O szkoleniu
Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności w obsłudze klientów z różnymi stopniami niepełnosprawności przez pracowników obsługi klienta w urzędach oraz zwiększenie jakości obsługi klienta poprzez uwrażliwienie na indywidualne potrzeby wynikające z rodzaju niepełnosprawności oraz zwiększenie kompetencji w zakresie porozumiewania się bez barier w relacji z klientem niepełnosprawnym.
Cele szczegółowe szkolenia:
- uświadomienie różnic w obsłudze klienta wynikających z jego niepełnosprawności,
- przełamanie możliwych obaw przed obsługą klienta z niepełnosprawnością oraz poznanie zasad savoir-vivre’u w kontaktach z osobami z niepełnosprawnością.
Cele szczegółowe szkolenia:
- uświadomienie różnic w obsłudze klienta wynikających z jego niepełnosprawności,
- przełamanie możliwych obaw przed obsługą klienta z niepełnosprawnością oraz poznanie zasad savoir-vivre’u w kontaktach z osobami z niepełnosprawnością.
Kto powinien wziąć udział?
pracownicy urzędów
Program szkolenia
Kim jest osoba z niepełnosprawnością? Zrozumienie niepełnosprawności
- Profil osoby niepełnosprawnej
- Różnice w obsłudze klienta bez dysfunkcji oraz z dysfunkcjami
- Stereotypy związane z postrzeganiem osób niepełnosprawnych w społeczeństwie
Rodzaje i stopnie niepełnosprawności
- Oczekiwania klienta z niepełnosprawnością
- Inwalidztwo a niepełnosprawność
- Podstawowe akty prawne dotyczące niepełnosprawności w Polsce
- Rodzaje oraz stopnie niepełnosprawności
- Upośledzenie wzroku
- Upośledzenie słuchu oraz mowy
- Upośledzenie ruchu
- Upośledzenie umysłowe
- Choroby psychiczne
- Choroby neurologiczne
- Epilepsja
- Upośledzenie innego rodzaju
Asertywność w kontaktach z osobą niepełnosprawną.
- Asertywność w relacji z osobą niepełnosprawną; Czym jest?
- Cechy asertywnej komunikacji
- Sposób tworzenia komunikatu asertywnego
- Rozpoznawanie manipulacji ze strony osoby z niepełnosprawnością
Komunikacja i savoir vivre w kontaktach z osobą z niepełnosprawnością
- Standardy obowiązujące w urzędach
- Rozwiązania organizacyjne w urzędzie
- Prawa osoby z niepełnosprawnością
- Nawiązanie kontaktu i rozmowa wstępna
- Identyfikacja i weryfikacja charakteru sprawy do załatwienia
- Rola stanowisk informacyjnych i recepcyjnych w urzędzie
- Dostosowanie sposobu obsługi do konkretnego klienta z niepełnosprawnością
- Budowanie życzliwego kontaktu pomimo barier
- Właściwe zakończenie obsługi osoby niepełnosprawnej
Czas trwania
1 dzień
Prelegenci

Trener SGP
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena standardowa
za osobę
890
zł
+23% VAT
Cena zawiera:
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Dostępne zniżki:
- 11.24% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 11.24% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 11.24% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

SGP Training&Consulting przy SGP Sp. z o.o.
42-202 Częstochowa
Legionów 90/100
woj. śląskie
Nasze szkolenia dają możliwość wdrożenia w praktyce omawianych rozwiązań.Szkolenia prowadzą Trenerzy z ogromnym doświadczeniem, dzięki którym Państwa pracownicy staną się kluczowym czynnikiem w osiąganiu celów organizacji. Jakość i zadowolenie uczest...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
SGP Training&Consulting przy SGP Sp. z o.o.
42-202 Częstochowa
Legionów 90/100