Obsługa klienta z niepełnosprawnością

O szkoleniu

Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności w obsłudze klientów z różnymi stopniami niepełnosprawności przez pracowników obsługi klienta w urzędach oraz zwiększenie jakości obsługi klienta poprzez uwrażliwienie na indywidualne potrzeby wynikające z rodzaju niepełnosprawności oraz zwiększenie kompetencji w zakresie porozumiewania się bez barier w relacji z klientem niepełnosprawnym.

Cele szczegółowe szkolenia:
- uświadomienie różnic w obsłudze klienta wynikających z jego niepełnosprawności,
- przełamanie możliwych obaw przed obsługą klienta z niepełnosprawnością oraz poznanie zasad savoir-vivre’u w kontaktach z osobami z niepełnosprawnością.
Kto powinien wziąć udział?

pracownicy urzędów

Program szkolenia

Kim jest osoba z niepełnosprawnością? Zrozumienie niepełnosprawności

  • Profil osoby niepełnosprawnej
  • Różnice w obsłudze klienta bez dysfunkcji oraz z dysfunkcjami
  • Stereotypy związane z postrzeganiem osób niepełnosprawnych w społeczeństwie

Rodzaje i stopnie niepełnosprawności

  • Oczekiwania klienta z niepełnosprawnością
  • Inwalidztwo a niepełnosprawność
  • Podstawowe akty prawne dotyczące niepełnosprawności w Polsce
  • Rodzaje oraz stopnie niepełnosprawności
  • Upośledzenie wzroku
  • Upośledzenie słuchu oraz mowy
  • Upośledzenie ruchu
  • Upośledzenie umysłowe
  • Choroby psychiczne
  • Choroby neurologiczne
  • Epilepsja
  • Upośledzenie innego rodzaju

Asertywność w kontaktach z osobą niepełnosprawną.

  • Asertywność w relacji z osobą niepełnosprawną; Czym jest?
  • Cechy asertywnej komunikacji
  • Sposób tworzenia komunikatu asertywnego
  • Rozpoznawanie manipulacji ze strony osoby z niepełnosprawnością

Komunikacja i savoir vivre w kontaktach z osobą z niepełnosprawnością

  • Standardy obowiązujące w urzędach 
  • Rozwiązania organizacyjne w urzędzie
  • Prawa osoby z niepełnosprawnością 
  • Nawiązanie kontaktu i rozmowa wstępna
  • Identyfikacja i weryfikacja charakteru sprawy do załatwienia
  • Rola stanowisk informacyjnych i recepcyjnych w urzędzie
  • Dostosowanie sposobu obsługi do konkretnego klienta z niepełnosprawnością
  • Budowanie życzliwego kontaktu pomimo barier
  • Właściwe zakończenie obsługi osoby niepełnosprawnej

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

Trener SGP

Gdzie i kiedy

Częstochowa 16 maj 2022
brak danych

Częstochowa

woj. śląskie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
890
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Dostępne zniżki:
  • 11.24% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 11.24% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 11.24% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

SGP Training&Consulting przy SGP Sp. z o.o.
42-202 Częstochowa
Legionów 90/100
woj. śląskie
Nasze szkolenia dają możliwość wdrożenia w praktyce omawianych rozwiązań.Szkolenia prowadzą Trenerzy z ogromnym doświadczeniem, dzięki którym Państwa pracownicy staną się kluczowym czynnikiem w osiąganiu celów organizacji. Jakość i zadowolenie uczest...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

SGP Training&Consulting przy SGP Sp. z o.o.
42-202 Częstochowa Legionów 90/100
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!