Obsługa Trudnego Klienta

O szkoleniu

Szkolenie zdalne: OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA pokaże jak sobie radzić z klientami i prowadzić profesjonalną obsługę ważnych klientów. 

  • Jak komunikować się w trudnych sytuacjach, by klient był zadowolony, a pracownik wiedział jak radzić sobie ze stresem związanym z obsługą trudnego klienta?   
  • Jak wdrożyć najlepsze standardy obsługi klienta?
  • Jak komunikować się w zdalnie i prowadzić rozmowy telefoniczne z klientami?

Twoi pracownicy poznają techniki pracy i dowiedzą się jak:

  • zwiększyć jakości obsługi klientów
  • skutecznie wykorzystywać rozmowę z drugim człowiekiem, by zbudować relację i znaleźć rozwiązanie dobre dla obu stron
  • budować wizerunek profesjonalnej firmy i jej pracowników
  • zmniejszyć poziomu stresu
  • zwiększyć zadowolenie z wykonywanej pracy

a także:

  • jak dobrać treści argumentów, i  wywierać dobre wrażenia na rozmówcach
  • zrozumieją, że to przede wszystkim oni mają wpływ na Klienta i jakość obsługi
  •  dowiedzą się jak mówić do klienta językiem korzyści
  • poznają sprawdzone sposoby radzenia sobie z trudnym klientem
Kto powinien wziąć udział?

Zapraszamy pracowników działów obsługi klienta, działów sprzedaży oraz osoby zatrudnione na stanowskach, gdzie ważna jest profesjonalna obsługa klienta.

Program szkolenia

PSYCHOLOGIA OBSŁUGI KLIENTA

  • Badania rynku - istotne fakty.
  • Filozofia sprzedaży.
  • Profesjonalna firma, czyli jaka?
  • Kiedy klienci zrywają współpracę?

OBSŁUGA KLIENTA - czego oczekuje rynek?

  • Rosnące oczekiwania klientów.
  • Skuteczny pracownik - najważniejsze kompetencje.
  • Kontakt z klientem - rodzaje, narzędzia, skuteczność.

TRUDNY KLIENT

  • Kim jest trudny klient?
  • Kiedy klient staje się „trudny”?
  • Radzenie sobie z trudnym klientem.
  • 5 typów trudnego klienta.
  • Kilka dobrych rad - sprawdzone techniki.
  • Krzywa emocji w czasie.
  • Nakierowanie na rozwiązania.

ZASADY KOMUNIKACJI TELEFONICZNEJ I E-MAIL

  • Wytyczne zachowań.
  • Zasady telefonowania.
  • Zasady korespondencji e-mail.

Czas trwania

1 dzień

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.
Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
890
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu ( e-mail oraz telefonicznie )
Dostępne zniżki:
  • 22.47% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 22.47% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 22.47% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 22.47% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-335 Jastrzębie Zdrój/Kraków
ul Opolska paw.723
woj. śląskie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-335 Jastrzębie Zdrój/Kraków ul Opolska paw.723
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!