O szkoleniu
Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywne zachowanie w obsłudze klienta, savoir-vivre a obsługa klienta, jak sobie radzić w sytuacjach trudnych, klient stały (znany) i klient nowy, obsługa klienta face to face (w siedzibie klienta i w siedzibie własnej firmy), obsługa przez telefon, błędy, typy osobowościowe klientów: jak je rozpoznawać i jak z nimi rozmawiać, jak postępować z tzw. „trudnymi klientami”, między innymi: postawa roszczeniowa, postawa arogancka, klient, który krzyczy, klient niezdecydowany.
Dlaczego warto wziąć udział?
- stosowanie różnych technik podczas kontaktu z klientem
- radzenie sobie z trudnymi emocjami pojawiającymi się podczas kontaktu z klientem
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez dobrą obsługę klienta
Kto powinien wziąć udział?
- handlowców
- pracowników działu obsługi klienta
- konsultantów
Program szkolenia
I. Najważniejsze zasady w obsłudze klienta
- Jak nawiązać kontakt z klientem
- Wywrzeć dobre „pierwsze wrażenie”
- Jak utrzymać kontakt z klientem
- Podstawowe reguły w obsłudze klienta
- Asertywne zachowanie w obsłudze klienta
- Savoir-vivre a obsługa klienta
- Jak sobie radzić w sytuacjach trudnych?
- Klient stały (znany) i klient nowy
- Obsługa klienta face to face (w siedzibie klienta i w siedzibie własnej firmy)
- Obsługa przez telefon
- Jakich błędów unikać, czego absolutnie robić nie należy
II. Klient
- Jakie potrzeby realizują klienci kupując produkty i usługi?
- Typy osobowościowe klientów: jak je rozpoznawać i jak z nimi rozmawiać
- Jak postępować z tzw. „trudnymi klientami”, między innymi:
- Postawa roszczeniowa
- Postawa arogancka
- Klient, który krzyczy
- Klient niezdecydowany
III. Sprzedawca / menager
- Mocne i słabe strony uczestników jako osób obsługujących klientów (jak tę wiedzę wykorzystać w praktyce)
- Jak mówić, żeby nas słuchano?
- Jak słuchać, żeby od nas kupowano?
- Zasady prezentacji handlowej
- Zasady autoprezentacji w kontakcie z klientem
- Tworzenie indywidualnych planów rozwoju dla osób pracujących z klientami
IV. W szkoleniach zamkniętych: opracowywanie Profesjonalnego Kodeksu Obsługi Klienta (PKOK) opartego na misji i filozofii firmy
Czas trwania
2 dni
Prelegenci

Trener KM Studio
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena standardowa
za osobę
1 450
zł
+23% VAT
Cena zawiera:
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

KM Studio
90-430 Łódź
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
KM Studio organizuje szkolenia dla pracowników dużych, średnich i małych firm, a także dla osób indywidualnych od 2004 roku.
W ofercie KM Studio można znaleźć szkolenia z zakresu rozwoju osobistego, zarządzania, sprzedaży, zarządzania czasem, zar...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Wymagany komputer z dostępem do internetu.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
KM Studio
90-430 Łódź
Piotrkowska 125