Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji

O szkoleniu

Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość zdobycia niezbędnej wiedzy i umiejętności do WSPÓŁCZESNEJ i profesjonalnej obsługi Klienta, jak również sposobów budowania DŁUGOTRWAŁYCH relacji z Klientami. Szkolenie kładzie nacisk na praktyczny aspekt wykorzystania posiadanej wiedzy i stwarza możliwość zastosowania jej w praktyce, co daje gwarancję zwiększenia efektywności pracy. Wymierne efekty po szkoleniu:

  • miarodajny wzrost zadowolenia i lojalności klientów
  • nabycie umiejętności właściwego rozpoznawania i reagowania na
  • specyficzne potrzeby klientów
  • podniesienie pożądanego wizerunku firmy
  • zwiększenie zaangażowania pracowników
Kto powinien wziąć udział?
  • pracownicy kontaktujący się z klientami bezpośrednio i telefonicznie – dział obsługi klienta, dział sprzedaży, dział reklamacji
  • przełożeni zarządzający zespołem
  • nowi pracownicy, absolwenci, konsultanci, handlowcy i doradcy
  • pracownicy pierwszego kontaktu – sekretariat, recepcja, sklep, magazyn

Program szkolenia

Dział obsługi nastawiony na klienta (przypomnienie):

  • czym jest profesjonalna obsługa klienta DZISIAJ?
  • budowanie długofalowych relacji – czy masz dobre nawyki?
  • czego oczekują klienci w tych czasach? Analiza i wnioski z aktualnych badań.

Komunikacja w obsłudze klienta – czy potrafię skutecznie komunikować:

  • jak wykorzystać sprawdzone schematy komunikacji?
  • bariery komunikacyjne czyli zdiagnozuj czy coś takiego mówisz!
  • zasady aktywnego słuchania, a „może Ty wiesz lepiej”?
  • mądre zasady współczesnej komunikacji, czyli jak rozmawiać z klientami w różnym wieku
  • najważniejsze elementy mowy ciała – jak nie popełniać grubych błędów?

Tworzenie wartości dla klienta – co ja wnoszę w relację.

  • jak szybko budować relacje i wpływać na nastawienie klienta?
  • jakich relacji oczekują klienci? Czy na pewno chcą zażyłości?

Specyfika rozmowy telefonicznej:

  • współczesne zasady obowiązujące w rozmowie telefonicznej
  • jak osobiście się przygotować do rozmowy – Twoje lęki i obawy
  • najczęstsze błędy w rozmowach – analiza rozmów z 2020 roku

Trudny klient- kim jest dla mnie:

  • czy masz osobiste typy ,,trudnego klienta”? Kilka inspiracji jak to zmienić!
  • dlaczego jest trudny dla mnie? Mini autorefleksja!
  • 3 szybkie sposoby na zmianę sytuacji z klientem „niewspółpracującym”

Obiekcje, reklamacje i zastrzeżenia klienta:

  • sztuka szybkiego definiowania prawdziwych oczekiwań klienta
  • jak spełnić nierealne oczekiwania klienta – czyli między młotem a kowadłem
  • sztuka zadawania sensownych pytań
  • umiejętność działania w zaognionym konflikcie
  • niezadowolony klient – jak można odzyskać jego zaufanie?
  • najczęstsze błędy , czyli czego unikać?

Podsumowanie szkolenia.

Czas trwania

pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 – 16:00

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

hotel

Kraków

woj. małopolskie

brak danych

Wrocław

woj. dolnośląskie

Rejestracja

Szkolenie stacjonarne
za osobę
1 445
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 490 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-904 Warszawa
ul. Jerzego Bajana 31D
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Effect Group Sp. z o.o.
01-904 Warszawa ul. Jerzego Bajana 31D
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!