Szkolenie: Obsługa klienta B2B- Zbuduj pozytywne doświadczenia klienta

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/obsluga-klienta-b2b-zbuduj-pozytywne-doswiadczenia-klienta-68256

Informacje o szkoleniu

  • Obsługa klienta B2B- Zbuduj pozytywne doświadczenia klienta


    ID szkolenia: 68256
    Typ: Szkolenia
    Branża/temat:
  • Adres szkolenia:

    Hotel Haffner****
    Jana Jerzego Haffnera 59
    Sopot
    woj. pomorskie
  • Termin szkolenia:

    Data: 23-24.02.2017
    Godziny zajęć (czas trwania):
    2 dni
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Zapraszamy Cię na intensywny warsztat - szkolenie otwarte, gdzie otrzymasz konkretne rozwiązania, modele do zastosowania, opracujesz swoją strategie współpracy z klientami B2B. Będziesz potrafił tak pokierować strategią obsługi klienta w firmie, aby wspierać sprzedaż dodatkowych usług, zwiększanie marży na kliencie, utrzymanie klienta, cross-selling i wzrost ilości rekomendacji. Szkolenia dla firm w profesjonalny sposób przygotują Cię do kompleksowej obsługi klienta w firmie. Nasze szkolenie otwarte pozwoli Ci uzyskać następujące informacje:

Poznaj zestaw niezbędnych kompetencji interpersonalnych decydujących w kluczowych momentach o jakości obsługi i jej odbiorze przez klienta.
Naucz się różnicować taktykę obsługi w zależności od segmentu/statusu i osiągania zamierzonych efektów.
Opracuj zarys strategii obsługi klienta realizującej wyznaczone cele np.: zwiększanie marży, obrotu, „cross-selling”, utrzymanie klienta.
Zrób listę postaw, zestawów działań wpływających na wysokie oceny jakości obsługi– gotowe do wdrożenia po powrocie ze szkolenia otwartego.
Identyfikuj kierunki współpracy z klientem poprzez sprzedaż dodatkowych usług, utrzymanie klienta, wzrost rekomendacji.
Miej bieżący wpływ na pozytywne doświadczenie klienta na każdym etapie jego kontaktu z firmą.

Szkolenia otwarte - czego dowiem się podczas warsztatu?

Podczas tego szkolenia dla firm odnajdziesz odpowiedzi m.in. na pytania:

Jakie strategie obsługi klienta na pewno nie działają?
Jakie są kluczowe momenty obsługi, z których będziemy rozliczeni przez klienta?
Jak rozwijać relacje i biznes z klientem, aby sprzedawać dodatkowe usługi?
Jakich potrzeb klient zazwyczaj nie komunikuje, a co znacząco wpływa potem na ocenę obsługi przez klienta?
Jak podejść do realizacji zleceń klientów- na czym należy się skoncentrować myśląc o spełnieniu oczekiwań klienta?
Jakie są najważniejsze „miękkie” umiejętności niezbędne do osiągania efektywności w obsłudze klientów?
Jakie działania podejmować w sytuacjach konfliktowych z klientem?
Jakie działania zdecydują o tym czy będziesz dla klienta partnerem pierwszego wyboru?
Jak budować zaufanie w relacji z klientem?

Szkolenie skierowane jest do:

-

Program szkolenia:

MODUŁ 1: NOWE MOŻLIWOŚCI, NOWE RAMY PRACY, NOWY KLIENT
Spojrzenie z nowej perspektywy na współpracę z naszym klientem

Potrzeby i oczekiwania klientów, a nasz interes
Jak sprawdzić znajomości oczekiwań klientów w swojej organizacji?
Jak otworzyć siebie i swój zespół na „nowe”
Jakich obszarów współpracy z klientem dotychczas nie dostrzegałeś?
Nieuświadomione możliwości pracy w Twoim klientem

MODUŁ 2: JAKOŚĆ RELACJI ZALEŻY OD JAKOŚCI KOMUNIKACJI
Określenie poziomu umiejętności komunikacji wraz z planem rozwojowym

Najważniejsze umiejętności interpersonalne Twoje lub Twoich ludzi, niezbędne w skutecznym prowadzeniu obsługi
Pułapki współpracy i codziennej komunikacji z klientami
W którym miejscu jesteśmy w zakresie obsługi - określanie poziomu
Opracowanie planu rozwojowego umiejętności interpersonalnych

MODUŁ 3: STRATEGIA OBSŁUGI I DZIAŁANIA WE WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM
Opracowanie strategii skutecznej współpracy jako wsparcie sprzedaży

Co dobrego zapamiętuje klient?
Czym się kieruje klient oceniając współpracę, co zapamiętuje, co docenia?
Co negują Twoi klienci, co zniechęca ich do dalszej współpracy?
Jakie działania i postawy wpływają na budowanie zadowolenia Twoich klientów?
Opracowanie strategii skutecznej współpracy z klientami na różne sytuacje współpracy


MODUŁ 4: KRYZYS W OBSŁUDZE KLIENTA
Gdy zdarzy się błąd… - jak skutecznie działać, żeby szybko „gasić pożary” i nie stracić klienta

Zasady rozwiązywania sytuacji konfliktowych i kryzysowych we współpracy z klientem
Podstawy utrzymania klienta i utrzymanie dobrej relacji z klientem w trudnych sytuacjach.

MODUŁ 5: KIEDY KLIENT MA ZAUFANIE DO MARKI/FIRMY/PRACOWNIKÓW
Co spowoduje, że klient chętnie do nas wróci i dobrze będzie o nas mówił?

Jak przebiega proces budowanie zaufania w głowie klienta?
Jak nasze działania przekładają się na zaufanie do marki/firmy/pracowników?
Zasady budowania zaufania w relacji z klientem
Kiedy pracownicy identyfikują się ze strategia obsługi klienta i są w stanie ją zaakceptować i wdrożyć?
Wypracowanie standardu obsługi i działań powodujących pozytywne reakcje i entuzjazm klienta.

MODUŁ 6: JAK STAĆ SIĘ PARTNEREM PIERWSZEGO WYBORU?
Od obsługi klienta przez współpracę z klientem po bycie partnerem pierwszego wyboru

Kiedy ludzie stają się szanowanym doradcą?
Jakie są zasady budowania pozycji doradcy i eksperta w oczach klienta?
Jak angażować pracowników, jako najlepszych ambasadorów marki?
Indywidualny plan rozwojowy z opracowaniem najbardziej dopasowanych rozwiązań obsługi i współpracy z klientami, z uwzględnieniem realizacji celów firmy i celów na swoim stanowisku

Informacje o prelegentach:

Monika Nowaczewska

Ekspert w obszarze marketingu, sprzedaży, relacji biznesowych, specjalizuje się w opracowywaniu strategii obsługi klienta i podnoszeniu efektywności i jakości procesów obsługi klienta biznesowego oraz wsparcia sprzedaży.
Trener umiejętności efektywnej komunikacji i interpersonalnych. Doświadczony menedżer i doradca biznesowy w zakresie obsługi klienta B2B i B2C, marketingu, sprzedaży, public relations i rozwoju biznesu, w środowisku międzynarodowym.
Doświadczenie zdobywała m.in. w: McCann-Erickson, L’Oreal, Nestle, Coca-Cola, Danone, Orange Polska, Dyrektor Marketingu Inteligo w PKO Banku Polskim. Projekty edukacyjne ealizowałą m.in. dla: Raiffeisen Polbank, Ferrero, DLA Piper, Grey Group Poland, Dentsu Aegis Network, AMS, Lux Med, Pepco, ZenithOptimedia, ArtGroup, VML, V&P, Lidl Polska, Allegro.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1670 - zgłoszenie do 06.02.2017 - 1 670 PLN PLN + 23% VAT zgłoszenie od 07.02.2017 - 1 870 PLN PLN + 23% VAT

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat, obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

zgłoszenie do 06.02.2017 - 1 670 PLN PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 07.02.2017 - 1 870 PLN PLN + 23% VAT

Wydarzenie: Obsługa klienta B2B- Zbuduj pozytywne doświadczenia klienta