Szkolenie: NVC Nonviolent Communication

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/nvc-nonviolent-communication-70944-id608

Informacje o szkoleniu

  • NVC Nonviolent Communication


    ID szkolenia: 70944
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Zarządzanie
  • Adres szkolenia:

    MsMermaid - Conference Center
    Wioślarska 8
    00-411 Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 13-14.06.2019
    Godziny zajęć (czas trwania):
    9.30-17.00
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
    Krakowskie Przedmieście 79
    00-079 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Irytacja oraz złość nie pozwalają efektywnie uczestniczyć zarówno w życiu zawodowym jak i życiu prywatnym.
Jeśli zauważasz, że ludzie w twoim otoczeniu nie potrafią się porozumieć, a poszczególne działy nie zawsze reagują na komunikat menadżera tak jak by tego oczekiwano, przyczyną może być brak umiejętności komunikacji, właściwego wyrażania swoich myśli oraz potrzeb, a w szczególności - niezadowolenia i krytyki pozostając w dalszym ciągu w dobrych relacjach ze współpracownikami.

Jeśli chcesz zyskać efektywny zespół, potrafiący rozwiązywać konflikty, produktywny i pozbawiony żalu i wzajemnych pretensji – ten warsztat jest dla Ciebie!
Zapraszamy na szkolenie NVC gdzie wspólnie pozbędziemy się nawyków nerwowości a wiodący głos frustracji zamienimy w zdrową atmosferę która pozwala skupiać się na realizacji zadań, wzajemnym szacunku oraz dojrzałości osobistej i menadżerskiej.
Szanuj, nie manipuluj.

Szkolenie skierowane jest do:

Dzięki NVC dowiesz się:

Jak radzić sobie z zazdrością współpracowników (awans, lepsze wyniki, kontakt z szefem)
Jak radzić sobie z trudnymi emocjami- złością, irytacją, brakiem motywacji?
Jak mówić, żeby ludzie słuchali ?
Jak zbudować „ bazę” do empatycznego przywództwa?
Jak otworzyć oczy i uszy na potrzeby swoje i innych?
Czy naprawdę słyszymy to, co naprawdę zostało powiedziane?
Jak spowodować by ludzie z Tobą rozmawiali otwarcie a nie przez pryzmat roli?
Jak nie dać wciągnąć się w intrygę?
Jak rozwiązywać konflikty zanim staną się konfliktami?

Program szkolenia:

DZIEŃ I

9.30 – 10.00 Rejestracja i powitalna kawa
10.00 Rozpoczęcie szkolenia

WIARYGONOŚĆ LIDERA

Dlaczego pracownicy nie zawsze reagują na komunikat menadżera tak, jak ten by tego oczekiwał?
Jak mówić, żeby ludzie słuchali i widzieli w tobie profesjonalistę?
Jakie komunikaty budują zaufanie?
Jak komunikować oczekiwania językiem potrzeb i wartości?
Jak być faktycznie spójnym w działaniu?
Jak mieć większy wpływ na swoje otoczenie w pracy?
DOCIERANIE DO ŻRÓDEŁ MOTYWACJI

Dlaczego warto odwoływać się do potrzeb i intencji?
Jak rozpoznawać potrzeby innych ludzi i adekwatnie na nie reagować?
Jak być efektywnym dbając o ludzi?
Jak wyrażać uznanie i faktycznie doceniać ludzi w pracy?
Jak mówić, by budować w innych poczucie własnej wartości?
Jak formułować komunikat, który będzie budował współpracę i porozumienie?
Jak prosić, aby dostać to, czego się chce?
EMOCJE W PRACY

Dlaczego tyle w nas napięcia i co zrobić żeby odzyskać spokój?
Co mówią do nas negatywne emocje?
Skąd bierze się złość?
Jak radzić sobie ze złością?
Jak nie przynosić złości do domu?
Jak słuchać, żeby usłyszeć, co kryje się pod zarzutami?
Jak tworzyć środowisko pozytywnych emocji?
Czy możliwe jest rozwiązywanie konfliktów w sposób zapewniający trwały dialog i współpracę?
Emocje w sytuacji braku realizacji oczekiwań
Rozbrajanie barier komunikacyjnych
Ujawnianie różnych punktów widzenia
Rozwijanie umiejętności prezentowania własnego stanowiska językiem korzyści
17.00 Zakończenie szkolenia

DZIEŃ II

9.30 – 10.00 Rejestracja i powitalna kawa
10.00 Rozpoczęcie szkolenia

NEGATYWNA INFORMACJA ZWROTNA

Dlaczego ludziom tak trudno jest mówić wprost trudne rzeczy?
Co stoi za krytyką, zarzutem i atakiem?
Czym różni się mówienie o faktach od wyrażania własnych opinii i spostrzeżeń?
Czy zawsze słyszymy to, co zostało powiedziane?
Jak wyrazić niezadowolenie i krytykę, zachowując dobre relacje?
Jak uniknąć błędów w komunikacji?
ROZLICZANIE Z BRAKU REALIZACJI ZADAŃ

Bariery komunikacyjne
Komunikowanie oczekiwań i próśb
Komunikat uznania
Rozumienie potrzeb i strategii ich zaspokajania
Radzenie sobie z krytyką
Złość i brak motywacji
Kary i nagrody w pracy z ludźmi
Stawianie granic w relacjach
TWORZENIE PRZYJAZNEGO ŚRODOWISKA PRACY

Jakie są główne źródła satysfakcji w pracy?
Empatia w pracy z ludźmi
Czy chcesz mieć rację , czy wolisz mieć relację?
Jak budować relacje satysfakcjonujące obie strony?
Jak rozpoznawać potrzeby innych i adekwatnie na nie reagować?
Co mówią o nas negatywne emocje i jak dbać o siebie?
Co powiedzieć, by zadbać o odbiorcę komunikatu i poprawić sytuację?
Czym różni się mówienie o faktach od wyrażania własnych opinii i spostrzeżeń
Jak uzupełniać wiedzę poprzez uczenie się od siebie nawzajem?
Ćwiczenie poprawności formułowania argumentów, jasnego precyzowania swoich poglądów, zadawania pytań
17.00 Zakończenie szkolenia

Informacje o prelegentach:

dr Agnieszka Kozak Psycholog, terapeutka, coach, nauczyciel akademicki, trenerka biznesu. Adiunkt w Instytucie Psychologii KUL. Specjalizuje się w procesowym podejściu do szkoleń z zakresu przywództwa i umiejętności osobistych. Oznacza to towarzyszenie ludziom w drodze ku dojrzałości najpierw osobistej, a potem dopiero menedżerskiej, ponieważ dojrzały człowiek to godny zaufania przywódca, któremu można powierzyć swoje życie zawodowe.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1970 - 23% VAT

Cena zawiera:

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

zgłoszenie do 16.05.2019 - 1 970 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 17.05.2019 - 2 970 PLN + 23% VAT

Szkolenie, kurs: NVC Nonviolent Communication