Szkolenie

Nowoczesne techniki sprzedaży

O szkoleniu

Cel i zakres szkolenia:
• Doskonalenie umiejętności nawiązywania dobrego kontaktu z klientem
• Poznanie sposobów identyfikacji potrzeb klientów
• Dobitne podkreślenie znaczenia korzyści w sprzedawaniu
• Wypracowanie wizerunku sprzedawcy jako profesjonalnego doradcy
• Rozróżnianie typów klienta i dostosowanie do nich sposobu sprzedaży
• Radzenie sobie z zastrzeżeniami klienta
Kto powinien wziąć udział?
sprzedawcy, negocjatorzy, menedżerowie, Osoby mające kontakt z klientem, szefowie firm, osoby zarządzające działem sprzedaży. A także wszyscy, którzy chcą zwiększyć swoją skuteczność w sprzedaży

Program szkolenia

1. Zasady sprzedaży
• Czym jest sprzedaż, co kupujemy, co sprzedajemy i jak powinniśmy to robić
• Błędy występujące w procesie sprzedaży
• Kultura pracy z klientem
2. Standardy sprzedaży i procedury kontaktu z klientami
• Kim jest klient i jaka jest jego rola w procesie sprzedaży
• Budowanie autorytetu sprzedawcy poprzez zachowania werbalne, wokalne i pozawerbalne
• Stereotypy sprzedażowe
• Elastyczność w kontaktach z klientami
3. Umiejętność budowania pozytywnego nastawienia
• Znaczenie pozytywnego nastawienia dla osiągnięcia sukcesów w sprzedaży
• Co utrudnia sukces w sprzedaży?
• Stereotypy – szansa czy zagrożenie?
• Sposoby budowania pozytywnego nastawienia – koło sukcesu
4. Proces komunikacji w sprzedaży
• Model komunikacji i zniekształcenia w procesie komunikacji – jak je wykorzystywać, aby osiągnąć przewagę w sprzedaży
• Filtry
• Kanały komunikacji
• Bariery komunikacyjne
5. Percepcja klienta – jak klient „zdradza” swój schemat przetwarzania informacji i jak z tego korzystać sprzedając mu usługi i produkty
• Jakie ma znaczenie w sprzedaży, że jedni widzą, drudzy czują a jeszcze inni słyszą?
• Rozpoznawanie preferowanego sposobu przetwarzania informacji przez klienta
• Dopasowanie sposobu sprzedaży – do wzrokowców, słuchowców i uczuciowców
6. Sposoby zaspakajania potrzeb klientów
• Sprzedaż korzyści, czyli czym naprawdę możesz przekonać klienta
• Najważniejsze motywy zakupu – dobieranie argumentów i korzyści do dominujących motywów
• Sztuka aktywnej prezentacji produktu (jak tworzyć zaangażowanie klienta)
7. Metody wywierania wpływu i sterowania przebiegiem rozmowy z klientem
• Czym jest manipulacja, jak się przed nią bronić, czy jesteśmy podatni na manipulację?
• Jak rozmawiać z trudnym klientem i kto to jest „trudny klient”
8. Pokonywanie obiekcji klienta
• W jaki sposób powstają obiekcje klienta przed zakupem?
• Jak zidentyfikować zastrzeżenia klienta i odróżnić je od wymówek?
• Jak pokonać obiekcje?
• Jak nie wzbudzać obiekcji i zastrzeżeń u klienta
9. Finalizacja transakcji
• Dawanie klientowi satysfakcji w końcowej fazie rozmowy
• Najważniejsze techniki zamknięcia
• Klient na przyszłość: co należy zrobić po sprzedaży aby klienta po tym jak już zapłacił za produkt.
Ewaluacja szkolenia

Czas trwania

9.00-15.30

Prelegenci

Cytat
Monika Chmurska - ukończyła Zarządzanie na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Psychologię w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz studia podyplomowe z zakresu zarządzania personelem i zarządzania projektami. Od początku swej pracy zawodowej związana z obszarem zasobów ludzkich, szkoleniami oraz rozwojem pracowników. Doświadczenie zawodowe zdobywała w dziale HR w jednej z największych firm produkcyjnych w Polsce, następnie w firmach szkoleniowo – doradczych, tworząc i realizując projekty szkoleniowe, opracowując programy szkoleń oraz prowadząc szkolenia.
Prowadzi szkolenia z zakresu: zarządzania, strategii personalnych, rozwoju pracowników, rozwoju kompetencji menedżerskich, komunikacji, sprzedaży i obsługi klienta, kreatywności, umiejętności interpersonalnych, radzenia sobie ze stresem, budowania zespołów, zarządzania projektami.

Gdzie i kiedy

Kraków 28 - 29 listopada 2011
Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

31-542 Kraków

Kordylewskiego 11

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Kraków 3 - 4 września 2009
Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

31-542 Kraków

Kordylewskiego 11

woj. małopolskie

Weź udział

Cena 1
zł brutt
738 PLN
Cena zawiera:
  • udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat
Weź udział

Organizator

Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego SA
31-542 Kraków
ul. Kordylewskiego 11
woj. małopolskie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

przelew

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego SA
31-542 Kraków ul. Kordylewskiego 11
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!