O szkoleniu
Szkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych. Uczestnicy mają możliwość wyćwiczenia szerokiego repertuaru poprawnych asertywnych zachowań pasujących do ich roli zawodowej i osobowości.
Uczestnik:
- umie poprawnie zareagować na osoby o różnych trudnych postawach, takich jak postawa roszczeniowa, dominująca, wycofana, sceptyczna, konfrontacyjna i inne
- zna swoje zasoby związane z inteligencją emocjonalną, np. panowanie nad uczuciami
- wie jakie są zasady dobrego wychowania obowiązujące w pracy z klientem
- potrafi wypowiedzieć się w sposób asertywny
- umie dyplomatycznie odmawiać, wyrażać opinię, przekonywać
- zna techniki radzenia sobie ze stresem użyteczne w kontakcie z trudnym klientem
- handlowców
- pracowników działu obsługi klienta
- konsultantów
Program szkolenia
Podstawowe zasady kontaktu klientem
- Zasady savoir- vivre oraz te związane z dbaniem o wizerunek własny i wizerunek organizacji – Zasady budowania dobrej relacji z klientem
Typy klientów i sposoby reagowania na nich
- klient relacyjny,
- klient grupowy,
- klient analityk
- klient dyrektor
Typy najczęstszych postaw wywołujących konflikty
- postawa roszczeniowa
- postawa wycofana
- postawa sceptyczna
- postawa konfrontacyjna
- postawa dominująca
- postawa wyniosła
- klient, który krzyczy
Sposoby odpierania obiekcji klienta
Aktywne słuchanie w kontakcie z trudnym klientem
Asertywność jako „recepta” na kontakt z trudnym klientem
- odmawianie, przekonywanie, wyrażanie i przyjmowanie opinii
- model von Thuna jako model komunikacji użyteczny z osobami manipulującymi
Techniki związane z inteligencją emocjonalną oraz radzeniem sobie ze stresem
- technika zakładania pozytywnych intencji
- technika szklanego słoika
- dysocjacja
- koherencja fizjologiczna
Praca nad wysokim poczuciem własnej wartości jako bazą umożliwiającą kontakt z trudnym klientem
Czas trwania
2 dni, 9:15-15:15
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
90-430 Łódź
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
90-430 Łódź
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
90-430 Łódź
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
90-430 Łódź
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
90-430 Łódź
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Jeśli strony nie ustalą inaczej opłata za szkolenie powinna być wniesiona przed rozpoczęciem szkolenia na podstawie faktury proforma dostarczonej mailowo.
W przypadku rezygnacji z udziału w zajęciach w terminie późniejszym niż 7 dni robocze przed jego rozpoczęciem zobowiązuję się do uiszczenia 50% wartości szkolenia.
- Nazwa firmy: KM Studio
- Ulica i nr: Piotrkowska 125
- Kod pocztowy: 90-430
- Miejscowość: Łódź
- Numer NIP: 7721563286