Szkolenie: Obsługa trudnego klienta

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/obsluga-trudnego-klienta-48360-id193

Informacje o szkoleniu

Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Dzięki szkoleniu uczestnicy:

Poznają zasady nawiązywania kontaktu z klientami
Poznają zasady prawidłowej komunikacji z klientem: aktywnego słuchania, stosowania właściwych pytań, stosowania komunikatów typu „ja” i „ty”;
Poprawią komunikację z klientem;
Poznają wybrane techniki radzenia sobie w sytuacjach trudnych z Klientem
i emocjami w trakcie rozmowy.

Szkolenie skierowane jest do:

Osoby których specyfika pracy, polega na kontakcie z klientem.

Program szkolenia:

1. Zasady dobrego kontaktu z klientem

a)Standard Obsługi Klienta w organizacji,

b)Etyka w pracy z Klientem

c)Etykieta w obsłudze klienta

2. Komunikacja z klientem – unikanie sytuacji trudnych w relacjach z Klientem

a)Nastawienie do pracy z klientem

b)Zachowania, których warto unikać w kontakcie z klientem

c)Wyrażenia, których warto unikać w kontakcie z klientem

3. Identyfikacja postaw i reakcji klientów

a)Typy klientów

b)Rozpoznawanie potrzeb klienta

c)Język korzyści

4. Asertywność w kontaktach z Klientem

a)Czym jest asertywność i czy jestem asertywny?

b)Asertywna komunikacja – techniki:

Komunikaty typu „Ja" w obsłudze klienta
Asertywna odmowa, czyli jak powiedzieć klientowi, że czegoś nie możemy zrobić?
Reagowanie na krytykę ze strony Klienta
Reagowanie na gniew Klienta
Stawianie granic
Ćwiczenia: Uczestnicy ćwiczą poznane techniki asertywne w kontakcie z Klientem

5. Postępowanie w przypadku reklamacji
6. Podsumowanie szkolenia

Indywidualna strategia działania –ćwiczenie

Informacje o prelegentach:

Adrianna Zbińska

Trener i praktyk. Ma na swoim koncie wiele publikacji branżowych poświęconych zagadnieniom pracy menedżera i trenera. Prezes Zarządu Agencji SEDNO. Współtwórczyni EMS - Elektronicznego Menedżera Szkoleń oraz platformy badawczej SPOT. Specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich, handlowych i trenerskich.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 290 - cena netto

Cena zawiera:

Cena zawiera przeprowadzenie szkolenia przez trenera, wynajęcie sali szkoleniowej, lunch, przerwy kawowe, komplet materiałów szkoleniowych dla uczestnika, wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia,

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

brak

Wydarzenie: Obsługa trudnego klienta