Obsługa klientów trudnych i konfliktowych

O szkoleniu

Szkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych. Uczestnicy mają możliwość wyćwiczenia szerokiego repertuaru poprawnych asertywnych zachowań pasujących do ich roli zawodowej i osobowości.

Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnik:

  • umie poprawnie zareagować na osoby o różnych trudnych postawach, takich jak postawa roszczeniowa, dominująca, wycofana, sceptyczna, konfrontacyjna i inne
  • zna swoje zasoby związane z inteligencją emocjonalną, np. panowanie nad uczuciami
  • wie jakie są zasady dobrego wychowania obowiązujące w pracy z klientem
  • potrafi wypowiedzieć się w sposób asertywny
  • umie dyplomatycznie odmawiać, wyrażać opinię, przekonywać
  • zna techniki radzenia sobie ze stresem użyteczne w kontakcie z trudnym klientem
Kto powinien wziąć udział?
  • handlowców
  • pracowników działu obsługi klienta
  • konsultantów

Program szkolenia

Podstawowe zasady kontaktu klientem

  • Zasady savoir- vivre oraz te związane z dbaniem o wizerunek własny i wizerunek organizacji – Zasady budowania dobrej relacji z klientem

Typy klientów i sposoby reagowania na nich

  • klient relacyjny,
  • klient grupowy,
  • klient analityk
  • klient dyrektor

Typy najczęstszych postaw wywołujących konflikty

  • postawa roszczeniowa
  • postawa wycofana
  • postawa sceptyczna
  • postawa konfrontacyjna
  • postawa dominująca
  • postawa wyniosła
  • klient, który krzyczy

Sposoby odpierania obiekcji klienta

Aktywne słuchanie w kontakcie z trudnym klientem

Asertywność jako „recepta” na kontakt z trudnym klientem

  • odmawianie, przekonywanie, wyrażanie i przyjmowanie opinii
  • model von Thuna jako model komunikacji użyteczny z osobami manipulującymi

Techniki związane z inteligencją emocjonalną oraz radzeniem sobie ze stresem

  • technika zakładania pozytywnych intencji
  • technika szklanego słoika
  • dysocjacja
  • koherencja fizjologiczna

Praca nad wysokim poczuciem własnej wartości jako bazą umożliwiającą kontakt z trudnym klientem.

Czas trwania

2 dni

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Wymagany komputer z dostępem do internetu.
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Wymagany komputer z dostępem do internetu.
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Wymagany komputer z dostępem do internetu.
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Wymagany komputer z dostępem do internetu.
Wymagany komputer z dostępem do internetu.
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 450
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

KM Studio
90-430 Łódź
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
KM Studio organizuje szkolenia dla pracowników dużych, średnich i małych firm, a także dla osób indywidualnych od 2004 roku. W ofercie KM Studio można znaleźć szkolenia z zakresu rozwoju osobistego, zarządzania, sprzedaży, zarządzania czasem, zar...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

KM Studio
90-430 Łódź Piotrkowska 125
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!