Obsługa klientów trudnych i konfliktowych

O szkoleniu

Szkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych. Uczestnicy mają możliwość wyćwiczenia szerokiego repertuaru poprawnych asertywnych zachowań pasujących do ich roli zawodowej i osobowości.

Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnik:

  • umie poprawnie zareagować na osoby o różnych trudnych postawach, takich jak postawa roszczeniowa, dominująca, wycofana, sceptyczna, konfrontacyjna i inne
  • zna swoje zasoby związane z inteligencją emocjonalną, np. panowanie nad uczuciami
  • wie jakie są zasady dobrego wychowania obowiązujące w pracy z klientem
  • potrafi wypowiedzieć się w sposób asertywny
  • umie dyplomatycznie odmawiać, wyrażać opinię, przekonywać
  • zna techniki radzenia sobie ze stresem użyteczne w kontakcie z trudnym klientem
Kto powinien wziąć udział?
  • handlowców
  • pracowników działu obsługi klienta
  • konsultantów

Program szkolenia

Podstawowe zasady kontaktu klientem

  • Zasady savoir- vivre oraz te związane z dbaniem o wizerunek własny i wizerunek organizacji – Zasady budowania dobrej relacji z klientem

Typy klientów i sposoby reagowania na nich

  • klient relacyjny,
  • klient grupowy,
  • klient analityk
  • klient dyrektor

Typy najczęstszych postaw wywołujących konflikty

  • postawa roszczeniowa
  • postawa wycofana
  • postawa sceptyczna
  • postawa konfrontacyjna
  • postawa dominująca
  • postawa wyniosła
  • klient, który krzyczy

Sposoby odpierania obiekcji klienta

Aktywne słuchanie w kontakcie z trudnym klientem

Asertywność jako „recepta” na kontakt z trudnym klientem

  • odmawianie, przekonywanie, wyrażanie i przyjmowanie opinii
  • model von Thuna jako model komunikacji użyteczny z osobami manipulującymi

Techniki związane z inteligencją emocjonalną oraz radzeniem sobie ze stresem

  • technika zakładania pozytywnych intencji
  • technika szklanego słoika
  • dysocjacja
  • koherencja fizjologiczna

Praca nad wysokim poczuciem własnej wartości jako bazą umożliwiającą kontakt z trudnym klientem

Czas trwania

2 dni, 9:15-15:15

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Wymagany komputer z dostępem do internetu.
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Wymagany komputer z dostępem do internetu.
Wymagany komputer z dostępem do internetu.
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 500
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Jeśli strony nie ustalą inaczej opłata za szkolenie powinna być wniesiona przed rozpoczęciem szkolenia na podstawie faktury proforma dostarczonej mailowo.

W przypadku rezygnacji z udziału w zajęciach w terminie późniejszym niż 7 dni robocze przed jego rozpoczęciem zobowiązuję się do uiszczenia 50% wartości szkolenia.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: KM Studio
  • Ulica i nr: Piotrkowska 125
  • Kod pocztowy: 90-430
  • Miejscowość: Łódź
  • Numer NIP: 7721563286

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

KM Studio
90-430 Łódź, Polska
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
KM Studio organizuje szkolenia dla pracowników dużych, średnich i małych firm, a także dla osób indywidualnych od 2004 roku. W ofercie KM Studio można znaleźć szkolenia z zakresu rozwoju osobistego, zarządzania, sprzedaży, zarządzania czasem, zar...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!