Szkolenie
Nowoczesne techniki sprzedaży
O szkoleniu
Cel i zakres szkolenia:
• Doskonalenie umiejętności nawiązywania dobrego kontaktu z klientem
• Poznanie sposobów identyfikacji potrzeb klientów
• Dobitne podkreślenie znaczenia korzyści w sprzedawaniu
• Wypracowanie wizerunku sprzedawcy jako profesjonalnego doradcy
• Rozróżnianie typów klienta i dostosowanie do nich sposobu sprzedaży
• Radzenie sobie z zastrzeżeniami klienta
• Doskonalenie umiejętności nawiązywania dobrego kontaktu z klientem
• Poznanie sposobów identyfikacji potrzeb klientów
• Dobitne podkreślenie znaczenia korzyści w sprzedawaniu
• Wypracowanie wizerunku sprzedawcy jako profesjonalnego doradcy
• Rozróżnianie typów klienta i dostosowanie do nich sposobu sprzedaży
• Radzenie sobie z zastrzeżeniami klienta
Kto powinien wziąć udział?
sprzedawcy, negocjatorzy, menedżerowie, Osoby mające kontakt z klientem, szefowie firm, osoby zarządzające działem sprzedaży. A także wszyscy, którzy chcą zwiększyć swoją skuteczność w sprzedaży
Program szkolenia
1. Zasady sprzedaży
• Czym jest sprzedaż, co kupujemy, co sprzedajemy i jak powinniśmy to robić
• Błędy występujące w procesie sprzedaży
• Kultura pracy z klientem
2. Standardy sprzedaży i procedury kontaktu z klientami
• Kim jest klient i jaka jest jego rola w procesie sprzedaży
• Budowanie autorytetu sprzedawcy poprzez zachowania werbalne, wokalne i pozawerbalne
• Stereotypy sprzedażowe
• Elastyczność w kontaktach z klientami
3. Umiejętność budowania pozytywnego nastawienia
• Znaczenie pozytywnego nastawienia dla osiągnięcia sukcesów w sprzedaży
• Co utrudnia sukces w sprzedaży?
• Stereotypy – szansa czy zagrożenie?
• Sposoby budowania pozytywnego nastawienia – koło sukcesu
4. Proces komunikacji w sprzedaży
• Model komunikacji i zniekształcenia w procesie komunikacji – jak je wykorzystywać, aby osiągnąć przewagę w sprzedaży
• Filtry
• Kanały komunikacji
• Bariery komunikacyjne
5. Percepcja klienta – jak klient „zdradza” swój schemat przetwarzania informacji i jak z tego korzystać sprzedając mu usługi i produkty
• Jakie ma znaczenie w sprzedaży, że jedni widzą, drudzy czują a jeszcze inni słyszą?
• Rozpoznawanie preferowanego sposobu przetwarzania informacji przez klienta
• Dopasowanie sposobu sprzedaży – do wzrokowców, słuchowców i uczuciowców
6. Sposoby zaspakajania potrzeb klientów
• Sprzedaż korzyści, czyli czym naprawdę możesz przekonać klienta
• Najważniejsze motywy zakupu – dobieranie argumentów i korzyści do dominujących motywów
• Sztuka aktywnej prezentacji produktu (jak tworzyć zaangażowanie klienta)
7. Metody wywierania wpływu i sterowania przebiegiem rozmowy z klientem
• Czym jest manipulacja, jak się przed nią bronić, czy jesteśmy podatni na manipulację?
• Jak rozmawiać z trudnym klientem i kto to jest „trudny klient”
8. Pokonywanie obiekcji klienta
• W jaki sposób powstają obiekcje klienta przed zakupem?
• Jak zidentyfikować zastrzeżenia klienta i odróżnić je od wymówek?
• Jak pokonać obiekcje?
• Jak nie wzbudzać obiekcji i zastrzeżeń u klienta
9. Finalizacja transakcji
• Dawanie klientowi satysfakcji w końcowej fazie rozmowy
• Najważniejsze techniki zamknięcia
• Klient na przyszłość: co należy zrobić po sprzedaży aby klienta po tym jak już zapłacił za produkt.
Ewaluacja szkolenia
• Czym jest sprzedaż, co kupujemy, co sprzedajemy i jak powinniśmy to robić
• Błędy występujące w procesie sprzedaży
• Kultura pracy z klientem
2. Standardy sprzedaży i procedury kontaktu z klientami
• Kim jest klient i jaka jest jego rola w procesie sprzedaży
• Budowanie autorytetu sprzedawcy poprzez zachowania werbalne, wokalne i pozawerbalne
• Stereotypy sprzedażowe
• Elastyczność w kontaktach z klientami
3. Umiejętność budowania pozytywnego nastawienia
• Znaczenie pozytywnego nastawienia dla osiągnięcia sukcesów w sprzedaży
• Co utrudnia sukces w sprzedaży?
• Stereotypy – szansa czy zagrożenie?
• Sposoby budowania pozytywnego nastawienia – koło sukcesu
4. Proces komunikacji w sprzedaży
• Model komunikacji i zniekształcenia w procesie komunikacji – jak je wykorzystywać, aby osiągnąć przewagę w sprzedaży
• Filtry
• Kanały komunikacji
• Bariery komunikacyjne
5. Percepcja klienta – jak klient „zdradza” swój schemat przetwarzania informacji i jak z tego korzystać sprzedając mu usługi i produkty
• Jakie ma znaczenie w sprzedaży, że jedni widzą, drudzy czują a jeszcze inni słyszą?
• Rozpoznawanie preferowanego sposobu przetwarzania informacji przez klienta
• Dopasowanie sposobu sprzedaży – do wzrokowców, słuchowców i uczuciowców
6. Sposoby zaspakajania potrzeb klientów
• Sprzedaż korzyści, czyli czym naprawdę możesz przekonać klienta
• Najważniejsze motywy zakupu – dobieranie argumentów i korzyści do dominujących motywów
• Sztuka aktywnej prezentacji produktu (jak tworzyć zaangażowanie klienta)
7. Metody wywierania wpływu i sterowania przebiegiem rozmowy z klientem
• Czym jest manipulacja, jak się przed nią bronić, czy jesteśmy podatni na manipulację?
• Jak rozmawiać z trudnym klientem i kto to jest „trudny klient”
8. Pokonywanie obiekcji klienta
• W jaki sposób powstają obiekcje klienta przed zakupem?
• Jak zidentyfikować zastrzeżenia klienta i odróżnić je od wymówek?
• Jak pokonać obiekcje?
• Jak nie wzbudzać obiekcji i zastrzeżeń u klienta
9. Finalizacja transakcji
• Dawanie klientowi satysfakcji w końcowej fazie rozmowy
• Najważniejsze techniki zamknięcia
• Klient na przyszłość: co należy zrobić po sprzedaży aby klienta po tym jak już zapłacił za produkt.
Ewaluacja szkolenia
Czas trwania
9.00-15.30
Prelegenci


Monika Chmurska - ukończyła Zarządzanie na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Psychologię w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz studia podyplomowe z zakresu zarządzania personelem i zarządzania projektami. Od początku swej pracy zawodowej związana z obszarem zasobów ludzkich, szkoleniami oraz rozwojem pracowników. Doświadczenie zawodowe zdobywała w dziale HR w jednej z największych firm produkcyjnych w Polsce, następnie w firmach szkoleniowo – doradczych, tworząc i realizując projekty szkoleniowe, opracowując programy szkoleń oraz prowadząc szkolenia.
Prowadzi szkolenia z zakresu: zarządzania, strategii personalnych, rozwoju pracowników, rozwoju kompetencji menedżerskich, komunikacji, sprzedaży i obsługi klienta, kreatywności, umiejętności interpersonalnych, radzenia sobie ze stresem, budowania zespołów, zarządzania projektami.
Prowadzi szkolenia z zakresu: zarządzania, strategii personalnych, rozwoju pracowników, rozwoju kompetencji menedżerskich, komunikacji, sprzedaży i obsługi klienta, kreatywności, umiejętności interpersonalnych, radzenia sobie ze stresem, budowania zespołów, zarządzania projektami.
Weź udział
Cena 1
zł brutt
738
PLN
Cena zawiera:
- udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator
Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego SA
31-542 Kraków
ul. Kordylewskiego 11
woj. małopolskie
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
przelew
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego SA
31-542 Kraków
ul. Kordylewskiego 11