Szkolenie: Ochrona Danych Osobowych w praktyce w perspektywie nowego stanu prawnego (RODO) -2-dniowe warsztaty kompetencyjne. Nowe przepisy o ochronie danych osobowych od 25.05.2018r.

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/ochrona-danych-osobowych-w-praktyce-w-perspektywie-nowego-stanu-prawnego-rodo--2-dniowe-warsztaty-kompetencyjne-nowe-przepisy-o-ochronie-danych-osobowych-od-25052018r-70564

Informacje o szkoleniu

  • Ochrona Danych Osobowych w praktyce w perspektywie nowego stanu prawnego (RODO) -2-dniowe warsztaty kompetencyjne. Nowe przepisy o ochronie danych osobowych od 25.05.2018r.


    ID szkolenia: 70564
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Finanse i księgowość Kadry, HR IT Zarządzanie Prawo Administracja publiczna
  • Adres szkolenia:

    Wrocław
    Wrocław
    Wrocław
    woj. dolnośląskie
  • Termin szkolenia:

    Data: 13-14.08.2018
    Godziny zajęć (czas trwania):
    Harmonogram zajęć
    szkolenie trwa 2 dni (16h)
    zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
    ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
    w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad
    harmonogram_szkolenia.jpg
    Dzień I
    Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
    Godz.12:00 -przerwa kawowa
    Godz.14.00 -przerwa obiadowa
    Godz.16.00 -przerwa kawowa
    Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
    Dzień II
    Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
    Godz.11:00 -przerwa kawowa
    Godz.13.00 przerwa obiadowa
    Godz.15.00 -przerwa kawowa
    Godz.17:00 -zakończenie szkolenia
  • Organizator szkolenia:

    Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
    Libelta 1a/2
    61-706 Poznań
    woj. wielkopolskie
    O firmie Inne oferty firmy
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Grupa docelowa:

Organizowane szkolenie jest przeznaczone dla specjalistów, kadry kierowniczej i pracowników urzędów administracji publicznej i przedsiębiorstw prywatnych jak również dla administratorów danych osobowych, administratorów bezpieczeństwa informacji, osób odpowiedzialnych za przetwarzanie danych osobowych w organizacji. Serdecznie zachęcamy również wszystkie osoby zainteresowane omawianą podczas szkolenia tematyką.

Szkolenie skierowane jest do:

Korzyści dla uczestników:

Uczestnicy szkolenia zdobędą niezbędną wiedzę w zakresie:
-Rozwiązywania konfliktów i trudnych sytuacji z interesantami w związku z ochroną danych osobowych,
-Zapewniania bezpieczeństwa przetwarzanych danych osobowych,
-Udzielania informacji GIODO w przypadku kontroli,
-Realizacji zadań ciążących na Administratorze Bezpieczeństwa Informacji,
-Przygotowania kompletnej dokumentacji wymaganej przez ustawę o ochronie danych osobowych,
-Oraz będą mieli możliwość analizy dotychczasowych problemów i sytuacji związanych z ochroną danych osobowych, z którymi spotkali się podczas codziennej pracy.

Uczestnik szkolenia uzyska w pełni komunikatywne odpowiedzi w szczególności na następujące pytania:
• Czy we właściwy sposób w danym podmiocie są przetwarzane dane osobowe? Jak we właściwy sposób gromadzić i przetwarzać dane osobowe? Co to znaczy „właściwy” z perspektywy celów uczestnika szkolenia?
• Czy wdrożono w danym podmiocie odpowiednie procedury postępowania z danymi osobowymi? Jak wdrożyć odpowiednie procedury? Co to znaczy „odpowiednie” z perspektywy celów uczestnika szkolenia?
• Dlaczego i w jakim zakresie dbanie o ochronę danych osobowych dotyczy poszczególnych pracowników danego podmiotu, a w szczególności uczestnika szkolenia?
• Jak osiągnąć, jakie posiadać i w jakim kontekście dokumenty, które będą dowodami legalnego przetwarzania danych osobowych w danym podmiocie i jednostkach organizacyjnych z perspektywy celów uczestnika szkolenia?
• Co się już zmieniło w prawie ochrony danych osobowych i jakie ma to znaczenie (jakie zmiany nastąpią w najbliższym czasie z perspektywy celów uczestnika szkolenia)?
• Na czym już polega nowa rola i istota funkcjonowania administratora bezpieczeństwa informacji? Czy ABI („nowy ABI”) jest potrzebny? Jakie są nowe wymagania wobec funkcjonowania ABI? Zamiast ABI będzie IODO (IOD, DPO) – co to oznacza dla danego podmiotu i jednostek organizacyjnych z perspektywy celów uczestnika szkolenia?

Program szkolenia:

Uwaga! Nowe przepisy o ochronie danych osobowych od 25.05.2018r.

1. Charakter i szczegółowe zaprezentowanie reformy przepisów o ochronie danych osobowych.
2. Wyjaśnienie i wytłumaczenie nowego podejścia do ochrony danych osobowych.
3. Zakres przetwarzanych informacji – wypracowanie umiejętności rozpoznawania, że ma się do czynienia (że następuje fakt przetwarzania) z danymi osobowymi.
4. Nowe obowiązki informacyjne – ich definicja i sposoby ich realizacji.
5. Uprawnienia osób, których dane dotyczą.
6. Zgoda na przetwarzanie danych – pełne (także w znaczeniu praktycznym) przetrenowanie zgód.
7. Zabezpieczenia i dokumentacja przetwarzania danych.
8. Privacy by design i Privacy by default.
9. Ocena skutków dla ochrony danych.
10. Dane osobowe dzieci.
11. Automatyczne przetwarzanie danych oparte na profilowaniu.
12. Naruszenia ochrony danych.
13. Inspektor ochrony danych.
14. Transgraniczne przetwarzanie danych.
15. Powierzenie danych.
16. Podnoszenie wiedzy na temat ogólnego rozporządzenia.

Istotnym elementem szkolenia będą także liczne i adekwatne odniesienia do dostępnego orzecznictwa.

Informacje o prelegentach:

Krzysztof Sługocki
Specjalizacja trenerska:

Zawodowy trener, konsultant i wykładowca. Szkolenia, kursy i wykłady prowadzi od 1991 roku. Posiada certyfikat trenerski (Trener Biznesu) Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu. Jednym z Jego głównych zakresów działalności szkoleniowej jest prawo ochrony danych osobowych. W dziedzinie zagadnień stosowania prawa specjalizuje się także w zakresie prawa nowych technologii (informatyzacja, podpis elektroniczny, dostęp do informacji publicznej) oraz w zakresie prawa oświatowego (w szczególności analiza wydatków na wynagrodzenia nauczycieli, system informacji oświatowej).
Obecne umiejętności związane z prowadzeniem szkoleń – praktyczna znajomość technik szkoleniowych, skutecznych form komunikacji, przekazywania wiedzy oraz umiejętność łączenia zagadnień prawnych z zagadnieniami informatycznymi i biznesowymi – pozwoliły ostatnio także na intensywne i profesjonalne uprawianie działalności szkoleniowej w szczególności w zakresie zaawansowanych zastosowań arkusza kalkulacyjnego (ukończył w tym celu ostatnio dodatkowo unikatowe studia podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu poświęcone tematyce zastosowań arkusza kalkulacyjnego Excel/VBA/SQL w controllingu na poziomie zaawansowanym).
Często prowadzi szkolenia, które w swych celach i treściach łączą różne dziedziny wiedzy, zastosowań i doświadczeń. W ocenach i opiniach jego pracy trenerskiej podkreślano wielokrotnie umiejętności jasnego i prostego przedstawiania często skomplikowanych i złożonych tematów i zagadnień, profesjonalizm i głębokie zrozumienie tematu oraz swobodę i łatwość w przekazywaniu treści.
W prowadzeniu szkoleń jest skuteczny i osiąga pożądane stany ducha i umysłu u uczestników szkoleń; dysponuje wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem w interesujących i pożądanych przez słuchaczy dziedzinach wiedzy i jej zastosowań i potrafi korzystać ze swych umiejętności: przekazywać wiedzę oraz kreować inspirujące, oczekiwane i pożądane struktury owej wiedzy, umiejętności i doświadczeń; stosuje swobodnie różne dostępne techniki, narzędzia i technologie; potrafi szkolić, wspierać, inspirować, kreować, nauczać, tłumaczyć,…; ma poczucie humoru; jest zrównoważony i przewidywalny; ma także pozbawioną ograniczeń chęć ciągłego powiększania swojej wiedzy, umiejętności i doświadczenia.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1090 - zł netto

Cena zawiera:

-cena zawiera: -uczestnictwo w szkoleniu, -materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych] -materiały piśmiennicze [notatnik, długopis] -dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia -konsultacje poszkoleniowe -każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER -oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1450 zł netto (+23% Vat)
Zgłoszenie:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).

Szkolenie, kurs: Ochrona Danych Osobowych w praktyce w perspektywie nowego stanu prawnego (RODO) -2-dniowe warsztaty kompetencyjne. Nowe przepisy o ochronie danych osobowych od 25.05.2018r.