Szkolenie

Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji

O szkoleniu

Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość zdobycia niezbędnej wiedzy i umiejętności do WSPÓŁCZESNEJ i profesjonalnej obsługi Klienta, jak również sposobów budowania DŁUGOTRWAŁYCH relacji z Klientami. Szkolenie kładzie nacisk na praktyczny aspekt wykorzystania posiadanej wiedzy i stwarza możliwość zastosowania jej w praktyce, co daje gwarancję zwiększenia efektywności pracy. Wymierne efekty po szkoleniu:
- miarodajny wzrost zadowolenia i lojalności klientów
- nabycie umiejętności właściwego rozpoznawania i reagowania na
- specyficzne potrzeby klientów
- podniesienie pożądanego wizerunku firmy
- zwiększenie zaangażowania pracowników
Kto powinien wziąć udział?
  • pracownicy kontaktujący się z klientami bezpośrednio i telefonicznie – dział obsługi klienta, dział sprzedaży, dział reklamacji
  • przełożeni zarządzający zespołem
  • nowi pracownicy, absolwenci, konsultanci, handlowcy i doradcy
  • pracownicy pierwszego kontaktu – sekretariat, recepcja, sklep, magazyn

Program szkolenia

Dział obsługi nastawiony na klienta (przypomnienie):

  • czym jest profesjonalna obsługa klienta DZISIAJ?
  • budowanie długofalowych relacji – czy masz dobre nawyki?
  • czego oczekują klienci w tych czasach? Analiza i wnioski z aktualnych badań.

Komunikacja w obsłudze klienta – czy potrafię skutecznie komunikować:

  • jak wykorzystać sprawdzone schematy komunikacji?
  • bariery komunikacyjne czyli zdiagnozuj czy coś takiego mówisz!
  • zasady aktywnego słuchania, a „może Ty wiesz lepiej”?
  • mądre zasady współczesnej komunikacji, czyli jak rozmawiać z klientami w różnym wieku
  • najważniejsze elementy mowy ciała – jak nie popełniać grubych błędów?

Tworzenie wartości dla klienta – co ja wnoszę w relację.

  • jak szybko budować relacje i wpływać na nastawienie klienta?
  • jakich relacji oczekują klienci? Czy na pewno chcą zażyłości?

Specyfika rozmowy telefonicznej:

  • współczesne zasady obowiązujące w rozmowie telefonicznej
  • jak osobiście się przygotować do rozmowy – Twoje lęki i obawy
  • najczęstsze błędy w rozmowach – analiza rozmów z 2020 roku

Trudny klient- kim jest dla mnie:

  • czy masz osobiste typy ,,trudnego klienta”? Kilka inspiracji jak to zmienić!
  • dlaczego jest trudny dla mnie? Mini autorefleksja!
  • 3 szybkie sposoby na zmianę sytuacji z klientem „niewspółpracującym”

Obiekcje, reklamacje i zastrzeżenia klienta:

  • sztuka szybkiego definiowania prawdziwych oczekiwań klienta
  • jak spełnić nierealne oczekiwania klienta – czyli między młotem a kowadłem
  • sztuka zadawania sensownych pytań
  • umiejętność działania w zaognionym konflikcie
  • niezadowolony klient – jak można odzyskać jego zaufanie?
  • najczęstsze błędy , czyli czego unikać?

Podsumowanie szkolenia.

Czas trwania

pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 – 16:00

Prelegenci

Cytat

trener Effect Group

Gdzie i kiedy

Warszawa 23 - 24 listopada 2021
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Gdańsk 2 - 3 grudnia 2021
brak danych

Gdańsk

woj. pomorskie

Gdzie i kiedy

Kraków 21 - 22 września 2021
hotel

Kraków

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Gdańsk 10 - 11 czerwca 2021
brak danych

Gdańsk

woj. pomorskie

Zapisz się

Szkolenie stacjonarne
cena promocyjna przy zgłoszeniu przez Eventis.pl
1348,30 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • cena ze zniżką 3% od ceny regularnej przy zgłoszeniu przez Eventis.pl
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa Erazma Ciołka 16
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!