • Udoskonalisz umiejętności nawiązywania kontaktu z ludźmi o różnej osobowości i nastawieniu- zrozumiesz potrzeby Klientów
  • Zwiększysz zdolności komunikacyjne w procesie sprzedaży
  • Poznasz prawidłowości panujące w relacjach klient – sprzedawca.
  • Rozwiniesz umiejętności mówienia językiem korzyści, które zaspokajają potrzeby Klientów
  • Przećwiczysz najważniejsze narzędzia sprzedażowe i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami.
  • Rozwiniesz świadomość swoich atutów i znajdziesz wzmocnienie w obszarach stwarzających największe trudności
Kto powinien wziąć udział?

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca czy specjalisty ds. sprzedaży. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje, które pozwolą sprawnie obsługiwać klientów i zwiększyć sprzedaż produktu lub usługi.

Program szkolenia

SKUTECZNY HANDLOWIEC- Kim właściwie jest?

  • Budowanie pierwszego wrażenia.
  • Ja – proaktywny gracz – rzecz o nastawieniu do siebie w roli sprzedawcy.

ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ I ICH WARTOŚĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY.

  • Sprzedaż przez telefon vs. sprzedaż bezpośrednia
  • Telefoniczne umawianie spotkań
  • Charakterystyka i cele poszczególnych etapów.
  • Różnicowanie modelu w kontekście obszaru interesów (motywacji) klienta.
  • Rozpoznanie potrzeb i oczekiwań klienta
  • Motywacje zakupowe klientów.
  • Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?
  • Skuteczne zamykanie sprzedaży- finalizacja transakcji

SIŁA PYTAŃ W SPRZEDAŻY, CZYLI BADANIE POTRZEB I POCZĄTEK BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA KLIENTA

  • Język strat i język korzyści klienta
  • Jaki typ potrzeb naszych potencjalnych klientów jest najsilniejszy?

SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ

  • Tworzenie wartości produktu w czasie prezentacji bezpośredniej
  • Modele prezentacyjne
  • Używanie języka korzyści oraz języka strat.
  • Analiza Przewagi Konkurencyjnej.
  • Prezentacja wartości klienta.
  • Jak sterować pytaniami w kierunku naszej oferty?

MODELOWA WIZYTA HANDLOWA

  • W relacji klient – przedstawiciel handlowych jest tylko jedna osoba, która wie dlaczego
    miałaby kupić (i z całą pewnością nie jest to przedstawiciel handlowy!).
  • Etapy procesu sprzedaży i najważniejsze techniki.
  • Lejek sprzedaży i co z niego wycieka?
  • Budowanie wartości oferty dla Klienta.
  • Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?

DZISIAJ SPRZEDAŻ TO: RELACJA I KONSEKWENCJA

  • Dlaczego jedni sprzedawcy są lepsi niż inni w tym co robią
  • Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży
  • Jak odnosić sukcesy w sprzedaży
  • Jak polubić swoich Klientów
  • Dostrajanie się do Klienta
  • Błędy w proaktywnym procesie handlowym

ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE KLIENTÓW – JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ.

  • Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty.
  • Zastrzeżenia jako wyzwania.
  • Jak powód odmowy zamienić w powód zakupu – Technika PIWO
  • Obrona ceny poprzez budowanie i argumentowanie wartości oferty.
  • Zasady prezentowania ceny.
  • Czy „NIE” oznacza koniec procesu sprzedaży?
  • „Opakowanie” produktu/ usługi za pomocą ceny

FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM

  • Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej.
  • Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży
  • Typologia klientów.
  • Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji z klientem.

DZIAŁANIA POSPRZEDAŻOWE

  • Cel podejmowania dalszych działań.
  • Jakie i kiedy podejmować kroki.

PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA

  • Indywidualny Plan Działania

Czas trwania

2 dni, 16h zajęć, 1 dzień od 9:00 do 17:00, 2 dzień od 9:00 do 17:00

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Arche Hotel Geologiczna

Warszawa

woj. mazowieckie

SALEOMEGA.pl - sale szkoleniowe i konferencyjne

Poznań

woj. wielkopolskie

hotel Campanile

Kraków

woj. małopolskie

brak danych

Kraków

woj. małopolskie

Dostęp do platformy szkoleniowej dla uczestników przed szkoleniem

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 590
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • *serwis obiadowy oraz przerwy kawowe dot. szklenia stacjonarnego. Konsultacja z trenerem
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Grupa Szkoleniowa SOLBERG
43-246 Zbytków
ul. Długa 15
woj. śląskie
5 najważniejszych powodów, dla których Klienci wybierają Grupę Szkoleniową SOLBERG 1. Współpracę z partnerami biznesowymi opieramy na uczciwości i wzajemnym szacunku Chcemy stać się dla Ciebie idealnym partnerem biznesowym, dzięki któremu osiągnie...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie zgłoszenia poprzez formularz zgłoszeniowy.
  2. Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 24 godzin w celu potwierdzenia rezerwacji. 
  3. W przypadku szkoleń otwartych zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu szkolenia w sytuacji uzasadnionej. Informacje o zmianach w terminie podana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia. 
  4. W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w szkoleniu powyżej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, Grupy Szkoleniowej SOLBERG zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota. 
  5. W przypadku rezygnacji ze szkolenia w czasie krótszym niż 5 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów szkolenia.  Istnieje możliwość zmiany uczestnika szkolenia.
  6. W przypadku odwołania szkolenia z winy Grupy Szkoleniowej SOLBERG, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać szkolenie w każdej chwili. 
  7. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w szkoleniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa. 
  8. Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Grupy Szkoleniowej SOLBERG dostępnego na stronie internetowej www.solberg-szkolenia.pl, akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem Grupy Szkoleniowej SOLBERG do wystawienia faktury bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres. 
  9. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie. 
  10. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupę Szkoleniową SOLBERG Marzena Mrukwa w celu: dokonania zgłoszenia na szkolenie; organizacji uczestnictwa w szkoleniu, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych. 
  11. Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.

Jeżeli jesteś zainteresowany podniesieniem kompetencji swoich pracowników zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje dofinansowanie szkoleń.

SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Grupa Szkoleniowa SOLBERG
43-246 Zbytków ul. Długa 15
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!