Szkolenie

Nowoczesne strategie zarządzania zespołem i motywowania pracowników

O szkoleniu

Szef, manager, kierownik, dyrektor to bardzo szeroka i niezwykle odpowiedzialna rola.

To osoba, która dba o odpowiednią motywację, wsparcie i rozwój swojego zespołu, służy pomocną dłonią przy osiąganiu przez zespół sukcesów, jest oparciem w przypadku porażek.
Uczestnicy naszych warsztatów dowiedzą się, jak osiągnąć kolejny stopień w dążeniu do mistrzostwa w kierowaniu i motywowaniu ludzi.
Dlaczego warto wziąć udział?

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:

  • Rozpoznasz swój styl kierowania oraz wynikające z niego atuty i ograniczenia
  • Wypracujesz własny stylu bycia liderem zespołu, którym zarządzasz, w kontekście motywacji zespołu i pracownika oraz zadań zespołowych,
  • Udoskonalisz swoje umiejętności budowania i rozwijania zespołu
  • Nabędziesz umiejętności motywowania pozafinansowego, dostosowanego do modelu osobowościowego pracownika,
  • Dowiesz się jakie są Twoje mocne i słabe strony jako menedżera
  • Nabędziesz wiedzę potrzebną do delegowania zadań i uprawnień,
  • Poznasz sposoby formułowania celów i ustalania priorytetów,
  • Poznasz metody rozwijania umiejętności i określania indywidualnych cech członków zespołu, niezbędnych przy przydzielaniu odpowiednich zadań,
  • Nauczysz się rozpoznawać i zapobiegać oraz wykorzystywać konflikty do rozwoju jednostek i zespołów
  • Poznasz metody motywowania i wzbudzania twórczego zaangażowania członków zespołu
  • Zdobędziesz umiejętność inicjowania procesu budowania poczucia wzajemnego zaufania i bezpieczeństwa wśród współpracowników
  • Poznasz nowoczesne techniki moderowania pracy zespołowej.
  • Rozszerzysz wiedzę na temat własnych reakcji w relacji z zespołem,
  • Określisz swój indywidualny profil lidera
  • Wzmocnisz swoją skuteczność w przekazywaniu konstruktywnej informacji zwrotnej pracownikom – informacja zwrotna i jej funkcja motywacyjna,
  • Poznasz bariery komunikacyjne
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie polecane dyrektorom, kierownikom, menadżerom zainteresowanym poprawą swoich wyników, liderom poszukującym nowych sposobów oddziaływania, specjalistom przygotowującym się do zadań zarządczych; każdemu, kto organizuje pracę własną i innych.

Program szkolenia

PROGRAM:

Kreowanie postawy lidera- odkrycie własnego potencjału.

  • Autoanaliza i samoocena- określanie indywidualnego profilu lidera
  • Autoprezentacja — co wpływa na to, jak postrzegają nas inni
  • Aspekty komunikacji niewerbalnej.
  • Moje miejsce w zespole

Kompetencje osobowościowe menedżera / lidera

  • Co powinno wyróżniać menedżera / lidera spośród innych osób?
  • Pozytywy i negatywy indywidualnych predyspozycji oraz kształtowanie indywidualnych zdolności menedżerskich / przywódczych
  • Umiejętność kierowania sobą
  • Decyzja: menedżer czy lider – czyli kogo potrzebuje mój zespół?
  • Rola lidera jako członka zespołu
  • Autorytet lidera – źródła władzy lidera
  • Zadania lidera w zespole – rozwój partnerstwa i współpracy
  • Budowanie zaufania lidera w zespole – jakie dokładnie zachowania budują zaufanie pracowników a jakie je niszczą?

Inspiracje do lepszego motywowania i zarządzania

  • Wspólne działanie
  • Skuteczne podejmowanie decyzji.
  • Osiąganie wyników przez zespół
  • Identyfikacja naturalnego stylu zarządzania
  • Co motywuje, a co demotywuje moich pracowników?

Zadanie, jako cel działania zespołu

  • Czym się różnią cele osobiste od celów zespołu?
  • Jak komunikować cele
  • Cele strategiczne i operacyjne
  • Zadania jako motywator dla pracownika – jak określić zadanie

Skuteczna komunikacja podstawowym narzędziem menedżera

  • Funkcje komunikacji w procesie kierowania.
  • Rodzaje słuchania i rola czujnego słuchania w zadowalającej współpracy
  • Angażowanie pracowników do działania

Tworzenie sprawnego, dynamicznego zespołu

  • Typy osobowości
  • Identyfikacja własnego typu osobowości
  • Misja, wspólny cel i wartości zespołu i firmy
  • Przekazywanie celów i efektywna organizacja pracy zespołu
  • Role zespołowe a motywacja
  • Diagnoza indywidualnych kompetencji w zakresie delegowania uprawnień
  • Sytuacje trudne i konfliktowe w zespole
  • Twoja asertywność

Motywacja pracownika i zespołu

  • Podstawowe zasady motywowania zespołu i pracownika
  • Jak motywacja wpływa na wydajność pracownika
  • Pułapki i błędy w motywowaniu zespołu- jak ich uniknąć
  • Motywujący feedaback
  • Jak budować odpowiedzialność pracownika za wynik?

Podsumowanie i ewaluacja szkolenia

  • Indywidualny Plan Działania

! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.

Czas trwania

2 dni, 16h zajęć, 1 dzień od 9:00 do 17:00, 2 dzień od 9:00 do 16:00

Prelegenci

Cytat

Trener Grupy Szkoleniowej SOLBERG

Gdzie i kiedy

Warszawa 27 - 28 stycznia 2022
Arche Hotel Geologiczna

02-246 Warszawa

Geologiczna 4

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Katowice 7 - 8 lutego 2022
Quality Silesian Hotel

40-502 Katowice

Szybowcowa 1A

woj. śląskie

Gdzie i kiedy

Poznań 2 - 3 czerwca 2022
Sale Omega Poznań

60-529 Poznań

Dąbrowskiego 79 A

woj. wielkopolskie

Zapisz się

Szkolenie 2-dniowe
1490 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w dniu szkolenia
  • Rozwiń
Dostępne zniżki:
  • 9.4% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 16.11% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 26.17% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Grupa Szkoleniowa SOLBERG
43-246 Zbytków
ul. Długa 15
woj. śląskie
5 najważniejszych powodów, dla których Klienci wybierają Grupę Szkoleniową SOLBERG 1. Współpracę z partnerami biznesowymi opieramy na uczciwości i wzajemnym szacunku Chcemy stać się dla Ciebie idealnym partnerem biznesowym, dzięki któremu osiągnie...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Opłatę za udział w szkoleniu należy uiścić przelewem na rachunek bankowy ING Bank Śląski: 42 1050 1605 1000 0091 4871 7417 nie później niż 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, zaznaczając na przelewie nazwę instytucji, imię i nazwisko uczestnika oraz termin I tytuł szkolenia. W przypadku braku opłaty na 5 dni roboczych przed terminem szkolenia, faktura proforma umożliwiająca dokonanie płatności zostanie przesłana Uczestnikowi na adres email w wersji elektronicznej wraz z informacjami organizacyjnymi (5 dni przed terminem szkolenia). W przypadku jednostek budżetowych akceptujemy płatność po szkoleniu.

Jeżeli jesteś zainteresowany podniesieniem kompetencji swoich pracowników zachęcamy do skorzystania z możliwości jakie daje dofinansowanie szkoleń.

SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH

by skorzystać z takiej formy dofinansowania szkoleń, należy

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Grupa Szkoleniowa SOLBERG
43-246 Zbytków ul. Długa 15
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!