Obsługa Klienta

O szkoleniu

Uczestnik szkolenia nauczy się kontrolować emocje w pracy z Klientem, dbać o jakość obsługi i budowanie długofalowych relacji z Klientem.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie dedykowane do wszystkich osób, które na co dzień pracują z Klientem: do pracowników biura obsługi, sprzedawców, właścicieli firm.

Program szkolenia

Program szkolenia: 

  • Kim jest Klient? Typy osobowościowe Klienta 
  • Standardy obsługi Klienta 
  • Asertywność w kontakcie z Klientem 
  • Sytuacje konfliktowe, reklamacje 
  • Zasady prezentacji handlowej

Czas trwania

6 godzin

Prelegenci

Szkolenie Prowadzi wykwalifikowany Manager Zespołu Emilia Piasecka, która swoją pracę przekuła w pasję, a obecnie chce swoim entuzjazmem i wiedzą zarazić wszystkich, którzy myślą o swoim zespole jak o współpracownikach. Zdradzi jak skutecznie motywować i wspierać, ale też odpowiednio coachingować.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie prowadzone jest na platformie MS Teams.
Po wykupie szkolenia, otrzymujesz od Nas login i hasło do pokoju ze szkoleniem.

Rejestracja

Cena standardowa
450
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 10% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 500 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Cosinus Ogólnopolski Ośrodek Szkoleń i Rozwoju
90-720 Łódź
Wólczańska 4A
woj. łódzkie
Jesteśmy ludźmi, którzy z pasji i zaangażowania stworzyli Cosinus Ogólnopolski Ośrodek Szkoleń i Rozwoju. Prowadzimy pełen wachlarz szkoleń on-line dla osób prywatnych i firm. Szkolenia prowadzone przez nas są autorskie, a prowadzą je profesjonal...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunkiem uczestnictwa w wydarzeniu jest:

  1. Kontakt z Nami w celu potwierdzenia zgłoszenia.
  2. Otrzymasz informacje na temat kursu, terminu, płatności
  3. Najpóźniej 3 dni przed ewentualnym terminem szkolenia należy dokonać wpłaty za szkolenie.
  4. Szkolenie odbędzie się w przypadku zebrania odpowiedniej ilości chętnych.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Cosinus Ogólnopolski Ośrodek Szkoleń i Rozwoju
90-720 Łódź Wólczańska 4A
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!