Szkolenie

Obsługa klienta - standardy, sytuacje konfliktowe, panowanie nad emocjami

O szkoleniu

Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywne zachowanie w obsłudze klienta, savoir-vivre a obsługa klienta, jak sobie radzić w sytuacjach trudnych, klient stały (znany) i klient nowy, obsługa klienta face to face (w siedzibie klienta i w siedzibie własnej firmy), obsługa przez telefon, błędy, typy osobowościowe klientów: jak je rozpoznawać i jak z nimi rozmawiać, jak postępować z tzw. „trudnymi klientami”, między innymi: postawa roszczeniowa, postawa arogancka, klient, który krzyczy, klient niezdecydowany.
Dlaczego warto wziąć udział?
  • stosowanie różnych technik podczas kontaktu z klientem
  • radzenie sobie z trudnymi emocjami pojawiającymi się podczas kontaktu z klientem
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez dobrą obsługę klienta
Kto powinien wziąć udział?
  • handlowców
  • pracowników działu obsługi klienta
  • konsultantów

Program szkolenia

I. Najważniejsze zasady w obsłudze klienta

  1. Jak nawiązać kontakt z klientem
  2. Wywrzeć dobre „pierwsze wrażenie”
  3. Jak utrzymać kontakt z klientem
  4. Podstawowe reguły w obsłudze klienta
  5. Asertywne zachowanie w obsłudze klienta
  6. Savoir-vivre a obsługa klienta
  7. Jak sobie radzić w sytuacjach trudnych?
  8. Klient stały (znany) i klient nowy
  9. Obsługa klienta face to face (w siedzibie klienta i w siedzibie własnej  firmy)
  10. Obsługa przez telefon
  11. Jakich błędów unikać, czego absolutnie robić nie należy

II. Klient

  1. Jakie potrzeby realizują klienci kupując produkty i usługi?
  2. Typy osobowościowe klientów: jak je rozpoznawać i jak z nimi rozmawiać
  3. Jak postępować z tzw. „trudnymi klientami”, między innymi:
  4. Postawa roszczeniowa
  5. Postawa arogancka
  6. Klient, który krzyczy
  7. Klient niezdecydowany

III. Sprzedawca / menager

  1. Mocne i słabe strony uczestników jako osób obsługujących klientów (jak tę wiedzę wykorzystać w praktyce)
  2. Jak mówić, żeby nas słuchano?
  3. Jak słuchać, żeby od nas kupowano?
  4. Zasady prezentacji handlowej
  5. Zasady autoprezentacji w kontakcie z klientem
  6. Tworzenie indywidualnych planów rozwoju dla osób pracujących z klientami

IV. W szkoleniach zamkniętych: opracowywanie Profesjonalnego Kodeksu Obsługi Klienta (PKOK) opartego na misji i filozofii firmy

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Cytat

Trener KM Studio

Gdzie i kiedy

Online 15 - 16 listopada 2021

Gdzie i kiedy

Łódź 15 - 16 listopada 2021
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Gdzie i kiedy

Online 9 - 10 grudnia 2021

Gdzie i kiedy

Łódź 9 - 10 grudnia 2021
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Gdzie i kiedy

Online 18 - 19 stycznia 2022

Gdzie i kiedy

Łódź 18 - 19 stycznia 2022
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Gdzie i kiedy

Łódź 10 - 11 lutego 2022
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Gdzie i kiedy

Online 10 - 11 lutego 2022

Gdzie i kiedy

Łódź 10 - 11 marca 2022
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Gdzie i kiedy

Online 10 - 11 marca 2022

Gdzie i kiedy

Łódź 11 - 12 października 2021
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Gdzie i kiedy

Online 11 - 12 października 2021

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
1300 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

KM Studio
90-430 Łódź
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
KM Studio organizuje szkolenia dla pracowników dużych, średnich i małych firm, a także dla osób indywidualnych od 2004 roku. W ofercie KM Studio można znaleźć szkolenia z zakresu rozwoju osobistego, zarządzania, sprzedaży, zarządzania czasem, zar...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

KM Studio
90-430 Łódź Piotrkowska 125
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!