Obsługa trudnego klienta

O szkoleniu

Czasem klientowi puszczają nerwy i rzuca przekleństwami, innym razem kontrahent chce zakończyć współpracę i przejść do konkurencji - właśnie takie trudne sytuacje omawiamy na tym szkoleniu. Poznasz rekomendacje i techniki, które pozwolą Ci lepiej radzić sobie, gdy relacje z klientem dosłownie wiszą na włosku.

Dlaczego warto wziąć udział?

KAMERALNA GRUPA

Grupa szkoleniowa liczy maksymalnie 10 osób. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej - dokładnie tak jak na szkoleniu stacjonarnym.

ELASTYCZNA OFERTA

Możesz kupić udział w samym szkoleniu lub szkolenie z dodatkowymi bonusami. Wybierz opcję najlepszą dla siebie.

GWARANCJA JAKOŚCI

Jeżeli to szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, to otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy.

GWARANCJA TERMINU

To szkolenie odbędzie się - nawet jeżeli tylko Ty będziesz chciał wziąć w nim udział.

Kto powinien wziąć udział?

Sprzedawcy i pracownicy BOK, którzy:

  • mają ciągły kontakt z klientem i dbają o jego satysfakcję
  • mają za zadanie rozwiązać trudne sytuacje na linii firma – klient
  • zajmują się obsługą reklamacji i miękką windykacją
  • chcą wiedzieć czym jest asertywność i jak za jej pomocą reagować w sytuacjach trudnych

Program szkolenia

Moduł 1. Trudne sytuacje na linii klient – firma

  • Kim jest „trudny” klient – jak brak dbania o potrzeby klienta i zła komunikacja prowadzi do eskalacji emocji
  • Źródła i eskalacja konfliktu – dlaczego klienci denerwują się na swoich dostawców/ usługodawców
  • Rozmowa z „trudnym klientem” – silne i słabe reakcje na wzburzenie emocjonalne klienta
  • Techniki radzenia sobie z klientem wyrażającym niezadowolenie z poziomu obsługi lub zakupionego produktu (m.in POPO, „Asertywne stawianie granic”, „Zdarta płyta”)
  • Dobre praktyki w zakresie przyjmowania uzasadnionych reklamacji
  • Radzenie sobie ze stresem i z własnymi emocjami w trakcie trudnej sytuacji
  • Kiedy opadną emocje – co możesz zrobić, aby odbudować nadwyrężone relacje z klientem

Moduł 2. Działania retencyjne (utrzymaniowe) – dobre praktyki

  • Co niszczy pozytywne relacje – kiedy i dlaczego klienci odchodzą od dotychczasowych dostawców
  • Strategia retencji (utrzymania klienta) – o kogo, jak i kiedy warto walczyć
  • Schemat rozmowy z klientem gotowym do odejścia
  • Schemat rozmowy z klientem już utraconym

Moduł 3. Miękka windykacja należności

  • Zaległości w płatnościach, a dalsze utrzymanie współpracy z klientem – charakterystyka problemu
  • Schemat rozmowy windykacyjnej
  • Kontakt telefoniczny z klientem – kluczowe zagadnienia w kontekście prowadzenia rozmów windykacyjnych

Czas trwania

1 dzień: 9:00-16:00

Prelegenci

Agnieszka Śmiejka

Lider zespołu trenerów Szkoły Profesjonalnej Sprzedaży. Ponad 18 lat doświadczenia trenerskiego i sprzedażowego. W tym czasie współpracowała z ponad 900 firmami. Dzięki temu dzisiaj prowadzi szkolenia, które są pełne konkretów i nastawione na praktykę.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Laptop z kamerą i mikrofonem
Stabilne łącze internetowe
Laptop z kamerą i mikrofonem
Stabilne łącze internetowe

Rejestracja

MINI
za osobę
690
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
STANDARD
za osobę
840
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • Wideoszkolenie “Organizacja procesu sprzedaży”
  • Wideoszkolenie "Typologia klientów – jak czytać ludzkie zachowania”
Zapisz się
PREMIUM
za osobę
1 090
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • konsultacje indywidualne
  • Wideoszkolenie “Organizacja procesu sprzedaży”
  • Wideoszkolenie "Typologia klientów – jak czytać ludzkie zachowania”
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udziału w szkoleniach organizowanych przez Szkołę Profesjonalnej Sprzedaży (Agnieszka Śmiejka Grupa Kreatywna z siedzibą w Katowicach (40-148) przy ulicy Bytkowska 103D/42) jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia. Przesłanie formularza jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi szkoleniowej, z której rezygnacja wymaga zachowania formy pisemnej z zastrzeżeniem kolejnych punktów.
  2. Opłata z tytułu uczestnictwa realizowana jest przelewem na wskazane na fakturze pro forma konto bankowe. W wyjątkowych przypadkach Organizator może odmówić przyjęcia zamówienia, podając jednocześnie przyczynę odmowy.
  3. Płatność z tytułu uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest przed wydarzeniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki. Organizator ma prawo anulować zamówienie Klienta, jeśli nie zostanie opłacone w ciągu 14 dni od jego dokonania.
  4. Zgłaszający wyraża zgodę na wystawienie faktury w formie elektronicznej, która dostarczona zostanie za pośrednictwem e-maila.
  5. Odwołanie zgłoszenia bez ponoszenia kosztów możliwe jest najpóźniej na 7 pełnych dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i wymaga zachowania formy pisemnej. Odwołanie uczestnictwa po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty. Niektóre elementy składowe szkolenia są treściami cyfrowymi, które nie są zapisane na nośniku materialnym. W związku z tym klient zrzeka się prawa odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia (zgodnie z „Ustawą o prawach konsumenta” [Dz. U. 2014.827]).
  6. Brak udziału w szkoleniu bądź nie skorzystanie ze szkolenia nie stanowi odstąpienia od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty pełnej ceny uczestnictwa.
  7. Zastrzegamy sobie prawo wprowadzania niewielkich zmian w programie szkolenia, a także zmiany terminu i miejsca szkolenia stacjonarnego oraz jego odwołania z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zawiadomimy Zgłaszającego o zmianach na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz dokonamy zwrotu wpłaconych kwot w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego zaproponujemy inny termin realizacji szkolenia.
  8. Materiały szkoleniowe udostępnione w związku ze szkoleniem objęte są prawami autorskimi. Ich udostępnianie, kopiowanie i rozpowszechnianie jest prawnie zabronione.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Szkoła Profesjonalnej Sprzedaży
  • Ulica i nr: Bytkowska 103D/42
  • Kod pocztowy: 40-148
  • Miejscowość: Katowice
  • Numer NIP: 6342447339

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Szkoła Profesjonalnej Sprzedaży
40-148 Katowice, Polska Bytkowska 103D/42

Organizator

Szkoła Profesjonalnej Sprzedaży
40-148 Katowice, Polska
Bytkowska 103D/42
woj. śląskie
Pomagamy realizować targety sprzedażowe. Prowadzimy praktyczne szkolenia sprzedażowe dla handlowców i menedżerów. Podpowiadamy, co warto robić w obecnych czasach, aby sprzedawać więcej, drożej i szybciej. Szukasz szkolenia dla przedstawicieli hand...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!